7

313 39 24
                                    

-და ტაე, მათ გაყვა მანქანით ??
-რას ფიქრობ ჩანიოლ? ძალიან მეშინია..ტაე არ გამოიყურებოდა კარგად.
- პირველ რიგში, შემოდი და ისე ვილაპარაკოთ .

ტაე მანქანაში ზის და ზიზღით აკვირდება წყვილს, რომლებიც კაფეში ნაყინს ჭამით არიან გართულები . ეს უსამართლობაა.იმ ბებრუცუნას მაგივრად ტაე უნდა იჯდეს, ის უნდა უყურებდეს ისე, როგორც ახლა ნამჯუნი უყურებს. ის უნდა ეხებოდეს, მთლიანად მას უნდა ეკუთვნოდეს, მაგრამ რეალობა სასტიკად მწარე აღმოჩნდა ტაესთვის. მას მხოლოდ შორიდან შეუძლია დააკვირდეს, ამ ბედნიერ წყვილს, ან იქნებ სულაც არ არიან ბედნიერები? იქნებ ჰოპი ამ ყველაფერს ტაეს გასაბრაზებლად აკეთებს ? მაგრამ რაში სჭირდება ეს ყველაფერი? ის ხომ ჯი-ჰოპია. ვერც კი ამჩნევს ისე გადის დროს. წყვილი მომღიმარი სახით ტოვებს კაფეს.ნამჯუნს ხელი, ჰოპის მხარზე გადაუდია და ყურებამდე გაკრეჭილი ელაპარაკება, აწითლებულ ბიჭს. ღმერთო, როგორ უჭირს ამ ყველაფრის ყურება ტაეს,ეს მისთვის დამანგრეველია. საჭესთან სწორდება და ემზადება წასვლისთვის, მაგრამ მოიცაა!! მანქანა სულ სხვა მიმართულებით მიდიის, არა ჰოპის სახლისკენ, არამედ სანაპიროსკენ .„რაჯანდაბახდებააქ" ტაე გაღიზიანებული ძრავს მანქანას, უკან მიყვება. აჩერებს , ადგილას სადაც არავინ და არაფერიაა. გულში ეშინია, არაა საკუთარი თავის გამო, არამედ ჰოპის გამო,ის ხომ ამ მოხუცთან ერათად მარტოაა..მანქანიდან დაუფიქრებლად გადმოდის და ხეებს უკან გაჩერებული მანქანისკენ სწრაფი ნანიჯით მიემართება, მაგრამ ადგილზე შეშდება .
-მათ რაა ..ღმერთო, მათ მანქანაში სექსი აქვთ ??
მანქანა გაუჩერებლად ირწევა. ტაემ კი აღარ იციის რა გააკეთოოს, უნდა მივიდეს? იქნებ ნამჯუნი აიძულებს ამის გაკეთებას? მაგრამ ეშინია, ეშინია იმის, რომ იქ სულ სხვა სურათი დახვდება, რომ ჰოპის ნასიამოვნებ სახეს დაინახავს, რომ თვითონ ჰოპში დაინახავს სხვა. უნდა დაძლიოს შიში, თუნდაც ეს მისი და ჰოპის, უკანასკნელი შეხვედრა იყოს. უნდა დარწმუნდეს,რომ კარგადაა.ღრმად ჩაისუნთქა და ბორძიკით მიუახლოვდა მანქანას, კარები მთელი სისწრაფით გამოგლიჯა .
-ჰოპ ?!!
ტაეს სახე აელეწა. ეს რასაც ხედავს სულ სხვაა, სულ სხვა ვიდრე თვითონ წარმოიდგინა. ჰოპი უკანა სავარძელზე ქვევიდანაა მოქცეული, ფეხები ნამჯუნის წელზე აქვს შემოხვეული, ხელს კი მთელი ძალით უჭერს კისერზე .
- ტაე ?? რა ჯანდაბას აკეთებ აქ ?
- მე, უკან მოგყვებოდით.
ჰოპი გონება დაკარგულ ნამჯუნს ხელს უშვებს და მანქანიდან გადმოდის.კესერს ატრიალებს, ისე თითქოს დიდი ბრძოლიდან ახლახანს დაბრუნდაო. ტაეს უბრუნდება ათვალიერებს ეღიმება.
