4

442 36 24
                                    

-ჩანიოლ!!!
ნახევრად შიშველი ბექიონიი, ეძახის მას.ოფლში იღვიძებს, ჩანიოლიი ვერც კი იჯერებს, რომ ასეთი სიზმარი ნახა.
მაგრამ ზუსტად ამ მომენტში, ბექიონიც იგივე სიზმარს ნახულობს .
-ბექიონ !!
ბექიონიც ოფლში იღვიძებს, საბანს წევს და თავის პატარა მეგობარს აკვირდება, არ სჯერა, რომ სიზმარში ნანახ ჩანიოლზე აუდგაა ,ეს რომ ადრე მისთვის ვინმეს ეთქვა,ალბათ სიცილით მოკვდებოდა,მაგრამ მას ამ თემაზე ხომ არავინ დაელაპარაკებოდა.
- რას ნიშნავს ასეთი უცნაური სიზმარი ? ორივე ზუსტად ამ ფიქრებში იყო.
მეორე დღისით, ბექი საწოლს ამოწმებს და მადლობელია, რომ 22 წლის ასაკში არ დასვარა საწოლი, თავისი უცნაური სიზმარის გამო.
უკვე ერთი თვე გავიდა, მას შემდეგ, რაც მე და ჩანიოლმა ურთიერთობა დავიწყეთ, მაგრამ ჯერ არ გვქონია ოფიციალურად პაემანი და არაფერი კოცნის გარდა. ჩვენ იმ კოცნის გარდა კიდევ ორჯერ ვაკოცეთ. ეს ყველაზეე კარგი მომენტები იყო ჩემ ცხოვრებაში, მომენტები, რომელსაც მთელი ცხოვრება ღიმილით გავიხსენებ." ვაიმე რეებზე ფიქრობ ბექიონ ? მგონი სიყვარულისგან ვგიჟდები." თავს აქნევს და ხელებს სახეში ირტყავს,აზრების გასაფანტად .. მგონი აჯობებს ამ ფიქრებს წავიდე და ჩემ საქმეს დავუბრუნდე, რიტუალიაა ჩასატარებელი. სიხარულით ტოვებს სახლს, რადგან რიტუალი სწორედ ჩანიოლის სახლშია ჩასატარებელი .
- მადლობ, შენი რიტუალებისთვის და ზრუნვისთვის .
ამბობს ჩანიოლი,მაინც რცხვენია ბექიონისთვის თვალებში შეხედვის .
-ოჰ ჩანიოლ, დილამშვიდობიის ეს ჩემთვისაა?
ხელიდან,ტკბილეულის ყუთს ართმევს .
- რა ხდება ჩანიოლ ?
- გახსოვს იმ საღამოს, როდესაც ძალიან დალიე ?? შენთან ერთად ორი ბიჭი იყოო, რომლებმაც ამ საღამოს დასალევად დამპატიჟეს.
-ახლა გასაგებია .
- და ვიფიქრე, ხომ არ წამოხვიდოდი ჩემთან ერთად ?
ბექიონს ეღიმება,რადგან პირველად ხედავს, ჩანიოლის ასეთ ერთ დროულად,აღელვებულ და აწითლებულ სახეს .
-კი, რატომაც არა, წამოვალ შენთან ერთად.
-მაშინ გნახავ ამ საღამოს.
ბექიონი კვლავ აღელვებული ბრუნდება სახლში, ეს ხომ მათი პირველი გამოჩენა იქნება საზოგადოებაში. აწითლებულიი სახით შედის სახლში. კარებში დაბღვერილი ჰოპი ეგებებაა .
- რა ჯანდაბა გემართება, ამ ბოლო დროს ?
მის კითხვას აიგნორებს და სახლში შედიის .
"რა გავაკეთო .ვერ ვმშვიდდები, მაგრამ ძალიან გახარებული ვარ. "
-ოჰ შეხედეე ...ეს ბექიონი არაა ? ორი ახალგაზრდა გოგო თვალებ ანთებული, შეყურებდა ბექიონს
- დღეს ის უფრო საყვარლად გამოიყურება, ვიდრე ოდესმე.
-დედა გარეთ გავდივარ, მეგობრებთან ერთად დასალევად და გვიან დავბრუნდები.
ჩანიოლი კარებს აღებს, ტრილადება და თვალებს იმხელაზე აჭყეტავს საცაა ბუდიდან ამოვარდება.მის წინ შერცხვენილი ბექიონი და მის უკან მისი, როგორც ყოველთვის„ ამჟავებული„ სახით მდგარი ძმა.
- საღამო მშვიდობის ჩანიოლ.
- ტრაკში რაღაც ტკივილს ვგრძნობ ..ამბობს სახე შეუცვლელად ჰოპი და არც კი იხედება, თვალებ დაკარკლული ჩანიოლოსკენ.
- რა ხდება ?
-მაპატიე,ჩანიოლ ბოლო წუთს გადაწტვიტა, რომ ჩვენთან ერთად წამოსვლა უნდოდა.
