17~Orman

3.6K 463 13
                                    

Bölüm 17~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 17~

"Bu yol olduğundan emin misin Birkan?"

Gece oldukça iyi geçmişti. Gazel Eda ile, Birkan ise Ali ile yan odada uyumuştu. Aslında uyuyamamışlardı. Gazel Edanın ardı arkası kesilmeyen sorularını ve anılarını dinlemiş, Birkan ise Ali'nin horlamasıyla uğramıştı. Şimdi ise orman yürüyüşüne çıkmışlar ve Birkan yolu çok iyi bildiği iddia ettiği halde kaybolmuşlardı. Ve genç adam kaybolduklarını hala kabul etmiyordu.

"Burada bir yol vardı. Her yer ot olmuş," dedi Birkan etrafa bakarak. Pekala biraz kaybolmuş olabilirlerdi. Ama bu halledemeyeceği bir şey değildi.

"Geldiğimiz yolu geri gidelim," dedi Gazel aklına gelen ilk şeyi söyleyerek.

Birkan, "Nasıl gidebiliriz sevgilim? Tüm ağaçlar aynı. Tabi Hansel ve Gretel gibi ardında ekmek bırakmadıysan," dedi gülerek.

Gazel onun bu sevimli haline gülümsemeden edemedi. "Çok komiksin sevgilim. O kızla da kaybolmuş muydun böyle?" dedi hesap sorar gibi. Aklına yine dün bahsedilen gizemli kız gelmişti. Tabi ki her kadın gibi zehirli oku sinsice göndermişti sevgilisine.

Birkan gözleriyle hala yolu çözmeye çalışırken, "Hangi kız?" dedi umursamadan.

Madem konusu açılmıştı, Gazel de aklındaki her şeyi sorardı. "Şu ilk kız. Ben ikinciymişim ya," dedi kıskandığını belli eden bir edayla. Birkan gözlerini sevgilisine çevirdi yavaşça. Gözleri yaklaşan bir fırtınanın habercisi miydi yoksa?

"Kimden bahsettiğini anlayamıyorum Gazel."

"Benden önce getirdiğin kızdan bahsediyorum Birkan. Adını bilmiyorum. Neyse boşver," dedi Gazel ve etrafa bakarak doğru yolu bulmaya çalıştı.

Keşke kıskandığını bu kadar belli etmeseydi! Bu oldukça utanç verici bir durumdu ve pişman olmuştu. Eskidne olanlara takılmak kendisiyle barışık olmayan, güçsüz kadınların yaptığı bir şeydi. Gazel böyle biri olmadığını düşünüyordu.

Birkan sevgilisinin kimden bahsettiğini gerçekten anlamamıştı. Eda ve Ece ona neler anlatmıştı? Gazel'in onu çok kıskanmasını sağlayacak bir şeyler anlattıkları kesindi. Kıskanan kadınlar en korkutucu kadınlardı. Ancak nedense sevgilisi çok daha çekici görünüyordu. Yüzünde yarım bir gülümseme oluşan genç adam, "Daha önce kaybolmadım," dedi Gazel'in biraz sakinleşmesini umarak. Ve işe yaradığını görebiliyordu. O çabuk sinirlenip çabuk sakinleşen biriydi. Birkan artık onu tanıyordu.

Gazel aniden olduğu yerde durup, "Daha önce konuşmamıştık ama biraz geçmişten konuşmaya ne dersin?"  diye sordu. Zaten kaybolmuşlardı. Yolu bulana kadar merak ettikleri konuları konuşabilirlerdi. Ancak bu teklifi yaptıktan sonra  Birkan'ın geçmişini öğrenmek isteyip istemediğinden emin olamadı.

"Merak ettiğin her şeyi cevaplayacağım," dedi Birkan ve genç kadının tam karşısına geldi. Gazel terleyen alnına yapışan sarı saçını geriye doğru attıktan sonra, "Daha önce kaç sevgilin oldu?" diye sordu. Bu oldukça net ve hızlı bir giriş olmuştu.

Bayan Dopamin'in PerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin