"Bluek!! "
"Anje ok tak ni? "
"Ok.. Cuma tak sedap badan je"
"Boleh jalan tak ni...? "
"Boleh... Pening sikit mabuk laut kot? "
"Dah tau mabuk laut kenapa naik ferry.. Naik je LA flight "
"Saja.. Nak tengok permandangan dekat laut.. "1Jam 30minit kemudian..
"Ahh.. Lega.... "Jeritku..
"Ehh.. Apa ni main jerit2..tak malu ke? "
"Sorry mama✌"
"Sorry je kamu tau""Ok.. Sekarang ni kita akan berpecah... Keluarga mama dan bonda akan naik kereta venfire warna hitam... Ada dua buah.. Ikotla nak naik yang mana.. Kita akan jumpa dekat resort nanti... "
"Kamu naik dengan sapa? "
"Ahh.. Kakak naik dengan diorang""Ok la.. Macam tu jumpa dekat sana"
"Ok. Bye"_____________________
"Korang sampai sana.. Chat in bilik kitaorng.... NAK YANG PRIVESY! "
"Baik... "
"Jam 9:00 jumpa dekat bilik daddy""Dah jom biy"lalu aku menarik aiman masuk dalam kereta BMW..
"Wow... Kereta sapa ni anje. Kita naik je... Nanti orang marah la!? "
"Kereta anje... Anje dapat masa befday anje yang ke14..."
"14..umur 14 anje pandai bawa kereta..
?"
"Yep... Sapa tak kenal rose dekat Langkawi ni... Semua jenis perlumbaan kereta anje masuk.. Tak DA satu pon Yang menghampakan"
"Biar betik... Tak takut mati Ke bini aku? "Soal aiman dalam hati...
"So sekarang ni kita nak pergi mana? "Soal aiman... Aku Yang pandu sebab langkawi ni tempat aku...
"Anje Lama tak jumpa kawan anje.. So kita GI Sana kejap... And kita boleh GI beli coklat Ke... Shopping Ke? "
"Ok... Tapi jagan bawa laju sagat ehh"
"Takut Ke? "
"Tak lah.. Risau ,kalau bbiy sorang Yang exsident takpa.. Anje sekali... Biy tak nak!?"
"Ok... Kita bawa slow je.. "
"Hemm"___________________
"Yo!! "
"Babe! Lama tak jumpa.. Rindu gile Kat kau! "Sapa tiny
"Sama lah... So kau malam ni macam mana? "
"Owh.. Malam ni kita orang buat game.. Kau nak join Ke? "
"Tak kot.. Malas... Nak cuci tangan"
"Berapa puluh Kali kau nak bagi tau aku.. Kau nak cuci tangan... Cu cakap! "
"150 kali"
"Ada kau cuci? "
"Tak"
"Dah tu? "
"Kau ni.. Aku nak cuci tangan kau tak saport macam mana aku nak cuci"aku buat muka sedih
"Malas layan.. Ehh.. Sapa mamat handsome ni? "Mata tiny melihat aiman atas bawah... Aiman pon kurang selesa sebanarnya sebab kawasanni bising.. Biasala.. Tempat perlumbaan paling hot sekali... Dan aku lah taikonya... Hebat tak😘😙"Tak payah nak pandang macam tu.. Tembak karang baru tau.. "Ugut ku
"Asyik2 tembak.. Tu je lau tau"
"Dah LA.. Malas nak panjang cerita.. Dia tu suami aku... Kau jagan nak gatal.. "
"Oo.. Hendsome! "
"Dah mana barang aku minta"aiman Yang disebelah aku... Sentia menemaniku dan mendengar setiap percakapanku... Mana boleh lawan.. Kang ada jugak kena tembak..."Nah.. Ni pistol kesayangan kau.. Ni sniper dan ni bom.!! "
"Kau ni tak De beg Ke. ?!"
"Ada.. Jap aku GI ambil""Anje.. Buat apa dengan semua ni? "
Soal aiman takut
"Oo.. Nak buat kerja... Nanti biy tahu lah.. "
"Tak bahaya Ke? "
"Apa Yang nak bahayanya.. Bukan boleh meletop pon.. "
"Bom...!! "
"Biasa LA... Kalau biy nak tahu.. Tempat ni sebenarnya tempat jual senjata dan buat senjata... "
"Dah Yang bising sagat tu apa dia?"
