15

252 28 26
                                    

ყველაფერი ალბათ ასე უნდა ყოფილიყო. ორი სხეული ერთმანეთზე აკრული, ცდილობს ამ წუთებით ტკბობას, წუთებით როდესაც მხოლოდ ერთმანეთს ხედავენ, მხოლოდ ერთმანეთის ესმით. ეხებიან ერთმანეთს და ამას მთელი სხეულით შეიგრძნობენ. მეტი უნდათ, მაგრამ აჩქარება არ სურთ, უნდათ ეს მომენტები დასამახსოვრებელი და საუკეთესო იყოს მათ ცხოვრებაში.
მაღალი სხეული ზემოდან დაჰყურებს პატარა ბიჭის სხეულს, უყურებს და შეისწავლის მის თითოეულ ნაკვთს. გული სიხარულით უცემს, კიდევ არ სჯერა, რომ ეს პატარა სხეული რომელსაც სიამოვნებისგან თვალები დაეხუჭა, მხოლოდ მას ეკუთვნის. ბედნიერების ღიმილი უვლის სახეზე და დაწყებულ საქმეს აგრძელებს. ფრთხილად ეხება მკვეთრად აწითლებულ ტუჩებს და მთელი გრძნობით კოცნის, მალე ეს კოცნაა ღმა კოცნაში იზრდება. ხელს ნელი მოზრაობით აცურებს გულ მკერდისკენ, ოდნავ უწევს კიმონოს და ხელს შიშველ მკერდზე ათავსებს, ნაზად უსვამს ხელს ბექის ძუძუს თავს და გრძნობს ბიჭის სხეულის დაჭიმვას. არ აპირებს გაჩერებას, რადგან იცის, რომ ეს სიამოვნებს, პირიქით გაგრძელებას აპირებს, როდესაც ბექი მოულოდნელად სწყდება ბიჭის ტუჩებს და სწრაფად ხტება საწოლიდან. გაოცებული და დაბნეული ჩანიოლი თავის დიდ თვალებს ორმაგად აფართოვებს და ბექს ' რა დავაშავე სახით აკვირდება. '
- ჩანი! ამას ვერ გავაკეთებთ .
ახლა უფრო მეტად იბნევა ბიჭი თავს გვერდზე ხრის და თვალებს შეძლებისდაგვარად კიდევ აფართოვებს.
- კი მაგრამ, რა მოხდა ბექი ?
- მე არ წამომიღია არაფერი, ხომ ხვდები? რაც გვჭირდება ამის გასაკეთებლად .
ახლა ყველაფერი გასაგები იყო ბიჭისთვის. საწოლზე უცებ ტრიალდება, პატარა ჩანთას ხელებში იქცევს და შიგნით ქექვას იწყებს, რამოდენიმე წამში საწოლზე ჯერ, პრეზერვატივი შემდეგ კი ლუბრიკანტი ვარდება. პატარა სხეული გაკვირვებული აკვირდება საწოლზე მიმოფანტულ ნივთებს, შემდეგ მზერა ეშმაკურად მომღიმარი ჩანიოლისკენ გადააქვს.
-შენ ამის გაკეთებას თავიდანვე გეგმავდი ?
- უბრალოდ ყოველთვის, როცა ვფიქრობ, რომ მარტო დარჩენას შევძლებთ .. უბრალოდ ვიფიქრე, რომ დაგვჭირდებოდა .. ალბათ ფიქრობ, რომ გარყვნილი ვარ და მხოლოდ ამაზე ვფიქრობ.
- არა ჩანი. ამის გაკეთება მეც მინდა და ეს შენ კარგად იცი.
ჩანიოლს მეტის მოთმენა აღარ შეუძლია, ვეღარ შეძლებს, რომ ერთი წამით მაინც მოშორდეს ბექის მოშიშვლებულ ლავიწებს. კიმონოს მთლიანად აშორებს და ხარბათ ეტანება ძუძუს თავებს. კბენს, წოვს, ენით ეთამაშება ამ ყველაფრით ნასიამოვნები ბექი კი, ვეღარ ახერხებს სხეულის დამორჩილებას და საწოლზე მოწყვეტით ეშვება .
- ჩანი ... აჰჰ.... ვფიი.... ამისთვ... ბევრი დრო არ გვაქვს.
ძლივს უყრის სიტყვებს თავს.
- ვიციი ბექი, მაგრამ ამ ნაწილს აჩქარება არ უყვარს.
ხელს ნელა უცურებს ბარძაყზე და პატარა ბექისკენ მიიწევს, რომელსაც თავი მოუთმენლობისგან წამოუყვია და გათავისუფლებას მოუთმენლად ელოდება.
- რას ამბობდა ზიკო ლოსიონი სად დავდეო ?
კარის სახელურის ხმა, უშედეგოდ გაღების მცდელობა, შემდეგ კი განუწყვეტლივი ბრახუნი და ყვირილი...

The power of love [ Chanbaek Vhope] [Completed]  Where stories live. Discover now