7. fejezet

360 41 3
                                    

Hoseok

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hoseok

Remegett és úszott az izzadságban, kiabáltam Jinnek, de nem hallhatta, mivel nem jött. Próbáltam felébreszteni, de nem ment. Nem bírtam felkelteni és teljesen kétségbeesve hívtam fel Jimin bácsikánkat.

- Hoseok? - szólt bele a telefonba csipásan. - Valami baj van?

- Jin nem semmire sem reagál! - nyekeregtem a telefonba. - Taehyung lázas, nem tudom, hogy mit csináljak!

- Öltözök és azonnal visszük a kórházba! - csapta le a telefont és 2 perc múlva már meg is jelent a szobánk ajtajában. Az ölembe kaptam Taetaet és beszáguldottunk a kórházba, ahol rögtön el is vették tőlem. Jinék csak 20 perc múlva futottak be a többiekkel, de nem tudtunk még mindig semmit az én drágám állapotáról. 

- Hoseok! - ölelt magához Jin. Rosszul nézett ki, nagyon is, de jelen pillanatban nem tudtam foglalkozni a kipirosodott, duzzadt szemeivel. - Minden rendben lesz!

- Jin! - törtem ki sírásban. - Nagyon szörnyen nézett ki, féltem egyedül hagyni!

- Kim Taehyung hozzátartozói? - kérdezte egy orvos, aki szintén eléggé szörnyen festett és fáradtan. Mind bólintottunk, mire rám vetette a tekintetét, hisz csak én voltam egyidős vele. - Maga az apuka?

- Apuka?! - nyögtem ki és riadtan bácsikáimra és szüleimre néztem. - Úgy érti, hogy...?

- Igen, Taehyung terhes. - mosolygott a férfi, majd elvezetett minket egy szobához, ahol Taetae pislogott laposakat.

- Tae... - öleltem magamhoz, de ő ezt nem viszonozta, azzal küzdött. hogy képes legyen nyitva tartani a szemeit.
- Hobie.... én... - hangja remegett és ő maga is, mégis valahogy az érdekelt a legjobban, hogy én vagy Sejin vagyok az apa. - szerintem el kéne vetetni a babát.

- Tae, az nagyon fájdalmas lenne, nem szeretnélek ilyen lelki megpróbáltatásnak kitenni. - magyarázta Jin, miközben közelebb sétált hozzánk.
- Én nem tudom, hogy nem Sejin-e az apja... - nyekeregte Taehyung, mire elengedtem és megvető pillantást vetettem rá.

- Undorító vagy! - csúszott ki a számon az első gondolat, ami az eszembe jutott, mire rám emelte könnyes szemeit. Megleptek a szavaim és rögtön a szám elé is kaptam a kezem, amikor Yoongi bácsikám behúzott egy hatalmasat nekem.

- Suga! - kiáltott rá Jin a férfira, de engem már nem is érdekelt annyira. A fiúra pillantottam, aki megfogta a kezemet és aggódva tekintett rám.
- Jól vagy? - kérdezte, mire mintha nem is én irányítottam volna a testem megütöttem őt. Nem kezdett el sírni, csak úgy ahogy oldalra bicsaklott a feje ült és nézett.
- Te vagy a legundorítóbb! Egy rohadt ribanc vagy, aki mindenkinek hagyja, hogy seggbe bassza! - üvöltöttem és egyszerűen nem bírtam leállni. Minden haragomat az öcsémre engedtem, a szerelmemre, akit szörnyen megaláztam. - Remélem, hogy belehalsz a szülésbe vagy majd elvetélsz, eléggé fájdalmasan!
Mikor körbe néztem mindenki sírt kivéve azt a személyt, akihez intéztem a szavaimat. Idegesen vizslattam őt, ahogy a földet bámulja, majd hirtelen felsandít rám.

- Sajnálom. - nyekeregte, miközben a könnyeivel küszködött. - Ígérem, hogy nem kell többé látnod... én elköltözöm.

Sorry My Brother, Sorry My Love [BEFEJEZETT]Where stories live. Discover now