24.bölüm = Tablo

159 9 0
                                    


Boran da duş alıp çıktı ve üzerine düzgün şeyler giydi. Beraber evden çıkıp arabaya bindik. 

''Aşkım nereye gidelim?'' dedim.

''Dedemin eski bir ağaç evi vardı. Oraya gidelim mi?'' dediğinde mutlu olmuştum. Çünkü dedesinin bir yeri , benimle paylaşmak istedi.

''Nerede?'' 

''Muğla da.'' 

''Aşkım ama orası uzak değil mi?''

''Haklısın başka zaman gidelim. ''

''O zaman Ahsen Parkına gidelim.'' başıyla onaylayıp arabayı sürdü. Yol boyunca eski günleri konuştuk. İyi günleri ama. 

Ahsen Parkına geldiğimizde Boran beni indirip arabayı park etti. Sonra yanıma gelip elimi tuttu. Beraber yürümeye başladık.

*Handeden*

Teneffüs zili çalmıştı. Meriç ile bahçeye indik. Bugün Meriç'in canı sıkkındı. Onu ne kadar da güldürmeye çalışsam da başarılı olamadım.

''Meriç, annemi gerçekten affetmeyecek misin?'' dediğimde durdu. Bana bakıp kaşlarını çattı.

''Sen affeder miydin?''

''Fazla abartıyorsun!''

''Ciddi misin kızım sen ya! Annem bana vurdu!''

''Eee ne olmuş vurduysa. Bizden daha kötü çocuklar var.''

''Onlar beni ilgilendirmez.''

''Meriç''

''Hande!''

''Tamam Meriç sen nasıl hissetmek istiyorsan öyle hisset. Ama annemi üzme.'' dedim ve yanından ayrıldım.

Meriçten

Hande gidince elimi yumruk yapıp dişlerimi sıktım. Kendi her şeyi çok biliyor gibi konuşuyor ya sinir ediyor.

''Meriç?'' diye ses duyunca yanıma baktım. Bizim sınıfta ki Enes seslenmişti.

''Ne var ? Ne oldu?!'' diye gürledim.

''Ben sadece seni kötü gördüm. Nasılsın diye soracaktım!''

''Sorma!'' dedim ve içeri girdim.

Miraydan

Boranla park boyunca yürüdük. Karşıda resim çizen bir amca gördük. Hemen yanına gittik.

''Amca ne güzel çiziyorsun!'' amca bana bakıp gülümsedi. Elindeki kalemi kenarı koydu.

''Sizi çizmemi ne dersin yavrum..'' dedi amca. Boran'a bakıp dudaklarımı büzdüm.

''Tamam tamam.'' dedi. Yani kabul etti. Amcanın karşısına geçtik. Ve onun verdiği pozisyonda durduk. 

*1.50 saat sonra*

Bir buçuk saate yakın bir zaman dilimde bitmişti. Amca gözlerimizi kapamamızı söyledi. Boran elleri ile benim gözümü kapadı ben de onunkini kapadım. Amca 3 ten geri saydı ve açın dedi. Boranla açtık gözlerimizi ve gördüğümüz resim müthişti. Amcaya sarılıp teşekkür ettim. Boran da parasını ödedi ve aldık. Yine el ele tutuşup yürüdük arabaya kadar.

**********************

(Eve geldiler) 

Eve gelmiştik, hemen gidip tablomuzu yani resmimizi duvara astım. Sonra karşısına geçip baktım. Boranda yanıma geldi belimden tutup baktı.

''Ne güzel çizmiş usta.'' dedi.

''Evet, iyi ki çizmiş.'' dedim. Kapı çaldı, Boran gidip kapıyı açtı. Gelen Berk idi.

''Oo Berk sen uğrar mıydın buralara?'' dedi Boran ve sarıldılar. 

''Ya Boran sorma neler oldu.''

''Neler oldu ?'' dediğimde gelip bana sarıldı.

''Esra benden ayrıldı.'' dediğinde üzülmüştüm. Bir bakımdan da sevinmiştim.

''Neden?'' dediğimde koltuğa geçti. Boranda yanına oturdu.

''Ya şimdi nasıl desem.. ''

''DESENE!'' diye bağırdı Boran.

''Ya ben Esra'yı aldattım.'' ben şok ben iptal . Boran şok o iptal.

''Gerizekalı gül gibi kızı bıraktın.'' dediğinde boran sinirli bakışlarımı ona çevirdim.

''Git gül gibi kız boşta.'' dedim. Yanıma geldi hemen.

''Sende şakadan anlamıyorsun ki.'' dedi. Yanağımdan öptü. Berk bize bakıp göz devirdi.

''Üzülmedim valla iyi ki bırakmış. Sen nasıl aldatırsın be!'' dedim.

''İçkiliydim.'' dedi Berk.

''İçme len o kadar.'' dedi Boran alayla.

O sırada kapı çaldı gidip açtım. Gelen Esraydı. Girer girmez bana sarıldı ağlıyordu.

''Ne oldu?''

''Berk beni aldattı.'' ama ben bunu biliyorum. Kız bana dertleşmeye gelmiş.Ama büyük bir sorun var. Berk burada.

''Berk burada'' dediğimde geri çekildi ve bana baktı. O sırada Berk ile Boran geldi.

''Esra?'' dedi Berk. Boran elini yumruk yapıp ağzına götürdü ve güldü. Ben hemen Boran'ın yanına geçtim.

Berk , Esra'nın yanına geçti.

''Özür dilerim.'' dedi.

''Git aptalım ben , seni sevmiştim.''

''İçkiliydim yemin ederim. Valla ben seni isteyerek aldatmadım.''

''Siktir lan. Git! Git!'' diye bağırıp vurmaya başladı Berk'e. Boran kahkaha atıyordu. Ben ise onu cimcikliyordum. Berk Esra'nın ellerinden tuttu ve dudağına yapıştı. Hop aile var lan burada! Boran gözümü kapamaya çalışıyordu. Ben engelliyordum. Ona vuruyordum. O ise bacağını benim bacağımın arasına geçirdi. Resmen birbirimize giriştik. Berk'e baktığımda yüzüne tokat yedi. 

''İğrendim!'' diye bağırıp gitti Esra. Berk ise peşinden koştu. Biz ise Boranla birbirimize kenetlenmiş, bakıyorduk gözlerimize.

''Bacağım acıyor.'' dediğimde çekmeye çalıştı bacağını ama çıkaramadı. O sırada ters bir hareket yaptı ve yere düştük ben yüz üstü düştüm o da üstüme düştü. Şuan çok yanlış bir pozisyondaydık.

''ANNE?'' diye bir ses duyunca hemen boranı itip kapıya baktım. Gelen ve seslenen çocuklarımdı. Lanet olsun!

''Kızım?'' dedi Boran. Meriç oradan gülüp geçti. Hande hala şok içersindeydi.

''Anne o neydi öyle?''

''Düştük biz.''

''İnanmalı mıyım?''

''İnan'' dedi Boran.  

''Tamam'' dedi Hande ve odasına gitti. Boran ile biz kahkaha attık.

Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin