bab6

3.3K 121 8
                                    

Selepas aiman pulang...aku terus pergi ke belakang dewan....,shamiza dan ummi ingin mengikutiku dan aku adalah ketua mereka..hahahah...

Setelah kami sampai mereka pun sampai bersama mariah dan farah..

"woi betina apa yang kau dah buat kat aku"marah syaurah
"kau tu yang patut sedar,apa yang kau dah bagi pakwa aku makan...ka bagi ubat jampi2 jek...."tuduh hafiza melulu
"sapa kau nak tuduh aku macam tu!"
"kau tu sapa dalam hidup aiman..aiman aku punya!"
"sekarangni kau nak cakap yang aiman tu kau punya....tapi aku nak tanya?kau tu ada apa2ke dengan dia sampai kau nak cop dia tu kau punya...!dia tu SUAMI KAU KE?!DIA TU TUNANG KAU KE?!nak cakap macam tu ha setan!!"
"KAU JANGAN NAK CABAR AKU LA SUNDAL!"
"SAPA sundal!"
"kau jagan nak cabar aku!sepatah kau cakap aku tak akan teragak agak nak tembuk muka kau yang tak seberapa tu!"
"kenapa dah panas!ops sory dah cakap"

Disitu mulah aksi gaduh bergaduh..syaurah bertumbuk dengan hafizah..mariah bertumbuk dengan ummi dan shamiza bertumbuk dengan farah..
Syaurah menumbuk perut dan muka hafizah dan terkeluar sedikit titisan darah dari mulut dia....selepas itu,hafizah menarik rambut syaurah yang terdedah....lalu syaurah juga menarik rambut hafizah...pergaduhan  ini tidak akan terlerai...tetapi.......

pov boys(aiman,shamil dan adib)

Wssp group cute boy

"woi, aku rasa tak sedap hati lah...."man

"kau pon...macam ade tak kena jela.."mil

"aku risau ka ummi la..dia cakap dia ada hal nak buat kat sek?..betol ke?"dib

"aku risau kat syaurah..dia cakap benda yang sama gak kat aku.."man

"aku risau kat shamiza..dia pon cakap macam tu...aku risau la...jom gi sek balik"mil

"jom bawak kereta masing?"man
"On.."dib

Setelah kami sampai..kami mendengar pertengkaran yang membawa kepada pergaduhan...kami bergerak secara perlahan2 untuk menyaksikan apa yang berlaku di belakang dewan..

"weh,tu bukan syaurah,umi,shamiza ke?"soal aiman..
"dan yang lagi tiga orang tu hafizah,mariah dan farah.."sampuk shamil
"macam mana boleh bergaduh ni...."soal adib..
"jomla leraikan makin terok aku tegok...tegok tu muka hafizah dah lebam..."jawab aiman...
"seram aku tegok syaurah yang baik,tiba2 jadi singa"jawab shamil..

Letelah itu mereka pun meleraikan pergaduhan itu...tapi bukan senang..

"woi!apa yang korang buat ni..."marah aiman...

Tiada respon kerana mereka masih bergaduh lagi...

"woi,berhentilah....."marah aiman lagi..

"tak boleh jadi ni!!"

Aiman masuk mencampur urusan syaurah sehingga menegking aiman..

"KAU APA HAL,NAK HALANG AKU...KAU SETAN TAK HABIS LAGI OK...TAK PAYAH NAK BUAT MUKA KESIAN KAU TU KAT AIMAN..DIA TAK HAMAK PON..!!"
"KAU SAPA NAK NAK PANVGIL AKU SETAN....PERGI MAMPOS LA SUNDAL.."
"KAU NI TAK SERIT LAGI KE..!"
"KAU MEMANG NAK KENA DENGAN AKU SUNDAL!!"

Mula kembali pergaduhan diantara mereka berdua...shamil dan adib ingin meleraikan pergaduhan atara farah dan shamiza,mariah dan ummi...biasa orang tersayang..tapi malangnya pergaduhan itu tidak habis2...

"tak boleh jadi ni...kena leraikan pergaduhan antara ketua baru anak buaH ikut..."guman aiman...

"aku kata berhenti"
"WOI KORANG DENGAR TAK!"
Lalu aiman pegang syaurah...dia menggoncang syaurah tapi yang malangnya syaurah menampar muka  putih aiman sehingga nampak kesan bibir aiman berdarah... Lalu aiman mencium bibir mulus syaurah dengan  rakusnya....

Lalu syaurah ingin menolak aiman tetapi tidak terdaya....dalam beberapa minit kemuadian baru aiman lepaskan bibirnya dari mulut syaurah selepas puas menghisap bibir syaurah...

"main kasar lagi..padan muka.."kata hati aiman..

"WOI KAU APA HAL CURI FIRST KISS AKU..NI UNTUK SUAMI AKU JE.. SIAK LA....."syaurah DINGIN..
"KAU SAPA NAK HALANG AKU... PERGI SEBELUM AKU BUAT LAGI... "MARAH ku
"KAU TAU TAK KAU CAKAP DENGAN SAPA!"syaurah KEMBALI
"AKU TAK TAU DAN AKU TAKNAK AMBIL TAHU..!!"jawab ku tanpa rasa gental....
"AKU KETUA  GENGSTER ...SO BAIK KAU BERHENTI,KALAU TAK...."syaurah...ayat dia tersekat apabila aku datang dekat ke arah dia...lalu aku pon mengundur sehingga  terperangkap dekat dinding dewan...
"Jauh la...!!"syaurah
"Kalau tak.. aku akan laksanakan tanggungjawab aku lepas kita kawin...kau ingat aku tak berani....aku buat...kau yang tanggung!!"jawab aiman dengan nada membisik. menyambung percakappanku yang tergantung bambil menyelak rambut syaurah..

Syaurah yang sudah kecut perut terus berhenti dan berpesan..
"benda ni tak tabis lagi"lalu meninggalkan tempat tersebut..
Aiman mengejar syaurah....

Yanglain hanya terpegun melihat kelakuan syaurah dengan aiman.... Hafizah pon tidak percaya aiman berani buat tindakan sedemikian...

Aiman menghantar syaurah pulang ke rumah....

"tq sebab tolong redakan kemarahan saya"
"ehh,takpa la..nanti kau jugak nak jadi bini aku...aku kena jaga kau...and sort sebab aku ambil first kiss kau"
"ok..tapi pasal first kiss tu...lupakan....bye"
"bye...lov you"
"jap apa yang awak cakap yang last tu saya tak dengar"
" tak de,jaga diri.."
"aku rasa dia cakap love you...ya pasti..tpi aku silap dengar kot...dah la. Penat.."kata hati

Lalu syaurah pon tidur sehingga malam menjelma...biasa la syaurah a.b.c...tu yg tidur sampai ke malam...
Sejahat2 syaurah dia masih solat...

Bersambung

"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."Where stories live. Discover now