8.bolum = Meriç gündem

337 12 7
                                    

Şuan koltukta çırılçıplak yatıyorum, hiç bir şey hissetmiyorum. Donuk bir yüz ifadem var. Bir insanın canı bu kadar yanar mı?
Bedenim onların olmuştu, ayağı kalktım ve lavaboya gittim, duş kabinine girdim ve suyu açtım.
Su sesi kulaklarımda yankılanirken, vücudum o soğuk suyu hissetmiyordu bile.
Dusta uzun bir süre durduktan sonra çıktım, odama girip üstüme bir şeyler aldım ve giydim.
Odamdan tam çıkacaktım ki bir şey gözüme çarptı. Boranin fotoğrafi komidimin üzerinde duruyordu. Onu elime alıp duvara firlattim.
Yere camları düştü, fotoğraf da yirtildi. Hızlı adımlarla dışarı çıktım. Saat 5 di.
Karanlık yolda yürüyorum, hiç korkmuyordum. Tüm duygularım kapanmıştı. Sahil kenarına gelmiştim, bir banka geçip oturdum. Denizin dalga sesi, kuşların civiltisi, huzur vericiydi.
Bundan sonra ki yaşamım böyle olacaktı. Böyle!
Yanıma biri geçip, oturdu. Ona döndüğümde, tanımadığım biri olduğunu gördüm.

"Kalkar misin? " diye sorduğumda, tek kasini kaldırıp, siritti.

"Hayır. Bak uzgun görünüyor gibisin. Konuşmaya ne dersin? "

"Sen kimsin ki konuşayım seninle. "

"Ben Meriç, Meriç Gündem , beni tanıdınız mı? "

"Hayır. Neden tanıyalım seni. "

"Bir gazeteciyim ben. "

"Ne güzel, artık gidin. "

"Sana yardım edeceğim. "

"Nasıl, derdimin ne olduğunu bilmiyorsun. "

"Kızları iyi tanırım. "

"Bak, kalbini kırmak istemiyorum. "

"Güzel kız, seni değiştirelim. Bunu yaparken de bana ne olduğunu anlatirsin. "

"Olur. " dedim ve el sıkıştık. Iyi birine benziyor.

*medya da ki Meriç :)*

1 . Meriç sizce nasıl biri?

2. Bölüm nasıldı?

Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin