"Hai, syaidatul.... Sorang je... "Tanya faizal
"Ehh tak lah bertiga... "
"Hahaha.... Awak buat lawak pulak... "
Malas aku nak layan...."Ehh... Syaidatull.... "Panggil faizal lalu duduk di sebelah aku... Tangganya terbang Ke tangan aku...
"Kau APA Hal... Main sentun2 aku... Kau tau tak tu haram.... Takkan mak bapak kau tak ajar kot.... Ke diorang ni terlalu sebok dengan duniawi sampai tak ingat akirah... Kubur kata Mari, rumah kata pergi... "Bidas Ku....
"Oi perempuan, kau jagan nak petik pasal mak bapak aku... Eleh kau kata macam tu... Macam LA kau ni baik sagat.... Kau pun pegang tanggan aiman jugakkan... Peluk2 bagai..... "
"Lain Kali kalau tak tau cerita to long jagan menuduh... Ke kau benggang sebab perempuan Yang selalu ada di keliling pinggang kau dah blah... Muflis Ke... "
"Baik kau jaga sikit mulut kau tu... Sebelum makan penampar aku... "
"Hahahaha...... Panas dah... Sian... Tu LA ....kau Salah orang.... Lebih baik kau berambus sebelum... "Aku ingin mengeluarkan pistol dari kocek belakang tapi pelajar lain mula naik bas....
"Sebelum... "Sambungnya..
"Sebelum kau mampus ditanggan aku... "Kata Ku lalu memasang hadfon di telinga Ku.... Dia berlalu pergi dengan muka tak puas hati....Aku pasang lagu alone dengan menaikkan voliue Yang kuat...POV aiman
"Anje... Oh anje.. "Panggilku..
Tiada sahutan
"Anje! "Sedikit tinggi suara dari Yang mula2...
Tiada sahutan...Hiss dia ni.. Lalu aku membuka hadfon Yang dipakainya...
"Hiss... APA ni..!! "Suaranya agak tinggi... Mungkin aku ganggu dia kot.. Dah LA dia tengah merajuk dengan aku.... APA ni aiman... Lalu aku meraup rambutku kasar....
"Orang panggil tak dengar ...nak orang belikan air dan roti dekat awak... Saya tau awak lapar.. "Kataku lalu aku duduk di sebelah dia....
"Thank.... "
"Ahmm.... Anje... I am sorry... Please forgive me... I love you so much... "
"Emm... "Balasnya... Sambil bermain fon....
"Anje bukan cikgu tak kasi bawak fon Ke?.... "
"So.. "Katanya Yang ralik bermain candy crush..
"So.. Biy kena rampas LA fon tu... "Kata Ku berani..
Lantas syaurah memandang aiman dengan pandangan Yang mengerikan.. Kecur perut dibuatnya..."Okey2..biy tak rampas... But anje kena maafkan saya please... I miss you... Your smile... I miss very much.. " kataku meminta simpati dengan mataku membuat kelip2...
Kasi cair sama dia..."Ehmm,, yelah2...my mom and my dad tak pernah naik kan suara macam tu... So saya ni cepat terluka dengan orang Yang saya sayang buat macam tu... So behind... Sekali lagi... Tiada maaf bagi mu"katanya...
"So anje dah maafkan biy..."kataku inginkan kepastian...
"Yes... "Katanya sambung main candy crush..
"Yay.. "Dengan tindakan spontan ITU aku tercium pipinya....
"Hiss, apa cium2 ni... Kalau nak dekat rumah ni... Kat sini tak boleh... Nanti kantoi susah... "Katanya sepasa membisik...
"Okey.. Janji dekat rumah"kata Ku membisik...
"Ye janji... Sah LA... Orang nak main candy crush pon susah.. "Katanya..
Lega hati aku kerana dia memaafkan aku.. Kalau tak tak tenteram hati ni...______________________
POV syaurah
Sesampai sahaja kami di dalam hutan.. Guru Yang mengikuti perkemahan INI mengagihkan beberapa orang untuk tidur satu kemah.. 1 kemah untuk tiga orang..Aku beruntung sebab dapat kemah... Satu geng...
