Meriçten
Kız arkadaşım ile sinemaya gelmiştik. Biletlerimizi alıp bir filme girdik. En az bir buçuk saat sonra filmden çıktık. Sanırım biraz korkmuştu.
''Azad, seni annemle tanıştırmak istiyorum..'' dediğimde bana döndü ve gözlerini açtı. Sanırım biraz endişeli..
''Meriç, annen beni istemiyor değil mi?'' nereden anlamıştı şimdi bu?
''Nereden çıkardın, seni daha tanımıyor. Bugün gel tanış.'' dedim. Başı ile onayladı. Omzundan kendime çektim. Kafası göğüsüme dayalıydı.
Handeden
Son müşteri de gelmişti artık. Annemin yanına gidip yanağından öptüm.
''Bitti. Artık eve gidebiliriz. Akşam olacak anne.'' dedim. Annem biraz dalgın gibiydi.
''Huhu anne!'' diye seslendiğimde kendine geldi.
''Efendim kızım?''
''Hadi eve gidelim.'' dediğimde telefonunu cebine koyup kalktı. Ben dışarı çıktım. Annemde son kontrollerini yapıyordu. O sıra bizim sınıftaki bir çocuğu gördüm.
''Egemen !! '' diye seslendiğimde bana bakıp gülümsedi. Eliyle de selam verdi. Bende ona selam verdim. Egemen , Meriçten sonra sınıfın en yakışıklısıydı. Sanırım ondan hoşlanıyordum. Gamzeli , güzel bir çocuktu. Biraz serseri gibi takılsa da hoşuma gidiyordu. Ben onun arkasından bakarken annem yanıma gelmişti.
''Kime bakıyorsun?'' dedi ve benim baktığım tarafa bakmaya çalıştı.
''Kimse- Kimseye annecim.. Hadi gidelim.'' dediğimde güldü ve eve doğru gittik.
*************************
Eve geldiğimizde odama çekildim hemen ve Egemen'e mesaj yolladım.
''Hey , Egemen nereden geliyordun ki seni bugün bizim orada gördüm?'' yazmıştım.
5 dakika sonra cevapladı.
''Ya annem bir teyzeye gitmiş. Altın günü mü ne o varmış. Evde unutmuş altınını , bende ona altınını götürdüm. :D'' yazıp gülücük atmış.
''Hahaha. Hala altın günü mü var?'' yazıp gönderdim.
''Bilmiyorum var sanırım..'' tam yazacakken ben o yazdı.
''Ya kusura bakma işim çıktı yazamayacağım kuzu. Hadi bay bay..'' yazıp göndermiş. Üstelik bana kuzu demiş. Yoksa o da mı benden hoşlanıyor?
Meriçten
Kapının oraya gelmiştik. Azad çok heyecanlı duruyordu.
''Emin misin bak tanıştırmak zorunda mısın?'' dedi Azad.
''Ya aşkım. Lütfen.'' dedim ve yanağına öpücük kondurdum. Yavaşça kapıyı çaldım. Annem gelip açtı. Bizi görünce şaşırdı.
''Hoş geldin Meriç, bu kız kim?'' dedi. Azad bana döndü ve 'benden bahsetmedin mi?' dedi sessizce.
''Anne sevgilim. '' dedim ve içeri girdim. Azad hala kapıdaydı. Yanına gidip elinden tuttum ve içeri soktum. Koltuğa oturduk annemde karşımıza oturdu. Hande de geldi içeriden.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Kalbimin Üç Sahibi (Tamamlandı)
FanfictionKapağın sahibi : Ekin Berk Love 08.09.2017 tarihinde yazılmaya başlamıştır.. Miray'a küçükken sahip çıkan Ferit Bey'in oğulları kalplerini Miray'a kaptırmıştır. Ve üç'ünün de bundan haberi yoktur. Üçü de birbirinden habersiz Miray'ı sever ve yakın...