5~Sanat Galerisi

4.8K 562 75
                                    

Bölüm 5~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 5~

Anikanos Dünya'ya Gelişinin 20. Günü

"Neredeyse dokuz ayım kaldı!" diye hayıflandı cezalı peri. Cezasının haksız olduğunu binlerce kez dile getirmişti. Ancak mahkeme kararını geri çekmiyordu. Kısacası dokuz ay içerisinde Birkan ve Gazel birbirinden hoşlanmalı, birbirini sevmeli ve birbirine aşık olmalıydı!

İkisinin uyuşmayan yaşam tarzları düşünüldüğünde Anikanostan kesinlikle imkansız bir şey isteniyordu. Dünyalı erkekler fena sayılmazdı ama Birkan fena sayılmayan kısımda değildi. Düşüncelerini erkeklerden uzaklaştırdı ve ne yapması gerektiğini düşünmeye başladı. Aniden aklına gelen fikir ile Gazel ve Birkan'ın dosyalarını eline aldı.

Sayfaları hızla çevirdi ve etrafı birbirine kattı. "Hobileri... Hobileri... Evet buldum! İkisi de kamp yapmayı çok seviyor, kesinlikle kampa gitmeliyiz!"

Arkadaşı Odana kafasını iki yana sallayıp, "Kışın kampa gideceksin öyle mi? Sen gitmeyi düşünebilirsin ama insanların bunu tercih ettiğini sanmıyorum," dedi.

Anikanos biraz düşündükten sonra arkadaşına onay verdi. "Evet galiba haklısın. Periler aşkına hava buz gibi! Dünyada hava neden böyle?!"

Genç peri sayfaları karıştırmaya devam ederken saniyeler sonra bir daha durdu. Işıldayan gözlerle Odana'ya bakıp, "Sanat galerisi," dedi. Sesinde zafer kazanmış bir eda vardı. Anikanos aceleci bir şekilde, "Hemen Birkan ve Gazel 'i arayıp sanat galerisine fazladan biletim olduğunu söylemeliyim. Gerçekten çok zekiyim. Hayır kendi bulduğum fikrin nasıl senden çıktığını söyleyip bana ceza verirler anlamıyorum." diye lafları sıraladı. Nefes almak için susmuştu adeta.

Genç peri dünyalıların icadı olan telefonu eline alıp Gazel'e mesaj atmaya karar vermişti. Bu telefonu kullanmayı öğrenmek için çok uğraşmıştı. Her dokunduğunda farklı bir yerleri açıp duruyordu. Halbuki kıymetli sihri olsaydı tek bir hareketle birçok şey yapabilirdi.

Anıl: Selam Gazel nasılsın? İşin ne zaman bitiyor? Sever misin bilmem ama sanat galerisine fazladan bir biletim var gitmeye ne dersin?"

Gazel: Üzgünüm Anıl ama geçen sefer buluştuğumuzda neler olduğunu biliyorsun.

Gazel: Sana bu konuda pek güvenmiyorum.

Anikanos hızla Odana'ya baktı. Gözlerindeki açıkça anlaşılan bir endişe vardı. "Bana güvenmiyormuş," diyen cezalı peri ekrana geri baktı ve şansını bir de Birkanda denemeye karar verdi.

Anıl: Merhaba patron. Bu aralar biraz stresli olduğunu farkettim. Sanat galerisine fazladan biletim var benimle gitmeye ne dersin?

Bayan Dopamin'in PerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin