"aku terima nikahnya NurSyaidatul Al Syaurah Binti Zulkifly dengan mas kawinnya 10ribu tunai"
"SAH"
"sah"
Alhamdulillah.... Bismillah......amin.....Selepas semuanya siap,aku diijabkabulkan...tanpa aku sedar..aku sudah menjadi isteri kepada tengku aiman....
Sekarang acara pembataian air sembahyang....aiman menyarungkan cincin perkahwinan di jari manis aku...aku pun menyarung cincin perak kepadanya...setelah itu aku mencium tanggan aiman dan aiman mencium dahi aku agak lama sebab cameraman nak tangkap gambar kami.....setelah itu aiman membisik sesuatu di telinga aku
"kau tunggu malam ni...!"
"ok,no hal😏"kataku tanpa berfikir panjang...."wow beraninya dia"soal hati aiman...
Baju nikah...
Aku pun berjalan meninggalkan aiman...
Aku melayan sedara2 aku yang jauh2...bergitu juga dengan dia...Hari pun dah malam...jadi aku masuk ke dalam bilik dan mandi..
Pov aiman
"mana minah ni??"
"dah naik atas ke...""aiman kenapa tak naik lagi...esok kena bangun awalkan sebab ada sambut menantu kat rumah bonda"soal zukifly
"ok aiman nak ni la ni..."kataku sambil naik ke atas bilik..."nak bukak ke taknak"fikir aiman beberapa kali...
"abang aiman buat apa tu...kenapa tak masuk bilik kakak"soal rumaisyah sepupu syaurah
"ehh,abang nak masuk la ni...eca gi masuk tidur tu ya.."
"ok good night"Memasa aku masuk aku melihat tubuh yang cantik sedang menyikat rambut yang basah...
"syaurah kau nak goda aku ke ni...dah la bau bilik dia ni mengancam...pakai pulak seksi2"cakap hati...cair doo...
"tak pasal2 malam ni aku laksanakan tanggungjawab aku"bisik hati aiman sambil masuk ke dalam bilik air...Baju tidur syaurah
Baju aiman...
Lelepas aku keluar...syaurah pon naik Ke atas katil.
"menyesal aku cakap dekat dia pagi takdi"
"kau..ke..na..pa...pa..kai..ba..ju ni..."tanya ku gugup...knpa bole gagap ni..aduh hati...
"salah ke saya pakai baju ni depan suami saya...one more thing saya pakai baju ni setiap hari saya nak tidur...tapi ni tak berapa nak seksi...nanti kalau saya dah ambil hati awak....baru saya pakai baju yang lagi satu...."kata syaurah dengan penuh nada menggoda...
"awak handsome la pakai macam ni...jom tidur..."kata syaurah Yang sedang menarik selimut..dah kenapa dia cuak semacam.haaa..aku ada idea..aku pergi kearahnya dan dia terperangkap disebabkan dindinf
"macam mana boleh terbalik ni..dah la Bau dia wangi sagat..tergoda iman.."soal hati aiman...
"kau..per...gi..sa..na...nan..ti...aku..da..tan..g.."kenapa ni...
"hahahah...merah muka...lawak betol...nampak sagat takut...pi lah....😝😝😝"ketawa syaurah...
"what dia gelakkan aku...owh..nak main2ehhh kita tegok sapa yang kena...kau ingat aku tak berani.."kata aiman lalu pergi ke arah syaurah..dan tolak syaurah hingga jatuh ke atas katil..."apa ni main tolak2"
"awak cabar abang ke...sayang..."
"mana ada..."
"Owh...takdi tu apa.."
"takdi tu... saya nak main2 awak je... saya tegok awak cuak.."kata syaurah sinis..
"owh takpa.."jawab hati..
aku melangkah dan tindih ke atas syaurah sehingga payu udara terkena dada bidang milik aiman...
"awak nak apa...saya nak tidur ni.."
"abang nak sayang boleh"
"hah!per..gi...la....sa..ya..le..mas..ni...tolong."
Semasa syaurah ingin meminta tolong aku abaikan kerana bilik dia kalis suara...so takda chans la dia nak lari...kau cabar sagat aku..."saya..dah..pena..t ni...to..long..."
Aku tersenyum sinis...dengan kudrat syaurah yang tak seberapa tu...aku dan syaurah hanyut dalam tanggungjawab sebagai suami isteri....Keesokan harinya,
Pov ayaurah
"sayang bangun la..."bisik seseorang di telinga ku...
"emm...sabarla...nanti akak gi... la....akak penat ni.." jawab syaurah mamai sambil memeluk orang di sebelah dia....
Dia menggambil kain selimut dan tutup ke seluruh bahagian badan dia serta kepala dan memeluk orang itu seeratnya.....selalunya dia akan buat macam tu kerana ada bantal golek..dia ni jenis tidur dia mengancam....his,his,his..."bangun la... mandi wajib..selepas mandi wajib gi solat..abang imam kan.."
"jap la mama...akak nak tidur sikit lagi...jagan la tarik selimut ni...sejuk"jawab ku tak nak bangun kerana sejuk....
"Macam mana tak sejuk kalau baju pon tak pakai... "Soal hati kecil aiman
"sayang jagan degil"
"emm yela maa..."kata ku sambil bangun dalam keadaan mata tertutup...selepas aku membuka mata...aku melihat aiman disisiku...bukannya mama...."AHHH,MAMA ADA ORANG LELAKI DALAM BILIK NI!!"jeritku lalu menendang aiman sehingga jatuh dari katil...
"kau dah kenapa jerit2...lepas tu tendang aku pulak!"
"apa yang awak buat dalam bilik saya...mana baju saya...awak buat apa kat saya!"tanya ku hendak menagis...
"weh, jagan la nagis..kau tak ingat ke semalam apa yang jadi"soal aiman sambil menggosok punggung dia yang sakit..
"apa yang saya dah buat...apa yang berlaku...saya tak ingat..."
"cuba kau fikir betul2"
" jap............AHHHHHH"
"macam mana aku boleh lupa ni...."rintih hati syaurah
"ok, saya dah ingat...saya nak gi mandi dulu....awak tutup mata..."
"Hiss,yelah...."lalu aiman tutup mata...
Aku berjalan menggambil kain tuala dan masuk bilik air....
"aduh..aku dah la subur....semalam baru je habis....macam mana kalau aku menggandung...tegik tu banyaknye tanda merah tang dia buat...nak buat tu agak2 la...tak payah la sampai berkesan..ni kalau diorang nampak macam mana?..."soal hatiku..lalu mandi dan solat subuh bersama aiman....Bersambung
YOU ARE READING
"Isteri Aku.....ketua Gengster?!..."
RomanceMengisahkan seorang budak perempuan yang ayu,cantik,dan sopan...tetapi mempunyai ketegasan di dalam diri..Perempuan itu terpakasa berkahwin dengan seorang ketua pengawas yang digeruni ramai.. Aiman adalah lelaki yang digeruni ramai kerana dia seora...