"Anje bangun..... "Panggil aiman sambil menggoncangkan aku
"Emm... Dah pagi Ke? "Soalku mamaiq
"Tak LA.... Dah malam ni... Biy lapar LA... Jom makan dekat luar... "
"Haa... Yela... Jap nak Mandi dulu.. Dengan keadaan mamai aku terus mengambil Kain tuala dan masuk Ke dalam bilik air.....Seusai Mandi aku terus mengelap badan Yang basah.... Tetapi..
"Oh my hubby..... Mana baju ni... Takkan aku tak ambil.... Aduh.... Macam mana nak keluar ni?? "
Aku membuka pintu perlahan..... Aku melihat sekeliling bilikku tiada orang... Dengan laangkah Yang berjaga2 aku terus pergi Ke bilik salinan...... Aku ingat aku sempat tapi... Ada benda Yang melingkar pada pinggang ramping aku.... Aku hendak menjerit tapi seseorang terlah menekup mulut aku....
"Shusss, jagan jerit ..."
"Si... Si... APA... "Kataku sambil menoleh Ke belakang..
"Aiman!! "Panggilku bengang...
"Ye anje.... Takut eh.... "Katanya menahan tawa...
"Pergi lah... Orang nak pakai baju ni.."
"Ok... Tpi.... "
Aku menelan air liur dengan kesat....
"APA Yang tapi2....?"soalku hairan
"First, I think you are very saxy.. And two, kenapa kaki anje berbalut ni.. "?"soal aiman sambil memeluk pinggang aku Yang hanya bertuala sahaja....."First, jagan macam2..and two, pergi sanalah.. Saya nak pakai baju... "Kata Ku sambil menolak badan aiman dengan lembut...
"No... Anje tak jawab lagi soalan biy... "
"Ha soalan apa pulak? "Dalih Ku..
"Aduh macam mana ni.. "Detik hati Ku..
"Adah tahu, buat2 tak tahu.... Tu pehatu... Kenapa berbalut... "
"Own ,takdi masa anje nak masak untuk diorang, anje tak perasan ada pisau dekat situ... Anje jalan LA... Lepas tu, tertoreh lah peha anje Yang gebu ni.... "
"Ohh.. Ok... Lain Kali hati2....jagan nak jadi herowin bagai...cukup LA sebagai herowin ubtuk biy sorang je.... Dh pakai bajau... Terliur biy... Tak pasal 2 nanti dapat baby baru.... Biy pon bahagia.... And lepas siap... Pergi dekat biy.. Nanti biy sapukan ubat... Paham.. "
"Gatal... Spm pon tak habis lagi.... Ok anje akan datang.... "
"Naasib dia percaya..... Bak reka cerita... Aku menang... Hahaha"bisik hati aku....Selepas aku siap pakai baju aku pergi La arah aiman dan duduk diatas riba aiman....
"Dah.... Sini biy sapukan ubat.. Bukak balutan tu... "
Lalu aku pun bukakla balutan tu...
"Kenapa lain macam je kesan torehan ni.... Yeke apa Yang bini aku cakap?abaikan2"bisik hati kecil aiman...
"Nah... "Lalu aku memberi kaki aku padanya....
"Ahhh... Aduh... Sakit LA biy... Jagan LA ganas sagat... Tak sayang anje Ke... "
"Sory biy tak sengaja......gebu sagat anje ni... Buat biy tak tenteram LA.... Sikit lagi..... "
"Gatal... Ikut sapa lah nih.... "
"Ikut anje lah"
"Kenapa pulak... "
"Adalah.... Biarlah rasia... "
"Ok dah siap.... Now we can go to eat.... "
"Anje pon lapar ni... Nak makan puas2"______________________
Aku dah aiman duduk mengambil pesanan.. Sesuadah siap... Ada siaran bola ya g diminati aku bermula... Pahang vs Kelantan.... Aku berpihak kepada pahang dan aiman berpihak kepada Kelantan.... Kami bertarung siapa kalah dia kena penuhi permintaan Yang menang.. Tapi satu je LA.... Pelbagai ragam Yang ditinjukkan oleh aku dan aiman..kalau boleh nak je kitorang Yang Main bola tu.... Sewaktu makanan samapai aku menjamu selera sambil bersorak kepada pahang agar menang dalam perlawanan.... Aiman membuat pekara yang sama seperti aku...
Tapi ada benda yang Aiman baru perasan..kalung yang ada pada syaurah membuatkan Aiman berfikir... Lalu Aiman telah untuk melihat kalung tersebut sewaktu aku tidur....Selepas tamat saja pelawan tersebut.... Aku mendapati bahawa... Aku kalah dan Aiman menang so aku terpaksa la mengikuti permintaannya..
"So, apa permintaannya? "Yanyaku..
"Emm,nanti la... Kalau ada apa yang nak ...nanti saya bagi tau... Now jom balik saya dah mengantuk ni... "
"Ok, jom"
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...