4.bolum = Aşk ?

310 17 2
                                    

Hızlı hızlı nefes alıp veriyordum. Ekin mi Boran mi? Diye düşünüyordum hala. Bir anda omzuma bir el deydi. Kafamı kaldirdigimda polisi gördüm. Polisler ekine yardım ediyordu.

Bende Boran ile ambulansa gittim. Hemen ona müdahale yapılmaya başladı.

Elimi cebime atıp annemleri aradım. Ikinci aramada annem açtı telefonu.

"Noldu kızım? "

"Anne , anne ben , ben ve ekin hatta Boran kaza geçirdik. "

"Neeee! " diye bağırdı. Telefonu kapatıp , Ekin e baktım. Birden bir ses çıktı.

'Di di di di diiiiiiiiiiiiiiiiiii'

"Neler Oluyor! " diye bagirdigimda Boran kalp masajı yapılıyordu. Ellerim ayağım titriyordu. Ekin acaba nasıldı?

Sonunda hastaneye geldik. Hemşire devam ediyordu kalp masajina.

Düzelmesi kısa sürdü kalbinin. Atıyordu yeniden. Çok mutluyum.

Elimi kalbinin üzerine koydum, kalp ritmini hissediyorum.

Yavaş atsada bu benim için yeterdi. Boran i odaya aldılar. Bende yanında oturuyordum.

********

Yarım saat sonra Boran bir şey mirildaniyordu.

"Miray seni seviyorum" iki dudaginin arasından çıkan bu söze çok mutlu oldum. Yaklaşıp yanagindan öptüm. Yavaşça gözlerini açtı. Elime baktı ve tuttu. Yüzünde ki gülümseme paha biçilmez.

"Bana ne dediğini hatırlıyor musun? " diye sordum. Önce düşündü. Sonra cevapladı.

"Hayır" dedi. Üzülmustum, olsun, suan hastaydi. Hatırlamıyorsa sarsintidan dir.

"BENI sev-" derken kapı açıldı ve içeri berk girdi.

"Boran iyi misin? " dedi.

"Oradan nasıl duruyorum? " dedi hafifçe gülümseyerek.

"Annem bayıldı evde. Babamda sabah Eskişehir e gitmiş. Haberi yok. "

"Söyleme zaten adamın kalbi var." Dedim. Bana saskinca baktı.

"Abim nerede? "  diye sorunca Boran ona döndüm. Korku dolu bakislarim ile sardim etrafı.

"Yoğun bakımda" diyen berk e geri döndüm. Koşarak odadan çıktım v yoğun bakım yerine geldim. Küçük bir pencereden ekin e baktım. Kalp atışı düşüktü. Gözlerim dolmuştu.

"Özür dilerim. Seni orada bırakmamam gerekirdi. Yanında olmak yerine Boran i seçtim ben. Uyan ekin. Seni çok seviyorum. Ölme sakın. Ozletme kendini. " dedim ona uzaktan bakarak. Elimin tersi ile sildim gözyaşlarımi.

Kolidorda ilerlerken karşıma berk çıktı. Beni kenara çekip konuşmaya başladı.

"Nasıl oldu bu?"

"Biranda oldu her şey"

"Ekinle nereye gidiyordun? "

"Bu seni ilgilendirmez. "

"Ilgilendirir. "

"Bana aşık misin? " diye sordum çocuğa. Aptal Miray lank diye sorulur mu.

"Aşk? " dedi belirsiz bir şekilde.

"Evet! "

"Aşk hayal sen gerceksin. Ben seni seviyorum. Aşkımı değil. "

Sözünden sonra hızlı adımlarla ilerledim. Arkamdan bağırdı.

"benden kacamazsin! "

Boran in odasına girdim v yanına oturup, bacak bacak üstü attım. Boran uyumustu. Onu izledim. Sadece izledim.

Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin