12 .bölüm = Yeniden aşık olmak?

271 13 6
                                    

Tam 3 saattir, boranla boş boş bakisarak, oturuyoruz. Ne ben konuşuyorum, ne o. En sonunda tabii, sessizliği ben bozdum.

"Benden hâlâ Özür dilemedin" dediğimde, ayağa kalkıp yanıma geldi. Ellerimden tutup, diz çöktü.

"Yaşadığın, herşey için özür dilerim. Ama herşey için. Sana bu acıyı, yaşatmak istemezdim. " dediğinde, ufak bir yaş damla suzuldu.

"Boran-"

"Hiçbir şey demek zorunda değilsin. Sadece plana odaklan. Biz ne yapacağımızı unutmayalım. "

"Ama-"

"Amasi maması yok. Seni bir daha uzmeyecegim. "

"Teşekkür ederim. " ne ne ne  ben daha bir saniye önce ona teşekkür mü ettim. Tam bir malim.

"O zaman hazırlan." Dedi ve ayağı kalktı. Elini uzattı , tuttum. Gülümseyen o gözleri, beni yeniden aşık ettiriyor. Ben bilemiyorum, onu yeniden sevebilir miyim?

"Miray, aklından ne geçtiğini düşünebiliyorum. "

"Ne geçiyor? "

"Onu yeniden sevsem mi,?"

"Bir dakika, sen nerden, ya Boran! " bunu nasıl bildi.

"Sadece tahmin. " dedi siritarak, aynı eski günlerde ki gibi.

"Senin tahminine. "

"Hadi başlıyoruz. " dedi ve arabasına bindik. Asıl oyun şimdi başlıyor.

Yarım saat sonra, babamın iş yerinin önüne geldik. Bir köşeye park edip, sessizce çıkmasını bekledik.

"Çıkıyor" dememle, Boran arabayı çalıştırdı. Babam, arabasına binip ilerlemeye başladı, bizde arkasından gidiyorduk.

"50 metre olsun araba ile mesafesi. " dedim. Bana bakıp güldü.

"Nedenmis? " dedi. O arada babam evden başka bir yere gidiyordu.

"Bir yerde görmüştüm, 50 m yakın olursak fark edermiş. " dediğimde kahkaha attı.

"Babam bunu düşünecek kadar, akıllı değil. " dediğinde, güldüm. Evet uzun zamandan sonra ona gulmustum. Sizce afftmeli miyim?

Babam bir otopark a geldi ve arabasından indi. Biz de kenara geçip, onu gozledik. Boran fotoğraf çekiyordu kanıt için. Babam, bir adamın yanında geçerken, eline bir şey verdi.

"Boran, babam gizlice bir şeyler verdi adama, hemen onun ne olduğunu görmeliyiz. Adam arka cebine koydu, ben alacağım. "Dedim ve hızla arabadan indim.

Ne kadar da bana seslense, duymamazliktan geldim. Yavaşça adamın arkasına geçtim, ıslık çaldım. Adam beni duyunca, arkasını döndü.

Gulumsedim, bacagimi oynatmaya başladım. Adam bacaklarıma bakarken, ona sarildim, ve elimi arka cebine sokup, aldım. Daha sonra kulağını öpüp arabaya koştum.

Boran bana sinirle baksada, elimdeki şeyi ona gösterdim. Bana çak yaptı ve cakistik.

Arabayı, çalıştırır çalıştırmaz, ilerledik. Az gittikten sonra, durduk ve aldığım şeye baktık.

"Miray bu bir şifre! " diye bağırdı Boran. Ne bağırıyorsun lan.

"Tamam olabilir. Çözelim. "

"Peki, hadi bakalım. Çözelim. " dedi ve elini omzuma attı.

----------

"Olmuyor, olmuyor. "

"Sen ne yapıyorsun ki zaten, ben çözmeye çalışıyorum. " dedim, bana pis pis baktı.

"Şaka şaka"dedim ve yanağını, sıktım. O da bnm yanaklarımi sıktı. Bu , uzun zamandır hissetmedigim bir duygu, uzun zamandır.

Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin