Iceriye giren annemdi ve bizi görmüştü. Şuan çok korkuyordum. Anneme ne diyecektim. Yanına yaklaştim, tam agzimi açıp bir şey dicekken, yüzüme tokat yedim. Hayatımda ilk defa tokat yemistim. Ve bu ağırdı. Annem dolu gözlerle bana bakarken ağzından şu cümleler çıktı.
"Senin gibi bir kızım yok artık. " tokat da neymiş bu söz daha ağırdı benim için. Boran a döndüm ve gözyaşlarımi sildim. Annem odadan hızlı bir şekilde çıktı. Boranin yanına oturdum.
"Annemiz, bunu yanlış anladı. Ve biz çok yanlış bir şey yaptık."
"Korkma! Sen eğer bu durumda rahatsız olduysan annemle konuşurum. Her şey benim yüzümden oldu derim. "
"Asla! " dediğimde içeriye yine birisini girdi. Bu sefer bir hemşire.
"Miray hanım, Ekin bey sizi görmek istiyor! " dedi ve gitti. Boran a baktığımda onayladı, bende odadan çıktığım gibi yanına gittim.
Iceriye girdiğimde, mutlu olmuştu. Hemen dogrulmaya çalıştı ama izin vermedim. Yanına geçtim ve elini tuttum.
"Ekin iyi misin? " diye sordum, bana baktı ve elimi daha sıkı tuttu.
"Elin elime deyince , iyi oluyorum. "
"Ekin yapma böyle. "
"Neden? Beni sevmiyor musun? "
"Seviyorum. Ama bu durum farklı. "
"Miray, bak sana aşık olduğumu söyledim, sen bana hiç bir şey demedin" dedi ve ellerini saçlarimda gezdirip , yanagimdan öptü. Hemen yanından kalktım. Bir daha yakalanmak istemiyorum.
"Miray ne oldu? "
"Hiç"
"Gitsen iyi olacak. " dedi ve kapıyı gösterdi. Resmen beni kovuryordu. Hiç bir şey demeden çıktım. Koridoru geçtikten sonra yere comeldim ve ağlamaya başladım.
3 yıl sonra
Hayatımız çok iyi gidiyordu. Ben ve köpeğim ayrı eve çıkmıştım. Onlardan çok uzak da olmasam 3 yıldır görmüyorum, tam olarak. En son 2 hafta önce görmüştüm onları.
_______
Gece olmuştu, saat 2 yi gösteriyordu. Kapı çaldı, korkuyla kapı deliğinden baktım ve onları gördüm, sarhoş gibilerdi. Iceriye aldım onları. Koltuğa uzandilar.
*Buradan sonrasında cinsel içerik olacaktır. Önyargılı davranmayin okuduktan sonra, şimdiden temin ederim. *
Boran yavaş yavaş üstüme geliyordu, onu ne kadar itsemde devam ediyordu gelmeye, Ekin de aynı şekilde geliyordu. Ikisi kollarimdan tutup koltuğa attılar beni. Berk gelip ustumu yirtti.
"Yapmayın, lütfen. " diye bagiriyordum. Ama dinleyen yoktu. Ekin üstüme çıkıp, goguslerimi ellemeye çalıştı, berk de altimi çıkarıp, bacaklarimi yaliyordu. Boran ise değişik bir şekilde bu olanlara bakıyordu.
"Yardım et Boran" dedim sessizce. Ama nafile o da üstüme gelip dudagimdan öptü. Şuan hepsinden igreniyordum. Bunların intikamı olacaktı. Hemde çok kötü bir şekilde olacaktı. Boran dudagimdan çekilip boynumu öpmeye başladı. Ekin belimden sıkıca tutup, goguslerimi emiyordu. Berk, bu sefer dudagimdan öpmeye başladı.
Bana şuan tecavüz ediyorlardı, bu çok igrencti. Böyle mi olacaktı ilk birlikteliğim. Hayatım bitmişti şuan. Kusmak geliyordu.
'Hayat çok aciz ve iğrenç bir yer. Insanlar bir canavar. Ölüm ise bizim gibiler için bir ilaç. Ben öldüm bugün bedenimle. Gömün beni...'
Arkadaşlar yeni bölüm gelmeden önyargılı davranmayin.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
FanficKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...