Belki bir baba sevgisi, belki ölüm habercisi
'Babam' dediğim bir zamanlar Ferit bey şimdi beni öldürmek istiyor. Belki istediğim budur ölmek, hiç yaşamamak. Insan sevdiği kişilerden kazık yediğini çok duymuştum, yasamamistim. Ama yaşıyorum, en kötü şekilde.
Yazardan
Miray pencerenin önüne oturur. Kafasını cama yaslar, dışarı izler. Gökyüzündeki yıldızlar adeta onun için dizilmiş gibiydi. Miray'in gözlerinden hafif damlalar düşüyor idi.
------------
Boran evine gitti ve bir bardak viski koydu kendine. Camın oraya geçti ve dışarıyi izlemeye başladı. Arada viskisini yudumluyordu.
Arkasını döndü ve bardağı duvara fırlattı. Ve bağırmaya başladı.
-------------
Yerinden kalktı ve komidinin üzerinde duran tüm eşyaları yere attı.
Sonra kendini yere attı, sırt üstü geldi ve öyle yattı yerde. Hem ağlıyor, hem de kahkaha atıyordu. Sinirleri iyice gerilmisti.-----------
Boranda kendini yere attı ve yattı öyle. Gözlerinde tuttuğu yaşları, saliverdi. Arka arka akan o gözyaşları, onu daha daha kizdiriyordu.
Berkten
Miray söylediği yere gelmemişti. Neden şimdi yazmıştı neden gelmemişti. Ben istemezdim böyle olmasını. Ona izinsiz sahip olmayı, istemedim. Onu o kadar çok seviyorum ki. Onun için yapmayacağım bir şey yok.
Banka oturdum ve cebimden saklı viskimi çıkardım. Hemen kafaya diktim. Telefonumu elime alıp onun fotoğraf larına baktım. O güzel gülüşü bir daha göremedim.
Aşk acısı demek ki buymus.
Miraydan
Sabah
Rüyası
Bomboş bir mezarlık da duruyordum. Kimse yoktu yanımda. Yavaş yavaş yürümeye başladım. Sesler gelmeye başladı.
"Miray beni bul. " bu ses berk in sesiydi. Nasıl da burada olur?
"Git kafamdan! " die bagirdim. Bagirmam ile kahkaha sesi geldi. Bu sesin sahibi ekin idi.
"Tebrikler Miray hanim sonunda kavuştuk. " demişti. Hayır hayır çıkmalı kafamdan.
"Sakın korkma Miray buradayım. " diyen Boran sesi duyunca, arkami döndüm. Ve onu gördüm. Hızlı hızlı ona koştum, sarildim. Ama , ama Ellerimde yok oldu. Karşıma dikkatle baktığımda Ferit beyi gördüm. Silah tutuyordu. Sonum gelmişti.
Ateş etti , vuruldum. Kahkaha attı v gitti. Yere yığıldım. Öylece.
Rüya bitti.
Sabah derin derin nefes vererek uyandım. Korkunç bir rüya görmüştüm. Hemde çok korkunç. Lavaboya girdim ve ellerimi yüzümü yıkayıp çıktım.
Dün gece olanlar hala çıkmıyordu kafamdan. Telefonuma mesaj geldi. Hemen açıp baktım.
'Sevgili Miray, kapının onundeyim. Kapini acman senden izin istiyorum.
Gönderen=Berk '
Lanet olsun, bir bu eksikti, tam oldu. Yavaş adımlarla kapının önüne geldim. Delikten baktığımda cidden buradaydi.
Derin bir nefes alıp, kapıyı açtım. Iyy içki içmiş bu çok pis kokuyor. Sarhoş gibi yürüdü ve içeri girdi. Tam düşecekti ki tuttum onu.
O bana bakıyor, ben ona bakıyordum.
"Hâlâ aynı kokuyorsun" dedi. O da hala ayni benim için, pisligin teki.
"Hadi geç şuraya sen" dedim ve onu sandalye ye oturttum. Mutfağa girip ağlamaya başladım.
"Miray? " diye seslendi.
"Iyiyim geliyorum bekle" dedim ve gözyaşlarımi silip yanına geçtim.
"Özür dilerim" dedi. Bu söz nedense son haftalarda çok duyduğum söz.
"Popüler bir söz. " dedim agizimi yayarak.
"Benden önce söylenmiş sanırım" dedi ve ayağa kalktı.
"Uzak dur! " dedim. Bana şaşkın bir halde baktı.
"Gidiyordum. Sana dokunmaya gelmedim. " dedi ve gitti.
Allahım neden, neden ben. Neden onlar. Neden neden!
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
FanfictionKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...