1.Bölüm = Tanışma

895 28 11
                                    


(Miray annesi tarafından sokağa atılır ve Miray ağlamaya başlar.) 

Ferit Bey o soğuk havada dışarı da yürüyüş yapmaktadır. Az daha ilerledikten sonra bir ağlama sesi duyar ve koşarak oraya gider. Gittiğinde gördüğü küçük kızı hemen kucağına alır. Üstünde ki ceketi çıkarıp kıza giydirir. Yeniden kucaklayıp evine götürür. Ferit Bey'in eşi Zeliha Hanım önce şaşırır kızı görünce , sonra gider sobayı yakar. Ferit Bey küçük kızı sobanın oraya götürür. O sıra da Ferit Bey'in oğulları da yanlarına gelir.

''Baba bu küçük kız da kim?'' diye sorar en büyük oğlu.

''Bende bilmiyorum oğlum. Sokakta ağlarken buldum.'' der Ferit Bey. Zeliha Hanım sıcak çayı getirir ve Miray'a uzatır.

Miray istemez ve çayı ittirir. Çay yere düşer ve dökülür. Miray yaptığından pişman olur ve yerde ki kırıkları da toplamaya başlar. En büyük oğlu Ekin , Miray'ı oradan uzak tutar ve onu odasına götürür. Diğer kardeşleri de onlarla gelir.

Miray yatağın üstüne oturur ve karşısında duran üç erkek çocuğuna bakar. Hepsi heyecanla ona baktığını görünce konuşur.

''Merhaba , ben Miray sizler kimsiniz?'' diye sorunca Miray hepsi bir ağızdan konuşmaya başlar. Miray bir şey anlamayınca bağırır.

''Tek tek konuşun!'' der. En büyükleri Ekin konuşur.

''Merhaba Miray tanıştığıma memnun oldum. Ben de Ekin Kırlangıç. '' Ekinden hemen sonra ortanca olan konuşur.

''Bende çok memnun oldum Miray. Ben Berk Kırlangıç.'' Miray ona gülümser. Ve sonuncu küçük oğlan konuşur.

''Memnun oldum , bende Boran Kırlangıç!'' der.  Miray hepsi ile el sıkıştıktan sonra aşağı iner. Ferit Bey'e de kendini tanıtır. 

4 ay sonra

Miray artık onlardan biri gibiydi. Zaten Ferit Bey de Miray'ı kendi nüfusuna almıştı. Her gün aynı yerde yemek yiyorlardı ve Miray burada çok mutluydu.

Miray Ferit Bey'e 'baba' bile diyordu. 

Miray şuan 10 yaşındaydı. Ekin 16 Berk 14 Boran ise 11 yaşındaydı. Hepsinin yaşları birbirine yakın olduğundan çok iyi anlaşıyorlardı.

1 sene sonra

Ekin Miray'a aşık olmuştu. 1 yılını onunla geçirdikçe onu sevmişti. Onunla hep şarkı söyler dans ederlerdi. Hiç ayrılmazlardı birbirinden. Dişlerini beraber fırçalarlardı. Beraber uyur kalkarlardı.

5 sene sonra

Miray 15 yaşını doldurmuştu. Bu sefer de Boran ona aşık olmuştu. Boranla ne kadar az vakit geçirse de Boran ona içten içten his besliyordu. Sadece bir kere beraber uyumuşlardı.

8 sene sonra

Miray 18 yaşına gelmişti o artık bir reşitti. Ve her zaman olduğu gibi yeni bir aşk doğmuştu Berk de Miray'a aşık olmuştu. Berkle de bir çok kez gezip dolaşmışlardı. Ve Berk de ondan hoşlanıyordu.

---------------------------------------------------

''Miray diş fırçam nerede?'' diye çemkiriyordu yine Ekin. Oflayarak yanına gittim.

''Nereye koyduysan oradadır.'' dedim. Sinirle bana baktı ve akan çeşmede ki suyu yüzüme fırlattı. Geriye doğru düşecektim ki Berk tuttu beni.

