Pov syaurah
Pada pagi yang terang, aku bersiap2 untuk pergi ke rumah bonda aiman... Sebab hari ini adalah majlis sambut menantu...aku beriap2 mengemas bag pakaian ku sebab hari ni aku kena tidur sana dan esok aku kena sekolah macam biasa....
"kau dah siap ke?"
"jap,tolong zip kan baju saya...saya tak sampai..."kata syaurah buat meka cute dia....
"oishhh,gugur jantung aku nanti"bisik hati..." setelah siap aku pergi ke hadapan cermin dan di sebelah aku adalah isteri aku...Baju syaurah
Baju aiman..
"jomlah....kesian diorang tunggu kita lama.."kata aiman lalu mencium pipiku...
Aku dan aiman berjalan sambil berpegangan tangan turun dari tangga banglo yang tak seberapa...
Rumah syaurah...
"wuuuu......pengantin kita dah turun...cantikya....tegok tu dia berpegang tangan lagi"sakat shamiza dan shamil...lalu mereka berpandangan sembip tersenyum miang...
"alah kalau nak rasa macam ni..cepat la kawin tak payah la..nak malu2"kata aiman sambil memandang aku...
Makin merah muka shamiza dengan shamil akibat percakapan aiman takdi...1jam kemudian....
Aku sampai juga rumah aiman...
"WOW,BESARNYA RUMAH MAK AWAK...tapi....tapa la awak anak orang kaya...boleh beli rumah macam rumah NUR SAJAT"Kata syaurah sambil menaikkan dan menurunkan suaranya....
" biasala anak tengku...dah la jagan banyak cakap jom masuk...ramai orang tunggu kat dalam..."kata aimanRumah aiman
Selepas beberapa jam kami melayan tetamu yang ada..aku letih lalu ingin masuk ke dalam bilik untuk membersihkan diri tapi...aku sendiri tak tau mana bilik..nak cari aiman.? Batang hidung dia pin aku tak jumpa..so aku tanya bonda..dia cakap bilik aiman atas sekali so aku naik laa atas..semasa aku masuk dalam bilik dia aku tergamam dengan bilik dia sebab cantik giler...kalah bilik aku...
Aku terdengar bunyi percitan air...
"owh dia mandi...dah la aku nak buang benda yang ada kat badan aku ni..semak betol..."Bilik aiman
Selepas aiman keluar aku pun masuk dan terbau badan aiman yang hanya memakai kain tuala sahaja....
"pehh,wangi giler...dia ni pakai ape bau macam nak ahummm"huuhu..otak kuning tetiba..Selesai aku mandi aku pon naik atas katil dan terus tidur mati...
Pov aiman
Selepas syaurah keluar dari bilik air..aku pura2tidur...dan aku terkejut dia naik atas katil aku terus tertidur..."cepat betul minah ni tidur"
Aku pusing ke arah dia...
"ya,allah kenapa lah dia ni wangi sagat...kenapalah dia ni comel sagat bila tidur...kenapalah dia ni pakai baju seksi2 bila nk tidur...kuatkan lah iman aku...."kata aiman sambil mengucap....
Aku mengambil kain selimut dan tutup badan dia yang terdedah perlahan2...dan mencium rambut dia yang panjang....
"wanginya.....untung kau aiman dapat dia...tak menyesal aku kawin dengan dia...ehh aiman..wake up....kau dah suka dia ke....kalau aku suka dia kenapa....tak salah pon....lebih baik dia daripada hafizah..."gaduh hati aiman...Selepas itu aiman pun tidur dengan memeluk syaurah ketat2...sebelum dia melelapkan mata dia memberi second kiss kepada syaurah di bibirnya...dan terus dibuai mimpi yang indah.....
TAMAT.....
Huhu jkjk
bersambung......
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...