Mark
Daesung két órán keresztül készülődött, amiből kb. 1 óra volt, mire kiválasztott egy sima világoskék szaggatott farmert és egy rózsaszín inget. Hogy honnan tudom mindezt? Épp Lineon beszéltem vele és nem akartam letenni, míg nem végez.
- Meddig tart még kiválasztani azt a cipőt? - toporogtam a bejárati ajtóban. Dae anyja csak nevetett, mint általában, amikor a fia pipiskedése felidegesít.
- Mark, mindig olyan türelmetlen vagy! - nyögte Daesung. - Nemrég hívott Taetae... azt mondta, hogy még el sem kezdtek készülődni.
- Remek. - forgattam a szemeimet, miután felhúzta a cipőjét és végre elindultunk. Mikor becsengettem hozzájuk, Jin nyitott ajtót. Láttam az arcán, hogy fáradt, mégis elmosolyodott, amikor meglátott minket.
- Jó estét! - mosolyogtunk rá. Autómatikusan lépett arrébb, hogy be tudjunk jönni a házba. A nappaliba érve Namjoont találtuk és még 3 férfit, akiket nem ismertünk. Tisztelettudóan köszöntünk és vártuk, hogy megérkezzenek az ikrek.Hoseok
Mikor leértünk megpillantottuk a bácsikáinkat is, akik közelébe feszengve ültek a barátaink. Amint belépett Taetae a szobába Jimin meg is rohamozta.
- Taetae! - ölelte magához és fel is emelte, amit az öcsém csak egy nevetéssel jutalmazott. Engem is megöleltek, de mint kisebb korunkban is Taehyungot babusgatták.
- És hová mentek ilyen későn? - érdeklődött Jungkook.
- Buliba. - mosolygott büszkén Tae. Tudtam, hogy nem fog tetszeni nekik az ötlet, így meg sem lepődtem, amikor elhúzták a szájukat. - Tudom, hogy mi a véleményetek.
- Akkor miért akarod ezt? - forgatta a szemeit Suga.
- Maguk szerint nem gáz, hogy már 18 évesek és egyszer sem voltak buliban? - kérdezte Daesung, mire Jimin egy gyilkos pillantást vetett rá.
- Nem gáz. - jelentette ki Jungkook.Jin
Amikor beértem a szobába a frissítő italokkal fagyos lett a hangulat. Négy a négy ellen... Sosem gondoltam volna, hogy Namjoon ennyire védeni fogja ezt a két srácot.
- Fiúk, indulnotok kéne. - jegyeztem meg, mire Daesung szeme felcsillant és megragadta Taehyungot a csuklóján fogva. A fiúk kérdőn néztek rám, de csak legyintettem és mosolyogtam Mark és Hobie bosszús ábrázatán. Mikor becsukódott mögöttük a bejárati ajtó mindenki vádlón pillantott rám. - Tudom, hogy féltitek őket, de nem tarthatjuk őket örökké burokban.
- Még csak nemrég lettek 18 évesek... - morogta Suga, mire mindenki felnevetett.
- Ugyanúgy súrolják a harmincat felülről, mint te. - jelentette ki Kookie.
- Akkor sem túl szimpatikus az ötlet. - motyogta Jimin.
ВЫ ЧИТАЕТЕ
Sorry My Brother, Sorry My Love [BEFEJEZETT]
Любовные романыMy Little Alien újratöltve. Visszatértem a második évaddal.