Hari ni ialah Hari paling kecewa bagi aku... Aiman lansung tidak makan makanan Yang aku masak dan dia pergi Ke kelas tanpa memandang aku atau bercakap.... Tanpa Ku sedar air mataku mengalir.. Aku biarkan...
"Sorry biy"aku meninggalkan sepucuk kertas diatas meja soleh bilik tetamu dan aku keluar dari rumah dengan peeasaan Yang hancur... Lunyai....
______________
3:00pm
"Boss dah bersedia"Tanya naim ragu2
"Ya.. Aku bersedia.. Walau apa pun terjadi... Aku akan tempuhi.. "
"Kalau macam tu saya ikat boss ye"
"Ikatlah"aku membiarkan dia membuat kerjanya dan aku hanya mengikuti naim...
"Boss ni minum air ni..nanti boss akan pensan"
"Suap aku minum...aku tak boleh pengang"lalu naim menyap aku minum... Tak banyak Yang aku minum membuatkan kepala aku sakit dan aku rasa suasana menjadi gelap tiba2..----------------
"Boss saya dah bawa perempuan Yang boss suruh"
"Bagus... Senangkan kerja kau... Tak perlu aku susah2 membazirkan perulu....
"Boleh saya pergi dulu? "
"Pergilah.. Kerja kau buat dah satle... Ikut kau LA nak berambus atau join lagi... Tak sia2 aku ambil kau... "
"Terima kasih boss..""So, aku dah dapat apa Yang aku nak... Baby... Sayang ada hadiah untuk baby"
"Mana? "Tanya hafizah jakun
"Tu.... Suprise "
"LA... Ingat hadiah apa ni rupanya.. Tapi takpa lah... Baby pon minat jugak dengan benda ni"hafizah menonjol2 kepala aku... Aku Yang berada di atas kerusi terbangun akibat curahan air Yang banyak"Good morning sunshine "
"Huh... Aku dah agak kau hafizah.. "
"Oh. Kau dah tahu siapa aku... So aku tak perlu lah explain panjang2 bagi kau tahu... "
"Lagipon aku malas nak dengar explain dari mulut puaka kau tu. "Kataku sinis
"Kau ni.. Nak mati pon ada hati nak kutuk aku bagai.. Kau tak sayang Ke anak dalam perut kau tu.. "Tanya hafizah sambil mengusap perut dan memicuk perut aku dengan kuat
"Ahhhh!!! "Jeritku...
"Sorry... Sengaja"lalu hafizah menggelakkanku sekuat hati
"Sekarang ni misti kau gaduh dengan aiman kan? "
"Kenapa pulak"
"Yelah ,kalau kau tak gaduh misti dia akan lindungi kau.. Ni tak... Aku tengok dia pon dah macam orang hilang anak... Tak kemas lansung.... "
"So kau nak buat apa kalau aku dengan dia gaduh? "Saja nak korek rasia dia.. Hahahah... Dah kena culik, sempat lagi korek rasia... Nyawa dekat hujung tanduk je cek nak oiiii")"Aku boleh ambil tempat kau"
"Dah tu yeon kau nak campak mana? "
"Yeon tempat aku lepaskan nafsu dan aiman tempat aku kikis duit dia kasi botak"katanya.. Yeon Yang dengar hanya tersenyum miang..."Kalau kau nak ambil laki aku. Ambil lah.. Aku tak hairan... Sebab kau mampu.. Dulu kau jugak Yang pernah bertahta dalam hati dia sekarang kau ambil lah dia.. Tapi aku nak Tanya kau satu soalan. "
"Apa dia.? "Tanya hafizah sambil membuat pekara tak senonoh depan aku... Apa punya manusia LA... Takda sifat malu lansung.. Orang sekeliling dia tengok pon tak berkelip....
"Macam mana kau tahu Yang aku dengan aiman bergaduh? "
"Tu LA kau.. Bodoh sagat.... Harap belajar je hebat tapi Bab ni kau lembab.. Aku Yang rancang"
"Ha.. Aku tak paham? "
"Haih... Kau kenal Isa.. Laki Yang pernah bunuh kau dulu"
"Kenal.. Tapi aku tak DA pon cerita dekat sapa2 tentang Isa.. Macam mana kau tahu"
"Sebab aku Yang rancang.. Aku nak kau mati.. Tapi tak mati jugak"
"Ooo"
"Dia datang dekat kau nak minta maafkan... Tapi dia ambil kesempatan sentuh tangan kau.. Masa tu LA aku ambil gambar... Tak sangka masa kau nak pergi kau nak jatuh and Isa peluk kau... Satu lagi kesempatan untuk aku ambil gambar.. Aku send dekat aiman... Lepastu dia kata thanks dekat aku... Habis cerita... "Tutup tirai... Hahah jkjk"Kau rasa kau tak sebijak mana? "
"Kenapa? "
"Kau.... "
"Kenapa aku"
"Kai manusia akan bernasip malang sebab bersekongkol dengan yeon.. "
"Ada aku kesah semua ?"
"Sapa cakap? "
"Pang!! "Satu tamparan hinggap di muka aku menyebabkan bibir aku pecah...
"Dah LA.. Sayang jom buat dekat dalam.. Dekat sini tetiba rasa pana$"
"Okey"
"Hey yeon.. Aku rasa kau ni dah macam lembu cucuk hidung.... Macam laki takut bini.. Queen control. "
"Pang!! "Satu lagi tanggan hinggap di pipi mulus syaurah... Sakit au.... Dah LA malam takdi aiman tanpar pipi syaurah sekarang orang lain pulak yang tanpar kita.."Jaga perempuan ni....kalau dia terlepas sekor2 aku bunuh"selepas yeon memberi ugutan untuk konco2nya... Dia berlalu pergi bersama hafizah
Selepas mereka pergi naim datang dan duduk ditempat mereka duduk takdi...
"Weh.. Naim... Aku nak tanya.. Mana satu anak yeon? "
"O.. Dia takda dekat sini.. Kalau tak salah aku dia sekarang ni lepak dengan kawan-kawan dia.. Malam pulak pergi club.. Dia jarang ada dekat sini... Kalau ada pon waktu petang hari cuti... "Jelas naim... Maklumlah.. Hanya dia je yang ada waktuni... Dia kata nak ambil tegas ni untuk jaga aku...
"Mana baik.. Yeon ke adik dia? "
"2×5 je diorang tu... Takde beza... Cuma adik dia tu suka guna cara batin... Boleh dikira playboy"
"Macam teruk je bunyi"
"Dia ni jarang guna keganasan sebab dia kurang minat.. Tapi kalau sekali dia mengamuk rumah pon boleh hancur... Dia ni kuat berdendam. Dan yeon pulak bapak kesayangan la katakan.. "
"Bila yeon kawin"
"Dia tak pernah kawin tapi aku dengar cerita dia ni pernah ada sorang perempuan simpanan yang dia sayang.... Satu hari waktu perempuan simpanan dia nak beranak perempuan tu meninggal... Tinggallah anak tu... Dia jaga anak tu sampai ke besar ....sampai sekarang.."
"Oooo... Kau rasa apa plan dia seterusnya"
"Tu aku tak tau lagi.. Nanti kalau aku dapat maklumat aku cepat2 bagi tau.. "
"Okey.. Thanks"
"Dah la.. Aku nak gi ambil makanan.."
"Okey""Aku harap kau selamat syaurah"bisik hati naim... Sayu je tengok dia... Tengok dia pon makin lemah sebab banyak tenaga habis...
Bersambung
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...