-რაც არუნდა იყოს კარგ დროს მოხვედი,სახლში წამიყვანე.
- ჰმმ ..მმმ ...კარგად იქნება ? კითხულობს და ხელით მანქანაში გონება დაკარგულ ნამჯუნზე მიანიშნებს .
- დარწმუნებული ვარ კარგად იქნება, მას უბრალოდ გული წაუვიდა ..
-იმაზე ძლიერი ყოფილხარ ვიდრე წარმომედგინე, გამაოცე .
- ჯუდოში ვმეცადინეობდი.
-ახლა გასაგებია.
- ვმეცადინეობდი, რადგან თავი უნდა დამეცვა, შენნაირი სტალკერებისგან .
- მე არ ვარ სტალკერი ..მე მოვედი და გითხარი, რომ მიყვარდი და მიზეზი, რატომაც გამოგყევი მხოლოდ ისაა, რომ შენზე ვღელავდიი .. ბოლო სიტყვები ისე ჩუმად წარმოთქვა, დარწმუნებული არიყო გაიგებდა თუ არა ამას ჰოპი, მაგრამ ჰოპის რეაქციით თუ ვიმსჯელებთ, ყველა სიტყვა მშვენივრად გაიგო. ლოყები გაუვარდისფრდა, თავი ფანჯარისკენ შეატრიალა და ისევე წყანარად წარმოთქვა სიტყვები,როგორც ეს ტაემ გააკეთა.
- მე კი უკვე გითხრი, რომ ჩემი სტილის არ ხარ .
- მნიშვნელობა არ აქვს ჰოპ, რამდენად ვარ შენი სტილის, რადგან შენ 100000% ჩემი სტილის ხარ ... შენ შეიძლება არც კი გახსოვს, მაგრამ ერთხელ შემაქე. ეს მაშინ იყო, როდესაც პირველად მოგიტანე შენი საცვლები. შენ მითხარი, რომ ახლა უფრო მეტად მოგწონდა საცვლები, რადგან უკეთესად იყო გარეცხილი. მე კი გითხარი, რომ ამას მე ვაკეთებდი, შენ კი მადლობა მომიხადე იმისთვის, რომ ასე კარგად ვზრუნავდი შენ საცვლებზე ..
- საჭირო არაა ამხელა დრამატიზმი, მშვენივრად მახსოვს ყველაფერი .
- მაშინ, შენი მშვენიერი ღიმილით დამასაჩუქრე .
- ამ ყველაფერს უკვე მწყობრიდან გამოვყავარ ... თავს ატრიალებს, მაგრამ მალევე გრძნობს ტაეს სუნთქვას ლოყაზე.
- მას შემდეგ შეგიყვარე მთელი ჩემი გულით ... ყურში ისეთი ხმით ჩასჩურჩულა, ჰოპს ეკალმა დააყარა მთელ სხეულზე .
_შე .. შენ თავს მიხედე .
- შენ რაა გაწითლდიი ??
- რა თქმა უნდა არა იდიოტო .. აქ ძალიან ცხელა.

-ჯუდო ? და შენ არ სწავლობდი ?
-არა რადგან, მეშინია ყველანაირი ფიზიკური აქტივობის.
- გასაგებია და ამაზე რას იტყვი?
ნელა უახლოვდება და კიმონოს საყელოს აშორებს ბექიონის ყელს ... ყველაფერთან ერთად, შენი კიმონოც გაცვია ასე, რომ შეგვიძლია ამის გაკეთება. თითქმის უკვე ბექიონის ტუჩებთანაა, მაგრამ ისევ ის, ისევ დედამისიი ..ეს ქალი, სწორედ მაშინ იწყებს ყვირილს, როდესაც ამის გაკეთებას აპირებენ. ჩანიოლი შიშით ავლებს ოთახს თვალს, ისე თითქოს, რამე დამამტკიცებელ საბუთს ეძებს იმის დასამტკიცებლად, რომ დედამისი უთვალთვალებს .
- ჩანიოოლ !!!!! გემრიელიი ჩაი მოვამზადე, ახლავე ამოგიტანთ და გასინჯეთ ..

The power of love [ Chanbaek Vhope] [Completed]  Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora