Eunwoo és Adam hosszú éveken keresztül élt abban a házban, ahová aznap a félig angol fiú besétált. Taehyungie teljesen befogadta a fiút a családba, de Hobie soha. Ő azért utasította el a fiatal fiút, mert a fia sokáig nem bocsátott meg neki... de 20 év elteltével megbékélt. Mindenki azt hinné, hogy ez egy örömteli hír, de nem.. Taetae és párja balesetet szenvedett... Eunwoo és Adam egyedül maradt abban a hatalmas házban, hisz Jin és RM már elhunytak, ahogy Eunwoo szülei is. Adam gyerekeket akart, de Eunwoo visszautasította őt mindig, majd egy nap Adam megelégelte a dolgot és elhagyta a makacs fiút. A legszomorúbb az az egészben, hogy Eunwoo nem bánta. Azt gondolta, hogy soha nem is szerette a fiút... Eunbi beköltözött a családjával a házba, de az öccse nem nagyon foglalkozott vele és a családjával soha. Kora reggel elment otthonról és késő este ért csak haza, majd egyszer, mikor Eunbi már vénlány volt, az öccse nem jött haza többé. A temetőben találtak rá holtan... tél lévén nagyon hideg volt és mivel fáradt volt elaludt és megfagyott... nem volt a legszebb halál, de így történt. A ház falain belül ismét egy boldog család élt, de ennek minden szomszéd örült... hogy végre nem azok a "megsavanyodott" vagy "szégyentelen" emberek éltek ott.
Hát úgy gondoltam, hogy itt az ideje, hogy búcsút vegyünk a mi drága és néha kissé idegesítő szereplőinktől...
Köszönöm, hogy kitartottak végig😍😘
YOU ARE READING
Sorry My Brother, Sorry My Love [BEFEJEZETT]
RomanceMy Little Alien újratöltve. Visszatértem a második évaddal.