''Aptal! Ya Ekin derdin ne senin!'' dedim sinirle. O sırada Berk'in kollarından da kurtuldum.

''Derdim yok sadece bana öyle cevaplar verme!'' dedi. Berk'e döndüm ve ağzımı oynatarak onu taklit ettim. Berkle gülüşünce sinirle yanımıza geldi. 

''Ne gülüyorsunuz!'' diye  bağırdı. Ben yine onun taklidini yaptım. Bu sefer kahkaha attı Berk. Ekin de güldü. O sıra da Boran geldi.

''Herkese selam!'' dedi ve yatağına attı kendini.

''Neredeydin sen dünden beri!'' diye sordum. Bana bakmadı bile soruma bile cevap vermedi. Ekin yanında duran kemeri Boran'ın yüzüne attı. Boran yattığı yerde sıçradı.

''Ne yapıyon be!'' dedi. Ekin gözlerini ona dikti ve ;

''Kız sana bir şey sordu!'' dedi. Boran yeniden bir şey demiyerek yattı.

''Boşver abi ya.'' dedi Berk ve benim kolumdan tutarak aşağı götürdü.

''Beraber bugün alışverişe gidelim mi?'' diye sordu bana. Ona gülümsedim ve sarıldım.

''Kaç gündür bu soruyu bekliyorum senden.'' dedim. O da güldü ve beraber arabaya binip AVM'ye gittik.

Avm de bir kaç yeri dolaştık ve bir kaç şey aldık. Daha sonra hemen eve döndük. Herkes sofrada bizi bekliyor gibiydi. Babam ayağı kalktı ve yanıma geldi.

''Miray bundan sonra alışveriş sana yasak!'' dedi.

''Neden baba?'' diye sordum.

''Kredi kartın limitsiz değil!'' dedi bağırarak. Ekin ayağı kalktı ve babasının yanına geçip oturtmaya çalıştı.

''Baba fazla abartıyorsun '' dedi Berk.

Bende hemen annemin yanına oturdum ve yemeğimi yedim , daha sonra hızlıca odama çıktım. Peşimden Boran geldi.

''Babam işte bildiğin gibi.'' dedi oflayarak. Ona baktım ama bir şey demedim.

''Hadi ama , küsmüş olamazsın!'' dedi ve bana bakmak için eğildi. Ufak bir sırıtınca , hemen yanıma geçip oturdu. Omzuma koluna attı ve kendine çekti.

''Üzülme!'' dedi. Ona çevirdim bakışlarımı , o da bana çevirdi.

''Dün neredeydin?'' diye sordum yeniden. Ofladı ve yanımdan kalktı.

''Ya Boran söyle!'' dedim.

''Bardaydım.'' dedi. İnanmayarak gözlerimi ona diktim.

''Sence ben bunu yedim mi?'' dedim gülerek.

''Ya Miray ne şeytansın ha!'' dedi alayla.

''Söyle bak bir kızla falanmıydın. Bana anlatabilirsin.. '' dediğimde yüzü asılmıştı.

''Hayır!'' dedi bağırarak. O sıra da Ekin odaya geldi.

''Ne oluyor burada?'' dediğinde Boran hemen odadan çıktı.

''Yok bir şey Ekin.'' dedim ve uzandım. Yanıma geldi ve o da uzandı.

''Eski günler de ki gibi..'' dedi. 

''Ama şimdi büyüdük..'' dediğimde bana döndü dönmesi ile birbirimize yapıştık çünkü yatak dar ve küçüktü. Dudaklarımızın arasında 1 cm bile yoktu. Onu hemen ittim , yere düştü ve kahkaha attı.

''Gerçekten seni öpceğimi falan mı sandın!'' dedi alayla.

''Evet, belki , olabilir , yani..'' dedim utanarak..

Yerden kalktı ve kendi yatağına uzandı. Berk de geldi ve kendi yatağına geçti. Boran gelmemişti. Merak etmiştim ama olsun yine gitmiştir o diye düşündüm ve uyudum..


*Evet gençler yeni hikayem sizce nasıl? Ben çok keyifle yazıyorum..*

Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin