1. fejezet

1K 62 5
                                    

Hoseok
Lágyan cirógattam az arcát, miközben aludt. Az arccsontján végig vezetve az ujjamat elértem a szájához, amit szintén körbe rajzoltam. Lassan kezdte el nyitogatni a szemeit, majd mikor meglátott egy apró mosoly ült ki telt ajkaira.
- Jó reggelt, Szépségem! - mosolyogtam, majd egy csókot leheltem az ajkára.
- Jó reggelt, Hobie! - dörmögte mély hangján az öcsém. Lépteket lehetett hallani és már szinte vártam, ahogy kicsapódik az ajtó és belép rajta Jin.
- El fogtok késni, ha nem keltek fel! - a hangja kétségbeesett volt, mint mindig. Túldramatizálta a késés jelentőségét, Rap Mon viszont sosem aggódott emiatt.
- Omma! - nevetett az alattam fekvő angyal. Soha nem próbáltak minket szétválasztani, amit értékeltem is.
- Tae! - forgatta meg a szemeit Jin nevetve, majd magunkra hagyott minket.
- Alien... - motyogtam, majd megnyaltam a számat, ahogy végignéztem a póló alól kivillanó kockáin. Lassan simítottam végig az izmain, miközben mozgatni kezdtem a csípőmet ezzel izgatva őt.
- Hobie... - nyöszörögte alattam Taehyung, majd megszólalt a legszörnyűbb hang a világon, ami szinte mindig mindent elront... az a nyamvadt csengő. Hatalmas sóhatással, de leszálltam Vről, majd öltözni kezdtünk.

A nappaliban ott várt minket a mi díszes társaságunk, akikkel fecsérelni szoktuk az időnket

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

A nappaliban ott várt minket a mi díszes társaságunk, akikkel fecsérelni szoktuk az időnket. Daesung rögtön elorozta előlem az öcsém figyelmét, ahogy beszélni kezdett, így unottan fordultam Markhoz, aki szintén csak a szemét forgatta. Nem szerettük, amikor ez a kettő minket kizárva társalog.
- Indulás! - hadonászott Jin a kezében az ebédünkkel. Nagy nehezen sikerült kituszmákolni négyünket az ajtón, de az iskolához semelyikünknek nem füllött a foga. Daesung és Taehyung összekarolkoztak, míg mi (mint mindig), megtartottuk az 1 méteres távolságot egymástól.
- Néha komolyan azt hiszem, hogy együtt járnak! - kacagott fel Mark.
- Mi jutott már eszedbe? - kérdeztem, miközben vállon boxoltam.
- Most eszembe jutott, hogy elvihetnélek titeket vakrandira... - húzogatta a szemöldökét, de csak lehangoló szemforgatással jutalmaztam őt. - Kár lenne titeket veszni hagyni. Az öcsédért megőrülne minden pasi, neked meg maradnának a csajok.
- Még a gondolattól is kiráz a hideg attól, hogy Taetaet egy férfi karjába képzelem el (nem az én karomban,  ahol a helye van).

Taehyung
- Hobie megölne. - próbáltam tiltakozni a vakrandi ellen.
- Ugyan már! - szólalt meg elég harsány hangon a barátom. - 18 évesek is elmúltatok, lassan már ballagunk, de ti nem voltatok egy buliban sem lenni a befásult bátyádba miatt.
- Rendben, de ő is jön. - intettem a pasim felé a fejem
et egy aprót

Sorry My Brother, Sorry My Love [BEFEJEZETT]Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