Aku menyampah sekali dengan Si sotong tu.. Dia buat macam ni tempat dia... Bajek sakit sini lah.. Tak reti lah.. Alik2 orang lain Yang tolong pasangkan khemah tu... Tak Ke sakit jiwa... Yang panas lagi... Boleh pulak dia ngorat budak Yang pasang khemah tu...rasa macam nak tembak je dia ni sekarang jugak....
Setelah siap memasang kemah.. Guru penasihat menyuruh kami berkumpul... Entah apa Yang nak dibincangkan pon aku tak tau..
"Ok murid 2..cikgu ada satu penguguman nak bagi tau kami... "
"Apa dia cikgu... Cikgu nak ngorat saya Ke? "
"Cikgu ada hadia untuk saya ehh"
"Cikgu nak ajak kita date Ke... Saya on je... "Pelbagai ragam... Macam kanak2 rebina aku tengok..."Pandai lah kamu... Cikgu nak bagi tau kamu ,bukan sekolah kita sahaja Yang mengikuti perkemahan INI... Ada satu lagi sekolah Yang join... "
"Alah... "Serentak mereka jawab...
Mereka tidak suka bercampur sekolah sebab sekolah mereka dikira sekolah classter..."Baik aku takyah ikut"gumamku
"Sekejap lagi mereka akan sampai... "
"Agak2 sekolah apa Yang join kita..? "Soal shamiza..
"Entah LA... Kita tengok je LA nanti... "
Kataku...
"Kau rasa lelaki2 dekat sekolah tu hand some tak.. "Kata umi...
"Entah LA... Aku harap hendsome.. Macam sekolah kita... Sapa tau... Melekat Ke sorang dia... "Kata shamiza pula..
"Kalau boleh nak cuci Mata je...tu pon dah memadai...ni duk tegok muka laki..boring.... "Kata Ku... Tetiba masuk air dengan diorang..."Ehm, ehm, ehm"serentak jejaka 2 idaman berderham...
Lalu kami memaling Ke belang..."Weh.. Macam mana boleh tak perasan ada diorang Kat belakang kita... Saya ingat diorang jaga pelajar lain... "Bisik aku..
"Entah.. Matilah.... Nanti shamil merajuk dengan aku macam mana? "
"Kau tahan lagi.. Aku ni... Adib tu LA susah nak makan pujuk... Mereputla aku kene pujuk dia"
"Korang ok lagi... Saya kutuk suami sendiri... Baru je berbaik tak di"bisik kami bertiga, sambil tolak menolak.."Apa bisik2...kutuk lagi latu.. Korang jagan nak gatal sagat ye... Aku tau korang gatal seminggu denda korang aku akan bagi... "Cakap aiman masuk telinga kanan keluar telinga kiri apabila pelajar sekolah lain sudah sampai...
"Woish... Ni bukan sekolah tangku Ahmad Shah... Sekolah classter jugakkan... "Kata Ku..
"Yela.. Weh cu tengok mamat tu.. Hendsome LA... Macam Harris j...cair"
"Korang dengar tak apa Yang aku cakap ni"kata aiman sedikit merah apabila mereka memuji2 sekolah tu... Melebih nampak...
"Kejap2..."kataku ralik melihat pelajar2 sedang mendirikan khemah...
Tak samapai seminit aiman menarik badan aku mengadap Ke arahnya...
"Dengar tak.. Kalau anje berani nak ngorat budak sekolah tu siap biy kerjakan... Kalau tak kena caranya... Silap haribulan.... Anje mengandung sekali lagi... Nak macam tu"ungut aiman..
"O.. Ok... Anje tak ngorat... Tapi kalau diaorang Yang ngorat anje pulak... ?"
"Dia akan terima padahnya"kata aiman baur cemburu...
"Owww... Garangnya suami anje... Kenapa tetiba je... "
"Awak saya punya dan awak selamanya saya punya... Saya taknak kehilanggan awak selamanya"katanya lalu pergi meninggalkanku...
"Oh sweet sepasang kekasih tu... "Kata shamiza...
Umi hanya Ber wuuwuuu je... Tah pape...Bersambung
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...