-ოჰჰ ეს ყურშაც აქაა ?? ტუჩის კუთხეს წევს და ფეხებიდან თმის ღერამდე ათვალიერებს.
- მაგრამ, იქ მხოლოდ ახლობლები იქნებიან, ამიტომ არ ვთვლი, რომ მისი წამოსვლა მიზანშეწონილი არ.....
- მოკეტე, მე უკვე აქ ვარ ასე რომ ... ბოროტი ღიმილით უყურებს ჩანიოლს.
სამივე აგრძელებს გზას, მდუმარედ,ვერცერთი ვერ ბედავს ხმის ამოღება. ჰოპს ეს შეუძლია უბრალოდ არ სურს ამ ყურშასთან საუბარი . ბარში შედიან ყველას მზერაა მათკენაა მიმართული, წამით ყველა ჩუმდება, მაგრამ შემდეგ იწყება გაუჩერებელი ზუზუნი ..ნუთუ ეს ჯეი ჰოუპია?? ის რა ბარშია .. ვერ ვიტან ამ ტიპს ... ყველანაირ აზრს გაიგონებდით ჰოპის მიმართ,მაგრამ არაა კარგს, მაგრამ ბიჭის გაოცებული და ხმამაღალი წამოძახილი ყველას აჩუმებს.
- ვაუ, ეს ჰოპიააა ?? არ მჯერააა რაა სიმპატიურიაა.
ყველა პირ ღია უყურებს, პატარა ბავშვივით აღელვებულ ბიჭს, რომელიც ისე შეყურებს ჰოპს, თითქოს მის კერპს უყურებსო. ფეხზე დგება ხელებს სახეზე იწყიბს და ჰოპს უახლოვდება, ლოყებ აწითლებული, ისე საყვარლად გამოიყურება, რომ მისო მეგობრები მის ამ საქციელს უბრალოდ ხუმრობად იღებენ და ხუმრობით ეკითხებიან.
-ტაე არ გვითხრა, რომ ჰოპის ფანი ხარ ..
- კარგი, სიმართლე თუ გინდათ... აღარ აგრძელებს, უბრალოდ სიჩუმეს ამჯობინებს და ჰოპის მოპირდაპირედ ჯდება, მისი მეგობრები კი არც კი ფიქრობენ გაჩერებაზე, პირიქით.
-ტაე, რატომ არ ჯდები ჰოპის გვერდით ?
- მაგაზე არც კი მიფიქრიაა. იღიმება დგება და ჰოპის გვერდით ჯდება, ეკითხება რამე პრობლემა ხომ არ იქნება თუ მის გვერდით იჯდება, მაგრამ ჰოპი მხოლოდ აიგნორებს,პირდაპირ იყურება და არც კი აქცევს ყურადღებას მის გვერდით მჯდომ, მაღალ,სიმპატიურ ბიჭს. ტაე კი მზადაა იკივლოს, რომ ჰოპის გვერდის ზის,რომ ის ასე ახლოდან არასდროს უნახავს, რომ ის იმაზეე სიმპატიურიაა ვიდრე წარმოედგინა. უცებ ჰოპი ტრიალდება გამომცდელად აკვირდება ტაეს.
- ადრე შევხვედრილვართ ? შემახსენე შენი სახელი!
-ეჰჰ !! მე კიმ თაეიანგი ვარ. სამრეცხაოში ვმუშაობ.
-ოჰ სამრეცხაო ? ხო რა თქმა უნდა ჩვენი კიმონო.
-ჩვენ ცოტახნის წინ შევხვდით, როდესაც თქვენი კიმონო დაგიბრუნეთ .
- მე არ ვიმახსოვრებ ლუზერების სახეს.
-ჰაჰაჰაა, როგორი მხიარული ყოფილხარ. ჰოპ უი იციი მე ყოველთვის გულით ვრეცხავ შენ საცვლებს.
- არ მითხრა, რომ რამე ისეთ აკეთებ ჩემ საცვლებთან.
რამდენიმე წუთიანი სიჩუმის შემდეგ, როგორც იქნა უარყო ტაემ, მაგრამ ახლა ჰოპია შოკში, რას ნიშნავდა ამდენხნიანი პაუზა ? ჰოპი მკვლელი სახით აკვირდება და აიძულებს ხმის ამოღებას.
-მე უბრალოდ მათ ვყნოსავ, იქმადე სანამ გავრეცხავ.
-რააა მეღადავები ? საზიზღრობაა .
-სულაც არა,კარგი სუნი აქვს..
ამის გაგონებაზე გარშემო ყველა ჩურჩულს იწყებს, შემდეგ უკვე ხმამაღლა დაიწყეს დაცინვაა -მეც ხომ მასუნინებ შემდეგში ? - მეც -მეც..
