Koşarak yanına gittim. Bana şaşkına dönmüş gibi bakıyordu. Tahmin etmiyordu geleceğimi.
''Özür dilerim..'' dedim kısık bir sesle. Hiçbir şey demedi ve sarıldı.
''Aldırdın mı gerçekten?'' diye sordu. Geri çekildim ve gülümsedim.
''Hayır, aldırmadım.'' dediğimde çılgına dönmüş gibiydi , oradan oraya koşup teyzelere amcalara ' çocuğumu aldırmamış' diye söyleyip geldi yanıma geri. Herkes bizi izliyordu.
''Beni çok mutlu ettin. Bir an için aldırdın sandım.'' mutlu olduğu gözlerinden belli. Aşkla bana bakan o gözleri.
''Senden bir parça koparmak istemedim..'' dediğimde belimden tutup havaya kaldırdı. O sırada herkes alkışladı. Yere indirdiğinde dudağıma yapıştı. O beni öpüyor , ben onu.
*********************************************************
1 hafta olmuştu , Boran ile barışalı 1 hafta oldu. Bana eskisi gibi davranmıyordu. Daha iyi davranıyordu. Sürekli gelip karnımı seviyordu.
''Boran bugün Berk kız arkadaşı ile gelecekmiş.'' dediğimde kahkaha atıp yaklaştı bana.
''Onun kız arkadaşımı var?'' dedi alayla. Koluna vurdum.
''Duymasın üzülür..'' oradan tanıdık bir ses geldi.
''Duydum. Ama üzülmedim.'' diyen Berk'e döndük. Boran ile Berk gülmeye başladı.
***********************************************************
Akşam oldu. Berk, kız arkadaşını almaya gitti. Boran da oturmuş maç izliyordu. Bende masayı hazırlıyordum.
''Hani diyorum ki Boran, ben hamileyim azcık yardım etsen. Maçı izlemesen. ÇÜNKÜ BİRAZDAN MİSAFİRLERİMİZ GELECEK!'' dediğimde yerinden hopladı. Hemen yanıma gelip yanağımdan öptü.
''Kadınların en güzel gözlüsü. Kadınım. Otur sen hamilesin. Ben yaparım.'' dediğinde kazanma sinsi gülüşünü atıp oturdum. O da masayı hazırladı. 15 dakika sonra kapı çaldı. Kalkıp açtım , gelen Berk ve sevgilisiydi.
''Hoşgeldiniz..'' dediğimde kız karnıma baktı. Sonra bana baktı.
''Sen hamile misin?'' dedi. Berk kıza baktı kötü kötü.
''Evet.'' dedim. Hıh yaparmış gibi içeri geçtiler. Masaya oturttum. Hepimiz oturduk yani masaya.
''Aaa sen hamilesin ya , olgun oldun demi? Yemek falan yapmayı biliyorsun?'' dedi kız. Bu kız kaşınıyor mu dakika 1 gol 1 bu ne hız.
''Aşkım susar mısın?'' dedi Berk kıza bakarak.
''Evet olgun oldum. Evet anne olacağım. Şüphesiz ki 14 yaşından beri yemek yapıyorum..'' dediğimde kızın yüzü asıldı. Bende yemeklerimden kaşık kaşık alıp yedim.
''Bu arada ismin ne senin?'' dedi kıza Boran. Kız Boran'a içine düşecekmiş gibi baktı.
''Adım Esra. Esra Yaldızoğlu.'' Boran'ın gözleri açıldı.
''Yaldızoğlusun demek. Şu İstanbul'un en güzel yerinde binaları olan adamın kızısın.''
''Evet. Babam işinde iyidir.'' boş muhabbet ettiler bir süre. Daha sonra berk ile esra koltuğa oturdular. Yani salona geçtik.
''Eee Esracım ne okuyorsun?'' dediğimde kahkaha attı.
''Okumak ve ben. Gereksiz okumak. Benim babam zengin zaten gerek yok.'' bu sefer ben kahkaha attım.
''Okumaya gereksiz diyen kişilere gıcık oluyorum biliyor musun? Çünkü okumayanlar hem cahil hem de gereksiz oluyorlar. Yani boş laf yapıyorlar.'' dediğimde kız bozulmuş gibiydi. Boran bana bakıp sırıttı. Berk'e döndüğümde bana üzgünce bakıyordu. Acaba yanlış mı yapmıştım?
''Gidelim.'' dedi Berk ve kızla ayağa kalktılar.
''Bir daha bekleriz.'' dedim
''Bir daha kine gereksiz konuşmalarım ile gelmeyeceğim.'' dediğinde güldüm.
**********************************************************
Berk ve Esra gitmişti. Boran ve Ben kalmıştık. Ve bir de ikiz bebişlerimiz. Hemen doğsunlar ya.
Koltuğa güzelce uzandım. Boran da tam da ayaktaydı.
''Boran bebeğim..'' boran bana bakıp ofladı.
''Yine mi?'' dediğinde başımla onayladım.
''Ne istiyorsun bu sefer?''
''Avakado.'' ağzını açıp bana baktı.
''Avakado nedir ?'' dediğin de güldüm.
''Yeşil bir meyve.''
''Hayatımda görmedim, yemedim. Başka bir şey iste.'' dedi.
''Çilek''
''Bebeğim , dışarı bak , götüm donuyor lan! Bu havada çilek nerede var=?''
''Aaa yoksa boran sen , beni ve çocukları sevmiyor musun?'' en iyi yöntem.
''Tamam getireceğim. Yeter ki şu lafı bir daha deme.'' dedi ve gitti. 30 dakika sonra götü donmuş bir şekilde elinde bir çilek torbası ile geldi. Ayağa kalkıp dudağına öpücük kondurdum.
''Teşekkürler aşkın bir tanesi.''
''Ben bunların hesabını çocuklar doğduktan sonra soracağım.'' dediğinde ne demek istediğini anladım. Hemen çileklerimi alıp sıvıştım oradan. Odaya çıkıp tek tek hepsini yedim.
*Devamı 1-2 güne gelir okurlarım.. Sizleri seviyorum.. Vote ve yorumlarınızı bekliyorum..*
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
FanficKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...