"Tu cuma nak tutup kedai senjata ni je... Kalau takda... Kantoi LA... "
"Oo""Nah sorry lambat"
"It okey"
"Ni aku dapat maklumat dari suzzy.. Dia kata esok dia balik... Nanti dia datang dekat resort kau"
"Ok LA jugak.. Dia tu ada lagi bagus.. Senang kerja aku.. Kau tak nak join sekali? "
"Aku ikot je"
"Kalau macam tu 9:00 jumpa dekat Sana"
"Bilik mana? "
"Nanti sampai aku bagi tau... "
"Ok.. Bye babe"
"Bye"___________________
"so kita nak pergi mana? "
"Pergi beli coklat banyak2"
"Ok"aiman memandu kereta sehingga sampai Ke supermarket..
"Wah!! Banyaknye coklat... Anje nak tu! Ni pon sama! Nak semua! Ahhh!! "Exsited aku dah macam orang tak pernah jumpa coklat
"Banyaknye coklat dalam bakul... Nak buat kilang Ke? "Perli aiman..
"Anje ambik semua ni sebab nak hilangkan stress je... Nak hisap rokok tak elok.. So kita gigit coklat.. Lagi sedap"
"Tau pon.. Tapi sapa Yang bayar?! "
"Sapa lagi kalau bukan biy! "
"Aku jugak"keluh aiman perlahan
"Ha? Apa dia biy cakap.. Anje tak dengar? "
"Tak DA pape... Lepas beli coklat kita nak GI mana? "
"Pergi dekat hati awak boleh? "
"Wow.. Pandai dah dia buat pick-up line"
"Biasa LA... Ikot je anje nak GI mana... "
"Up to you ""Dah siap? "
"Dah!! "
"Jom bayar"
"Yeayy!! "________________________
"dekat sini? "
"Yep! Dulu dekat sini lah anje bermain dengan along... Dia baik sagat... Anje sayang dia... Bila along nak balik.. Kita rindu dia"tanpa sedar air mataku turun Ke pipi
"Shhhhsss, jom.. Jagan nagis... Biy boleh bahagiakan anje macam along bahagiakan anje"
"Biy.. Jagan tinggalkan anje.. "
"Ye.. Biy takkaan tinggalkan anje.. Melainkan ajal bertemu kita"
"Kalau biy nak kawin lagi satu anje kasi.. Tapi ceraikan anje atau apabila anje bertemu Yang maha ESA.. Baru biy boleh kawin lain"
"Please don't said like this.. Biy tak suka.... Anje je bidadari biy Yang biy sayang.. You only... "
"Thank sebab sayang anje "
"Biy akan sayang anje seperti biy sayangkan nyawa biy sendiri.. Biy tak boleh bayangkan hidup biy tanpa anje"
"Me too.. "
"Dah LA.. Tak mau sedih sedih... Kita datang sini nak berseronok.. Bukan sedih sedih... Lap sikit air Mata tu""Dah.. Jom balik"
"Hem.. "______________________
"Ahhh penatnye... Bestnye... Katil besar.. Bilik pon besar.. Pandai diorang pilih"
"Kan.. Dah LA... Jom Mandi.. Lepastu kita tidor sekejap... Jap lagi nak jumpa diorang"
"Ok"aku mengambil Kain tuala ingin masuk Ke dalam bilik air
"Anje nak GI mana tu? "
"Mandi lq.. "
"Kalau kita Mandi sama2 nak? "
"Tak payah nak mengada"lalu aku masuk Ke dalam bilik air.. Aebelum sempat aku naak kunci pintu.. Aiman terjah masuk dalam bilik air
"Ahh.. Abiy.. Keluar LA... Orang nak Mandi ni! "
"Kita Mandi sesama"
"Tak nak.. "
"Alaa. "Aiman buat meka sedih lalu ingin keluar dari bilik air..Aku menarik nafas panjang dan
"Biy.. Jagan macam ni...jom LA... Kita Mandi sama2.."
"Betol ni? "
"Ye.. "Dengan lajunya aiman masuk dalam bilik air dan kami Mandi bersama samaBersambung
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...