"Puan muda, kami telah siapkan segalanya... Cukup lengkap"
"Ok... Aku tak nak mengancam nyawa sapa2..kalau diorang paksa.. Habis kuat korang patahkan je.. Jagan sampai mati.... Aku nak korang cari data peribadi diorang.... Selepas jumpa. Kita pergi.. !!paham"!!"
"Baik!! "
"Malam ni.. Kita gerak... Masuk secara senyap... Kalau diorang bis tu ng atau sebaliknya... Nah.. "
"Apa ni"
"Gam gajah.. Tutup terus mulut diorang bila kena.. So... Aku nak cakap behind.... Aku tak nak tengok sapa2 mati dalam geng kita ataupun dia.. "
"Baik... Ahh, puan muda.. Aku dah dapat orang yang boleh dipercayai dan dia tu dikategeeikan sebagai orang kuat jugak!! Jadi boleh aku letak budak tu dekat geng diorang... Jadi dalang kepada diorang"
"Ok.. Kau bawak budak tu jumpa aku.. Kita tengok.... Sekuat mana dia tu! "
"Baik!! "
"Ok kamu boleh bersurai dan tepat pukul10 malam korang pergi ke markas diorang... Aku tak boleh join sebab malam ni aki kena balik..!! ""Baik puan!! "Selepas bersurai di bilik meeting, aku bersiap2 kemas apa yang patut ...
____________________
Pov aiman
"Malam ni syaurah balik.. So aku lena buat sesuatu... Aku tak leh hidup tanpa dia... Dialah bidadari syurga aku! "2Jam kemudian
"Ahhh, siap jugak... Dah la.. Nak pukul 7 malam ni.. Baik aku siap2..."
_____________________
Pov syaurah
"malasnya nak masuk!! "
Dengan longlainya.. Aku masuk ke dalam rumah..Krukk
Selepas aku membuka kunci aku masuk ke dalam dan menutup pintu semula... Aku terus naik ke atas dan mandi... Siap aku mandi.. Aku terjumpa stiker note..
Anje, jagan lupa pakai baju tu dan turun dekat halaman belakang..
By sweet love"Hu? Baju ni ke? "
Aku membelek baju tersebut dan aku memakainya..
"Humm, cantik... Tau2 je aku suka warna merah... "Baju syaurah..
Aku turun bawah dan aku terkaku melihat kecantikan...pemandangan di luar membuatkan tempat itu kelihatan lebih cantik...
Dari belakang aiman menyanyikan lagu tersiksa-putra band
sayu je hati ni bila aiman nyanyi macam tu... Selepas dia habis nyanyi aku memandang ke arahnya... Dia melutu ke arah aku dan membuka sekotak cincin... Aku terpegun melihat cincin yang ada di hadapan mata aku
"Apa semua ni? "
"Anje, biy minta maaf sebab tak percaya dengan anje... I am so sorry "
Aku memandang aiman yang sedang melutut
"Ok.. Saya maafkan.... Tapi janji.. Jagan buat saya sakit.. Saya tak mampu. "
"Thanks sayang... Anje will you menjadi kekasih hidup saya"
"Ofcos.. I will because we are married "lalu aku mengambil cincin tersebut dan memakainya....
"Cantiknya.. Tapi anje bukan dah ade ke? "
"Masa tu.. Biy bagi dengan paksaan... Sekarang biy bagi dengan penuh kasih sayang. Just for you.. Dalam hati ni hanya ada anje sorang je.. "
"I love you"lalu aku memeluk badan sasa aiman dan menangis di dakapan aiman.
"Shuss, i love you too.. Dah la.. Jagan nak nagis.. Dah tak comel.... Jom makan"lalu aku mengangguk tanda setuju...____________________
"Biy nak tau satu rasia tak? "Godaku sambil sengusap Dada bidang aiman....
"Ehmm... Anje nak goda biy ke? "
"Kalau ye kenapa? "
"Gatal... "
"Hihi.. ✌"
"Hah.. Apa anje nak cakap? "
"Tak de papelah..."
"Ok.. Jom tidur biy dah penat ni.. Satu Hari siapkan tempat tu... Just for you"
"Own.. Sweetnye biy... Ni LA buat anje bertambah sayang... "
"Assalamualaikum sweet love"
"Waalaikummusalam sweet heart "Bersambung...
Sorry.. Bab ni pendek.. Bussy sikit...
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...