Borani eve getirmistim. Şuan pansuman yapıyordum ona. O da kısık gözlerle bana bakıyordu. Bana ne kadar da kötülük yapsa, onu kiramiyor, unutamiyordum. Pansumani bitirip kalktım. Tam gidecektim ki elimi tutup çekti.
"Yanımda kal" dedi. Gözlerim dolmuştu, yapabilirdim, kalabilirdim yanında.
Yavaşça yere oturdum, elini tuttum. Bana gülümsedi, o sırada yanağının üstünde gamzeleri belirmişti.
"Beni hala nasıl sevebiliyorsun? " diye sordu, bana döndü.
"Seni sevmiyorum. " dedim ve kalktım. Seke Seke ayağı kalktı.
"Her zaman ki gibi kaçıyorsun. "
"Ne yapabilirim başka? "
"Yanımda durabilirsin. "
"Boran sen bana iğrenç bir şey yaptın, seni kolay affedemem. "
"Tek ben yapmadım! " diye bağırdı. Sözüne devam etti.
"O gece abimler, beni zorladı. Icki icirdiler kafam yerimde olmasın diye , sırf sana bunu yapayım diye. Özür dilerim. "
demek zorlanmisti. Icmeye bilirdi, yapmaya bilirdi. Bana palavra uyduruyor. Beni kandirmaya çalışıyor, inanma kalbim. Inanma.
"Özür dileme, defol git buradan" diye bağırdım. Seke Seke yanıma geldi, ellerini yanagima geçirdi.
"Istiyorsun beni, izin veriyorsun tutmama" dediğinde ellerini ittim. Yeniden tuttu yanaklarımi.
"Istemiyorum. " dedim kısık bir sesle. Yakınlaştı bana.
"Miray ben seni çok özledim. " dediğinde, gözümden ufak yaş bir damla düştü.
"Yapma" dedim yine kısık bir sesle ve elini oksadim.
"Senin için herşeyi yaparım. " demişti. Kalbim hızla atmaya başladı.
"Git! " dedim ve onu ittim. Geriye doğru düştü. Bir an ona yardım etmek istedim.
Ayağa kalktı , hızla yanıma geldi ve öpmeye başladı beni. Öyle özlemişim ki bu dudakları. Ama yapmam gerekir. Olmaz, kapilmamam lazım rüzgarına.
Ayrıldı dudaklarimdam, tokat attım. Yüzü yere doğru döndü.
"Sakın bir daha bana dokunma. " dedim. Ve yere comeldim. Ceketini alıp çıktı. Gitti, yine gitti.
"Aggggggggggggggggggggggggggg" diye bağırmaya başlamıştım. Yerlere, duvarlara vuruyordum. Onu istemiyorum dedikçe, istiyordum.
Kendime çeki düzen verip kalktım yerden. Dosyanın başına geçtim. Elim titriyor idi. Yavaş yavaş açtım, içinde bir kağıt vardı. Onu elime aldım ve okumaya başladım.
'Miray, Ekim 9 dan itibaren, takibe alınacak. Ve 14 ekimde oldurulecektir. Eğer bunlar yapılırsa 1.000.000 Türk parası alacaksınızdir. Eğer yapmaz iseniz ölecek ve yakılcaksiniz.
Kızım değildir kendisi öldürün!
Ferit Bey '
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
FanfictionKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...