- თქვე რა გარყვნილები ხართ? მაგრამ ჰოპის ხმაზე ჩერდება. ის ხომ ის ერთადერთია, ვინც ამას აკეთებს და თან ბედავს ამის ხმამაღლა თქმას. კარების ხმაზე ყველა იქით იყურება, რადგან კარი კი არ შემოაღეს, არამედ შემოანგრიეს. სადღაც 40 წლის კაცი შემოვარდა,დაღლილი სახით. გარემო მოათვალიერა და სასურველი ადანიანის დანახვის შემდეგ მისკენ აიღო გეზიი ისე, რომ არც კი შერცხა გარშემომყოფები. ჰოპისკენ გადაიხარაა და ხმამაღლა დაუწყო ყვირილი_ იმაზე,რომ მას აიგნორებდა, რომ ის ამ ურთიერთობას ვერ გაწყვეტდა. ჰოპი კი უბრალოდ ზის, ითმენს, მაგრამ ყველაფერს საზღვარი აქვს, იმხელაზე იყვირა -წადი შენი!!! თან ისეთი სახით, იფიქრებ ადამიანს ისე მოკლავს არც კი დაფიქრდებაო. ყველას შიში შეეპარა კაცი კი უბრალოდ დატუქსული ბავშვივით ტოვებს ბარს. რამდენიმე წუთში ჰოპიც დგება და მიდის,მას ტაე მიყვება შესასვლელში აჩერებს.
-მიხარია დღეს, რომ მოხვედი იმედია კიდევ შევხვდებით.
- შენ, მართლა უცნაური ბიჭი ხარ . კიდევ შევხვდებით მისტერ მრეცხავო ..თმებს უჩეჩავს და უკან მოუხედავად მიდის, ტაე კი შოკშია ახლახანს მისმაა ქრაშმა მას თმა აუჩეჩა .
ბექიონი და ჩანიოლი კი, უბრალოდ იპარებიან და ცდილობენ თავისი სიყვარულით დატკბნენ. ვიწრო შესახვევში შედიან. ორივე ჩუმად მიუყვება გზას, არცერთი არ აპირებს ამ სიჩუმის დარღვევას,ეს ხომ ასეთი სასიამოვნოა. ჩანიოლი ნელა ეხება ბექიონის ხელს და თითებს უყრის, მის თხელ თითებს, ძლიერად უჭერს, შეპარვით აკვირდება ბექიონს,მაგრამ მის ნაკვთებს ვერ არჩევს რადგან თავი აქვს ჩახრილი .
-ბექიონ უბრალოდ დაწყნარდი, აქ ვერავინ შეგვამჩნევს ასე რომ, ახლა ჩვენ წავალთ ჩემს ოთახში. ბექიონი ამის გაგონებაზე წითლდება და გარშემო იყურება ეშინია, რომ დაინახავენ ეშინია ხალხის რეაქციის იმის,რომ ამის გამო შეიძლება ჩანიოლი დაკარგოს, შემდეგ კი თითქოს რაღაც გაახსენდაო ადგილზე შეშდება.
-გახსოვს შენ მითხარი, რომ შემდეგში, როდესაც ჩვენ ამას გავაკეთებდით მე ტრადიციული სამოსი უნდა მცმოდა,მე კი დღეს საღამოს არ ჩავიცვი, მაპატიე.
ბიჭს კედელზე აკრავს. გარშემო ხელებს ადებს,ისე თითქოს ეშინია არ გამექცესო, აკვირდება მის ნაკვთებს შემდეგ კი, მომთხოვნად კოცნის, მაგრამ ხმის გაგონებაზე ჩერდებიან და იმ მიმაართულებით იყურებიან საიდაანაც მოესმათ. შენობის კუთხეში კი, გაოცებულ ტაეს ამჩნევენ .
- უვაჰ ... თქვენ რა ერთმანეთს ხვდებით ? არ მჯერააა.
ისინი აპირებენ პასუხის გაცემას, მაგრამ ხმამაღალი კამათის გაგონებაზე ჩერდებიან,შემდეგ კი ტაესთან ერთად შენობის ბოლოდან შეფარვით იხედებიან. ტაე თვალებ გაფართოებული აკვირდება, იმ ასაკოვანი კაცის და ჰოპის კამათს,რომელიც უფრო ჩხუბს გავს .
- შენი საქმე არაა სად წავალ და ვისთან ერთად.
- ჩემი საქმე არაა ? შენ ჩემი შეყვარებული ხარ.
-უკაცრავად ?
- კი მაგრამ,შენ ღებულობდი ყველა ძვირიან საჩუქარს, რასაც კი გიგზავნიდიი .
- ეს შენ ხარ ერთადერთი ვინც გზავნიდა.
- სხვათაშორის, ჰოპს შენ არ მოწონხარ და იცი რატომ ?
ამბობს ტაე და ჰოპს ისე ეფარება, თითქოს ტყვიისგან იცავსო .
- რადგან მე ვარ ჰოპის შეყვარებული....ის ერთადერთი, ვინც მას უყვარს .

____________მაპატიეთ,მაგრამ ამ ორის გარეშე რავი😁😁

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

____________
მაპატიეთ,მაგრამ ამ ორის გარეშე რავი😁😁 ..

The power of love [ Chanbaek Vhope] [Completed]  Donde viven las historias. Descúbrelo ahora