Sabahın en erken saatlerinde birden gözümü açıverdim. Aşağıdan tıkırtı sesleri geliyordu. Korktum, sonra yatağımdan kalkıp elime bir vazo aldım. Yavaş yavaş , titriyerek aşağı indim.
Kalın perdeler kapalı olduğu için ev karanlıktı. Sessiz sessiz nefes alıp veriyorken , karşıma biri çıkması ile kafasına vazoyu vurmam bir oldu.
Adamdan çıkan 'aoh' sesi ile geri çekildim ve ışığı açtım. Karşım da Boran vardı. Ve annem de sesten dolayı aşağı indi.
''Ne oluyor burada çocuklar?'' diye sorunca ellerimi ağzıma kapatıp Boran'a baktım.
''Anne valla hırsız sandım , geçiriverdim vazoyu..''
''İyi yapmışsın kızım. Zaten bu saatte kalmaz Boran ne oldu?''
''Anne bir şey olmadı sadece kafama bakar mısın?'' diyen Boran'a yeniden döndüm. Sırıtıyordu.
Hızla odama geri çıktım. Berk uyanmış esniyordu. Yanına gidip sarıldım.
''Günaydın tatlım..''
''Günaydın prenses , hayrola sen bu saatte uyanık olur muydun?''
''Sanırım değil. Ama biranda gözümü açıp aşağı indim.''
''Uyku sersemi ile olmuştur o.''
''Valla uyku sersemi değildi. Korkmuştum çünkü hırsız var sandım aşağıdan sesler geliyordu. ''
''EE sonda ne oldu varmıymış hırsız?''
''Olan boran'ın kafaya oldu Berk.''
''İyi olmuş. Nasıl yaptın diye sormuyorum bile.'' dedi ve kalkıp gitti. Ben de hızlı bir şekilde Ekin'in odasına geçip üstüne atladım.
Benim atlamam ile gözlerini açan Ekin bana sinirli bir şekilde bakıyordu.
''Lan! Bu saatte kaldırmayın demiştim!'' diye söylendi. Ben hiç takmayıp üstünde tepinmeye başladım.
Baya sinirlenince , kesmeye başladım tepinmeyi. O sıra Ekin kollarımdan tuttu ve yattığı yere beni çevirdi. Üstümde şimdi olan oydu.
Nefeslerimiz birbirimize çarpıyor , gözlerimiz birbirimize bakıyor , burunlarımız birbirine sürtüyordu. Ekin uzun bakışmadan sonra dudağıma küçük bir öpücük bıraktı.
O an kalbim başka atıyordu. Ama yaptığı çok yanlıştı.
''Burada neler oluyor?'' diyen Berk'e ikimiz aynı anda döndük. Berk hem şaşırmış hem de gülüyordu.
Acaba öptüğünü gördü mü? Görseydi gülmezdi. Bence görmemişti.
''Ekin in kızın üstünden lan!'' dedi Berk.
''Ne zaman geldin?'' diye bağırdı Ekin.
''Daha 1 saniye önce geldim '' dediğinde içim rahatlamıştı. Bizi öpüşürken görmemişti. Tam bir öpüşme de sayılmaz.
''Tabii bu bir yanlış anlaşılma Berk. Ekinle şakalaşıyorduk.'' dedim. Berk ve Ekin aynı anda kahkaha atınca , kalktım ve ikisini kollarımın arasına alıp sardım kendime.
''Sizi çok seviyorum çocuklar..'' dedim.
'' Hadi kahvaltıya..'' dedi Ekin ve beraber sırt sırta aşağı indik.
*Yeni bölüm bu hafta içerisinde gelir.* * Okullar başlıyor , kursa gidiyorum o yüzden hikayelerimi baya boşladım. Kb*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
FanfictionKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...