İKİ YIL SONRA
O kötü günleri arkamızda bırakıp yeni bir hayata döndük. Boranla evlenmiştik , hatta Berk bizimle yaşıyordu. Onu affetmiştim. 2 yıl da neler yaşandı bir bilseniz..
Şimdi ise çocuk bekliyoruz.. Evet bir çocuğumuz olacak. Her şey güzel gidiyordu hayatımda hep de böyle gitmesi dileğiyle..
Boran belimden sarılmıştı. Yanağına öpücük kondurdum. Berk bizi öyle görünce hemen odadan çıktı. Boran ile birbirimize bakıp güldük.
''Berk gelebilirsin , noldu ne diyecektin?'' dedim. Berk kafasını uzatıp bize baktı.
''Bugün restoranta gidelim beraber diyecektim..'' dedi. Boran başıyla onaylayınca bende onayladım. İkisi salona geçtiler bende üzerime şık bir elbise giyip salona geçtim.
(yukarıda ki elbise mirayın giydiği)
İkisi de ağzı açık bana baktılar. Eh güzel görmüyorlar böyle hiç..
Neyse hep beraber lüks bir restoranta geldik. Ben berk ile yan yana oturdum , boran karşıma geçip oturdu.
Masayı doldurup , yedik. Hem konuşuyor gülüşüyor, hem de eğleniyorduk.
''İşte sonra kız bana bir vurdu Boran böyle vuruş yok!'' dedi kahkaha atarak Berk.
Gözüm kapıya kayınca onu gördüm. O burada ne yapıyordu ? Ne işi vardı?
''Bensiz mi KARDEŞLERİM.!'' diyen Ekin'i gördük hepimiz. Boran hızla ayağa kalktı. Berk hiç takmadı Ekin'i.
''Ağabey?'' dedi Boran. Ekin sinsi bir gülüş atıp konuştu.
''Şimdi mi Ağabey oldu?'' dedi.
''Senin ne işin var burada?'' dedim, Boranın konuşmasına izin vermedim. Bana döndü, o sıra gözü karnıma kaydı.
''Hangisinden?'' dedi. Bu ne demek ya! İnsan değer verdiğine böyle iğrenç bir şey der mi?
''Ekin!'' diye gürledim.
''Yoksa ikisinden mi?'' dediğinde Berk ayağa kalktı.
''BORANDAN!'' diye bağırdı. Ekin , berk'e döndüğünde yüzü asıktı.
''Boran mı?'' dedi. Boran hala olayın şokundaydı , bir şey demiyordu.
''Gider misin?'' dediğimde hemen bir sandalye çekip oturdu bizimle.
''Oturun KARDEŞLERİM.'' dediğinde hepimiz oturduk. Ona baktığımda yemeklerden tadıyordu.
''Ya ne kadar da özlemişim. İtalyan mutfağını tabii ki de.'' dediğinde hafif sırıttım.
''Zaten bizi özlemeni beklemezdim.'' dedim. Bana hiç bakmadan , Boran'a döndü.
''Cinsiyeti ne? Erkek mi? '' dedi. Boran güldü.
''Evet erkek.. Ama kız da var.'' dediğinde Ekin elini 2 yaptı ve güldü.
''O zaman babamın Mirası senin!'' dediğinde Boran sinirle Ekin'e baktı ve kaş göz yaptı.
''Ne- ne ?'' dedim. Berk , boran ve ekin bana baktı.
''Sana anlatmadı mı?'' dediğinde Berk'e döndüm.
''Neyi berk?'' dediğimde , Berk'e sinirli şekilde boran'ı gördüm.
''Eğer babama bir erkek verirse herhangi birinden tüm Miras onun olacaktı. Ve biz veremedik. Yani o gece 3'mizden biri seni hamile bırakması gerekiyordu , olmadı. O geceyi babamız istedi. Ama şanslı kişi aramızdan Boranmış.'' dediğinde Ekin. Boran elini masaya vurdu, çok sinirliydi.
''Yeter '' dedi. Ona iğrenç bir şekilde baktım. Yani sırf miras için mi o geceyi yaşadım ben. Hızla masadan kalktım. Berk ve Boran arkamdan seslendi ama ikisini de duymamazlıktan geldim. Oradan hemen uzaklaştım.
Ekinden
''SEN NE YAPTIN ABİ!'' diye gürledi bana Boran. Yakasına yapıştım.
''DOĞRU OLANI YAPTIM!'' dedim. Berk bizi ayırdı.
''İYİ BOK ETTİN'' dedi Berk. Kahkaha attım. Hak ettiler, beni aralarına almadılar , bir hiç saydılar , ben babamın yanında neler yaşadım bilmediler. Şimdi onlar yaşasın!
Berk ile Boran restorantı terk etti. Bende oturdum ve yemekleri yedim. Hesabı ödeyip çıktım.
Arabama binip ilerledim. Yolda giderken Miray'ı gördüm. Yavaşça yanaştım arabayla yanına.
Arabadan inip yanına gittim. Kolundan tuttum.
''Bırak kolumu!'' diye cırladı. Dayanamıyorum!
O mavi gözlerine derin derin bakarak yapıştım dudağına. Karşılık vermiyor ittirmiyordu. Yavaşça ayrıldım dudağından.
''Bitti mi?'' dedi akan gözyaşları ile.
''Evet'' dedim. Bana sarıldı. Anlamadım ? Bana neden sarıldı.
''Bana doğruyu anlattığın içindi.'' dedi ve ayrıldı kollarımdan. Arkasına dönüp ilerledi.
''Ben seni çok seviyordum!'' diye bağırdım arkasından. Duymuştu ama cevap vermedi.
''Hemde çok Miray!!'' dediğimde , ilerlemeye devam etti. Yanımda duran direğe tekme attım. Ve hızla arabama geri döndüm.
Onu geri kazanacağım..
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
Fiksi PenggemarKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...