13 .bölüm = Operasyon

240 14 0
                                    

2 saat sonra

"Boran aklıma bir fikir geldi. "

"Söyle ne o fikir. " hoşuna gidecek gibi.

"Babamın kasasına gireceğiz, şifreyi çözdüm. " dediğimde gözlerini çıplak görmüş gibi açtı.

"Kızım R6sQ7856Asdro89 diye yazan şifreyi nasıl çözdün? "

"Küçükken bir gün babamın odasına girmiştim, kasasında bir şey yapıyordu, onu izliyordum ve bu numaralardan bir kaçı kasanın üstünde yazdığını görmüştüm. "

"Seni dahi kız, hadi eve gidelim. "

"Şimdi gidersek, yakanlanmaz mıyız? " dedim gülerek, bana dönüp, kaldı öyle.

"Akıllı, o zaman akşam gireceğiz. "

"Gireceğim. " dediğimde iki kasini kaldırdı ve bana baktı.

"Neden sen giriyorsun? !" Göz devirdim ve sorusunu cevapladım.

"Eger ikimizde girmeye calissak, ikimizi de yakalar, birimizin onu oyalamasi gerekiyor, akillim. " dedim ve koluna vurdum. Kafasını aşağı yukarı salladı.

"Haklısın. " dedi. Ona gülerek karşılık verdim.

23. 30

Uyuya kalmış Boran i uyandırdım. Arabayı çalıştırdı ve eve götürdü. Eve geldiğimizde, ışıkların hala yanık olduğunu gördüm. Borana dönüp konuştum.

"Boran, oyalama işini iyi yap. Ben Şu pencereden içeri gireceğim. " dedim ve üst pencereyi gösterdim. O da başı ile onayladı. Ikimizde arabadan indik, Boran yanıma gelip sarıldı, karşılık vermeyince ben çekildi.

"Kendine iyi bak. Yakalanma. " dedi ve içeri girdi. O gider gitmez, bagajdan ipi çıkardım ve ucunu pencereden içeri attım. Boranda tuttu ipi ve yukarı çıktım. Boran beni içeri cektiginde ona sıkıca sarıldim, o daha sonra gitti.

Bende hemen kapının arkasına geçtim. Şuan misafir odasındaydim. Aşağıdan sesler geliyordu. Yavaş yavaş koridora geçtim, sessiz sessiz ilerlemeye başladım. O sırada berk in sesini duyunca bir odaya girdim. Tabii bu oda eski odamdi. Hemen eski dolabimin içine girdim. O sırada da odaya berk girdi. Sinirli gibiydi.

"Aptalim ben, babama uyup nelere bulastim. Of, Miray asla beni afftmiyecek. " demişti, neye bulaşmış olabilir ki?

O sırada da üstünü soyuyordu, hemen gözlerimi kapadım, ta ki telefonum titresene kadar. Gözümü açtığımda, berk üstündeki ni çıkarmış, tam karşımda olan sandalyeye oturmuş, yarasına bakıyordu. Sanırım yaralanmış, peki nasıl yaralanmış?

Neyse telefinuma gelen mesaj borandan di.

'Babam eve geldi. Acele et. Zorlanıyorum. '

Ne demek zorlanıyorum ya , bir şey yapmam gerekiyor. Ha Borana mesaj atayım ki berki odadan alsın. Ama o buraya gelip berki oyalarsa babam boşta kalır. Aklıma daha iyi bir fikir geldi. Berke mesaj atacağım.

'Berk konuşmamız gerek, hemen ..... parkina gel. ' yazıp gönderdim. Mesaj berk e gelmişti, hızla toparlanip çıktı. Bende çıktım, babamın odasına girdim.

'Az kaldı oyala, bitecek. ' yazıp Boran a gönderdim.

Sessiz ve hızlı bir şekilde babamın kasasının yanına gittim. Işığı acmamistim bu nedenle cebimden küçük el feneri çıkarıp kasayı inceledim, evet not da ki gibi seri bir numara vardı kasanın üstüne.

Tahmin kasa nasıl açılıyor, yanlış tahminler. Anahtar ile, ne saçmalık değil mi?  Şu zamana kadar hiç anahtar ile açılan kasa gormedim. Ayağı kalkıp, etrafı aramaya başladım. Çekmeceleri tek tek aradım. Sonra gözüme bir yer çarptı. Babamın Sandığı, hemen el feneri ni oraya tutup, yanına gittim.

Sandığı açıp karıştırdım. O sırada mesaj geldi.

'Geliyor, merdivendeyiz. '  Hayır hayır, şimdi gelmemeli. Elimi alta sokup, anahtari aldım. Bulmuştum, hızla kasanın oraya döndüm, o sırada Boran a yazdım.

'Bir saniye tut onu' yazmıştım. Ve hemen kasayı açtım, kasa açılınca yeşil ışık yandı. Hemen kasayı da karıştırdım, bir kaç para ve üstünde 'Miray' yazan dosya vardı. Dosyayı aldım ve kasayı kapadım. Anahtarı yerine koyup, balkona çıktım odanın. Iceri sinirli bir şekilde babam giriş yaptı, Boranda arkasında idi.

Beni görmeyince sevinmisti. Babam yerine geçti, Boranda ışık i açtı ve yanına yana oturdu.

"Baba, vallaha senden bir şey saklamiyorum. " diye bağırdı Boran. Babam da elini masaya vurup, Borana sinirli bir şekilde baktı.

"O zaman yarım saattir beni neden oyaliyorsun. " dedi ve kasaya döndü babam. Sonra yeniden Borana döndü.

"Şey... baba ben... Sigara içiyorum bunu demek için kaç saattir kivraniyorum, senden korktuğum için oyaliyordum. " dediğinde hafif kikirdadim.

"Aptal, ben sana neden kizayim ki? "

"Ayıp oluyor baba, aptal falan! "

"Miraydan haber var mı? " diye sorduğunda, daha dikkatli dinlemeye başladım onları.

"Yok. " dedi, yutkundu Boran. Babam daha da yaklaşarak sordu aynı soruyu.

"Olsa da söylemem. " demişti Boran. Babam hızla ayağı kalktı ve boranin yanına gelip ona yumruk attı. Boran sandalye den düşmüştü. O sırada da beni görmüştü Boran.

Pislik babam, boranin göğsüne ayağını bastırarak koydu.

"Bir haberin olursa bana gelecek yerini söyleyeceksin. " dedi ve boranin boşluğuna ayağı ile vurdu. Boran inledi acıdan. Ben daha fazla bakmadım ve duvara yaslandim.

Babam odadan çıkmıştı, sesini duydum. Boran yerde sürünerek yanıma gelmişti.

"Aldın mı ya da bir şey buldun mu?" Diye sormuştu, o anda x ağzından kan akıyor idi.

Saçını oksadim ve dosyayı ona gösterdim.

"Ne yazıyor içinde? " diye sordu. Hâlâ saçını oksuyorudum.

"Okumadım, hadi gidelim buradan. " dediğimde ayağa kalktı. O kalkınca bende kalktım, kolunu omzuma koydum. Beraber yürüdük, koridordan sola döndüm ve geldiğim yerden indim. Boranda kapıdan çıkarak, yanıma geldi. Onun bu haline üzülüyorum.

Onu arabaya bindirdim ve ön koltuğa geçip arabayi sürdum. Onu evime goturuyordum. Şuan ona tek şifa benim.

*772 kelime. Uzun bir bölüm. Yorumları ve voteleri bekliyorum..*

Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin