Tepat pukul9:00 malam semua orang berkumpul didalam bilik daddy.. Maklumlah bilik luas
Yang ada daddy, danish, alif, Danny, shown,dan tiny, aku dan aimam
"Ok.. Aku suruh korang datang malam ni sebab nak suruh korang awasi sekeliling resort ni... Danish kau awasi keluarga aku dan aiman.. Shown dan alif kau kena awasi persekitaran.... Aku ada cam satu banggunan tu dia tempat tersurok.. Aku rasa diorang buat operasi dekat kawasan tu... Diorang tidur resort sama dengan kita.. Danny aku nak kau cari maklumat berkaitan dengan geng white fox kau kena tau diorang duduk bilik mana dan berkaitan dengan diorang dekat sini... Tiny kau awasi pekerja dekat sini.. Kalau dah tau.. Bagi tau aku cepat... Daddy princess nak daddy jaga aiman.. Princess tak nak aiman jadi mangsa... Postol ada dalam almari dan disekeliling tempat ..kalau perasan la... Gunakan benda tu sebaik mungkin.. "
"Kenapa biy tak boleh join? "
"Anje takut keselamatan biy terjejas... Anje taknak biy mati dekat tangan diorang"
"Biy pon taknak anje mati dekat tangan diorang"
"Biy tak reti main pistol dan sekarang diorang target biy.. Diorang nak bunuh biy..."
"Please..biy nak ikot"
"Aiman.. Benda ni bahaya.. Uncle tahu aiman risau.. Tapi ini untuk kebaikan aiman juga.. "
"Hemm. Tegok la dulu"lalu aiman meninggalkan bilik sweth broke..
"Takpa daddy nanti princess pujuk dia"..
"Behind... Aku taknak orang yang kita cari mati"
"Baik.. Semua boleh bersurai"_____________________
"Biy.. Jagan la macam ni.. "
"Apa? "
"Tolong jagan buat muka ketat..!"
"Tolong la longgarkan""Cupp"mata aiman membulat akan tindakan spontan aku.. Aku pon tak tau.... Lama kelamaan kami lalai dan you now what......
______________________
"Biy, bangun! "
"Jap2"
"Sekarang"
Aiman buat tak tau je.. Aku yang sedang geram.. Aku loncat menyebabkan katil bergoyang."APA! "aku terus memhentikan perbuatanku lalu meninggalkan dia seorang diri.. Tanpa ku duga ada seorang mata memerhati setiap gerak geriku...
"Ahh... Apa yang aku buat ni!! "Aiman maraup rambutnya kasar kerana tertentingnya... Lalu dia masuk ke dalam bilik air dan mandi...
Selepas siap dia pergi ke dewan makan dia terserempak dengan aku yang duduk bersandar..."Anje... Biy minta maaf sebab tertenking anje"
"Anje dah maafkan"
"Tipu... Please.. Biy terkasar sebab anje kacau biy mimpikan kita buat anak malam takdi.. Biy pon ragu2 sebenarnya.. Mimpi atau realiti"
Aku yang mendengar terus membahang muka.... Habis jadi tomato... Boleh pulak kata mimpi.. Ni lovebict (sis tau tau betul ke salah) yang dia buat malam takdi... Takkan nyamuk gigit kot... Dasar laki aku hilang ingatan..Aiman terus memelukku dan dilitetakkan di atas riba aku... Aku yang terkejut membiarkan saja...
"Anje.. Boleh biy tanye? "
"Apa? "
"Kenapa leher ni merah... Banyak pulak tu? "Soal aiman dengan senyuman miangnya
"Entah la.. Ada satu hamba Allah tu yang buat... Mula 2ingat nyamuk gigit.. Rupa2nya manusia yang gigit"
"Siapa? "
"Saje je laki aku ni... Nak suruh aku malu"
"Entah...orang yang peluk kita sekarang ni kot"
"Kenapa pipi merah.. Macam tomato dah biy tengok"
"Malas la layan orang gatalni.. Tak makan kita dibuatnya"
"Anje maafkan biy kan"
"Ye... Dah jom makan... Lapar ni"
"Kenapa tak makan lagi? "
"Tunggu orang yang tercinta"
"Sweetnya sekarang ni"
"Sweet dengan laki sendiri je"
"Brukkee"bunyi perut aku membuatkan kami berhenti bercakap dan ketawa....
Orang sekeliling hanya memandang pelik je ..
______________________Selepas makan kami tidak ikut mama, papa bonda dengan ayahda pergi jalan.. Kitaorang nak sweet dalam bilik je..
"Biy turun la... "
"Anje tak nak rasa suasana honeymoon ke? "
"Bukan sekarang kita tengah honeymoon ke? "
"Kalau macam tu"tanpa membuang masa aiman terus melepasku ke atas katil..
"Apa ni..!! "
"Kata honeymoon"aku telah menelan air liur kesat... Mati la mak...
"Sekarang baru pukul berapa.... Malam karang la... "Rayu ku..
"Siang sekali malam sekali.... Baru adil"aiman telah menghempaskan badannya ke atas badan ku.. Muka aku naik cuak apabila aiman buat macam tu..
"Kenapa.. Takut ke...? "Aiman memain rambutku...
"T.. Aa. K.. "Jawabku sekat.. Gila tak takut...
"Kenapa merah muka ni? "Bisik aiman di telingaku..
"Ma.. Na.. Ada.. "Aiman merendahkan mukanya.. Aku yang tak tahan terus menutup mataku..."Hahahahahahah"
"Aik.. Kenapa ringan je ni? "Soalku dalam hati
"Cu tengok anje takdi... Lawak gila.. Hahaha"
"So.. Awak nak kenakan saya la ni?"
Aku yang geram terus bangun dan menarik aiman yang berdiri... Aiman jatuh baring ke atas katil terus mati tawanya....
"Kata dekat orang dia pon cuak jugak"
Gelakku dalam hati..."Apaa... Yang aanje... Nakk... Buat ni? "
"Nak buat anak boleh"mata
Aiman terbuka luas... Tadi bukan main takut.. Sekarang dia pulak yang ajak....Sebelum aiman bercakap
"Cupp"
Satu kucupan yang ku berikan kepadanya.. Dan aku terus bangun... Aiman yang baring terus menarikku yang hendak bangun...
"Kenapa ni? "Aku gelisah melihat muka aiman... Seram doo..
"Anje buat biy nak lagi.. Jom!! "
Lalu lalailah mereka berdua......______________________
"Kring!!! "
"Waghh"menguapku bagun dari tidur...
"Biy bangun.. Siap2..malam karang ada perjumpaan"
"Hemm"
Aku masuk dalam bilik air dan mandi.. Seusai mandi aku terus mengemas katil agar kelihatan cantik."Dah siap? "
"Dah... Jom keluar nak? "
"Jom.."
"Kejap... Biy nak buang air tetiba"
"Ok.. Jagan lambat"Baru saja aku ingin duduk...
"Ting tong"
"Ya ada apa? "
"Baby... I miss you... Muah"lelaki yang berada di hadapan terus memelukku dan mencium pipiku... Aiman yang baru siap keluar tanda tercengang akibat berbuatannya takdi...
"Hey! How dare you!! "Marahku
"Sorry baby... I miss you so much"
"Lepas la... Jagan rindu dekat aku... Kau dah lama duduk uk.. Kenapa tetiba datag ni? "
"Baby... Sampai hati you"😢
"Please la farriz... You dah besar.. Tua you dah boleh di kategerikan sebagai pakcik"
"Hello.. I still muda... Not old""Anje.. Siapa mat saleh celup tu? "
"Oh.. Kenalkan harriz abang angkat anje yang sulong"
"Hai i Hariz and you? "
"Aiman"
"So baby you cubby now"
"I not cubby ok... "
"Were daddy?"
"You see daddy here? "
"No"
"So"
"So what"
"Get out form here?!!"lalu aku menolak harriz dan menguncinya dari dalam..
"Baby, i am sorry because i not visit you ..please forgive me! "Jerit harriz dari luar
"No..! "
"Baby!! ""Anje kenapa anje tak maafkan dia? "
"Sebab dia tinggalkan anje! "
"Kenapa? "
"Dia pergi belajar dekat uk 3 tahun... Tapi 5 tahun dia tak balik... Anje tunggu dia selama 5 tahun... Dan harini dia balik... Dia kerja dekat sana dia tak pernah balik sini walaupun sekali.... Tak langsung contest kita.... I miss him but i hate him! "Kataku.. Air mata yang jatuh aku kesat... Aiman hanya melihat aku dan mengurut belakang aku sahaja"Dah jom la.. Makan.. Biy janji biy takkan tanya lagi pasal dia"
"Jom"Selepas aku kunci pintu kami sama 2 turun makan... Semua orang tunggu kami makan malam sekali la katakan..
"Kenapa lambat? "
"Syaurah buat drama air mata"aiman menjeling harriz
"Sikit je... Takdi jatuh bilik air.. Tu yang nagis.. Sakit tau"aku pon turut serta menjeling harriz"Eh, ni sapa pulak... Anak mana yang sesat tu"tanya ayahda(sis lupa nama ayah aiman)
"Dia tu anak saya.. Sulong "
"Nama? "
"Harriz uncle"
"Ehh.. Hirriz ni bukan pembunuh upahan yang terkenal di uk tu ke? "
"How you now? "
"Sebab uncle pernah dengar kabar angin tentang harriz anak sweth pembunuh upahan yang terkemuka"
"Yes.. I am"
"Eleh bangga latu"sampukku..
"Diam... I will kill you anytime"
"Ouu.. I so scary "
"Huh!! "Protes harriz yang lain sudah ketawa...."Bahagia kau hanya sementara dan derita kau selamanya"kata salah seorang pengintip yang memerhatikan mereka sambil membaca surat khabar
Bersambung
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...