bab12

3.2K 106 6
                                    

Dua minggu kemudian...

Aku dengan aiman makin Lama makin baik.... Bahasa dia yg'aku engkau'tu pon dah tukar kepada'saya awak'...dan Yang paling best... Aku dah panggilan iaitu.. 'Bie(aiman) anje(syaurah) '

Entah sejak bila... Dia Ni jdi romentik... Own baru aku ingat

Flashback
Dua minggu lepas...

"Wei aiman kenapa bawa saya dekat tepi pantai Ni? "Soalku kagum sebab pantai Ni tempat legemaran aku...
"Cantik tak... Dah Lama kita tak keluar berdua.... Sejak aku dengan kau kawin... Aku sebenarnya nak cakap sesuatu..."
"Owhhh.... Cakap LA saya Ada Kat sebelah awak untuk mendengar.. " kataku sambil menundukkan kepala...
"Dia nak ceraikan aku Ke... Baru berapa minggu aku kawin dengan dia... Tapi... Ni jugak LA Yang aku minta dari dia.... So buat APA aku nak sedih.. "😭😭😭😭😭😭
"SebenRnya.... A... K... U... S... A... Y... A... N... G... K.. A... U... ❤❤❤❤❤" kata aiman..
"Aku tau kau akan terkejut.aku sayang kau sejak kita mula2 kenal... Tapi aku  takut cinta aku tak kesampaian..aku takut sebab dulu aku pernah bercinta tapi dia hanya mainkan perasaan aku ,dia nak kikis harta aku, dia hanya nak terkenal dengan duduk kat aku... Aku menyesal tau tak... Aku harap kau tak macam tu... "Kata Aiman sambil memandang pantai yang berombak...
"WHAT, dia suka aku... Dia cintakan aku..be like... Ahhhh... Rasam macam nak jerit.. Tapa cool"

Aku memandang ke arah Aiman kalau memegang bahunya agar dia dapat tengik muka aku.. Dengan cool dia tu, dia pandang aku... Handsome giler... Boleh pensan(sis pon pensan takdi)...

"Macam mana saya nak cakap ni.... Ok look... Saya pon su.. Ka.. awak tapi saya tak reti nak luahkan... Biasa la hati batu.... Tapi awak dah jujur...jadi saya tak perlu takut.... Saya dah rasa 1 beban yang dipikul iaitu mengungkapkan kata.... 1❤U.. "
Lalu aku mencium pipi Aiman lalu berlari meninggalkannya seorang diri...

"Emmm.. Awak.... Jom tukar nama... Takyah panggil aku engkau... Kita panggil... Biy(Aiman) anje(syaurah)..."
Kata Aiman memberi pendapat...

"Awak tak kisah...? "
"Saya ok je... "

"Cun... Anje jom balik.. Biy dah penat la... "
"Ee... Gatal... Jom la anje pon...."" Bye pantai kerana mendengar luahan hati ini.... "

End flashback

"Eh sapa yang pegang pinggang aku ni..? "Lalu aku pusing ke belakang dan melihat Aiman dengan seksinya....
"Anje kenapa duduk luar sorang2 ni... Takt akut ke kena makan dengan hantu... "
Emm, kalau aku takut... Aku tak jadi anak mafia hahaha..."gelak aku dalam hati...
"Anje tak takut hantu... Anje takut biy je"
"Kenapa pulak? "
"Biy lebih teruk dari hantu.. "
"Owh.. Pandai la anje... "Lalu Aiman mengangkat syaurah masuk ke dalam bilik...

---------------------------------

Di rumah aiman

Ni rumah baru kami

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Ni rumah baru kami.... Kami pindah selepas Aiman luahkan isi hatinya...

___________________

"Biy dah siap ke? "
"Jap sikit je anje..... Ok dah jom... "

"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."Where stories live. Discover now