11~Eski Sevgili

4K 505 35
                                    

Bölüm 11~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 11~

Anikanos dikkatli bir şekilde Gazel ve Helin'i dinlemeye başladı. Gazel'in eski sevgilisi gözüne oldukça tehlikeli görünüyordu. Yine de önce hikayelerini dinleyecekti.

Helin büyük bir istekle olayları en başından anlatmaya başladı. "Kağan, Gazel'in peşinden çok koştu. Yani bizim kız kendinden hoşlansın diye bayağı uğraştı. Eve çiçek göndermeler, iş yerine çikolata yollamalar falan..."

Bu sözler ile Anikanos'un gözleri endişe ile açıldı. Kağan romantik biriydi. Birkan değildi!

"Neyse sonunda tavladı Gazel'i. Bayağı bir çıktılar. Kaç yıldı?" diye sordu Helin Gazel'e doğru bakarak.

"İki. İki yılımı çaldı benden pislik! " dedi Gazel sinirle. Gazelin bu sinirli hali Anikanos'un o kadar hoşuna gitti ki, bir an olsun rahatladı. Tabi bu rahatlaması çok uzun sürmedi.

"İki yıl çıktılar. Yani uzun süreli bir ilişkin varsa ayrılmayı değil evlenmeyi beklersin, değil mi? Gazel de evlilik teklifi bekliyordu," dedi Helin üzgün bir ses tonuyla. O sırada Gazel sarı saçlarıyla oynuyor ve tavanı izliyordu. "Sonra bu Kağan, yurtdışından çok iyi bir teklif aldı. Daha Gazel'e danışmadan hatta söylemeden teklifi kabul edip ülkeyi terk etti, " diyen Helinden sonra Gazel ekleme yaptı. "Üstelik benden düzgün bir şekilde ayrılmadı bile!"

Anikanos duyduğu cümle ile kalbinin atışının hızlandığını hissetti. Düzgün bir şekilde ayrılmadı ne demekti?

"Düzgün bir şekilde ayrılmadı derken?" diye sordu çekinerek. Helin hızlı bir şekilde yanıt verdi.

"Yani Kağan giderken resmi bir şekilde, sözcükler ile ayrılmadılar ama o zamandan sonra da hiç konuşmadılar. "

İşte genç periyi yıkan asıl cümle bu oldu. Kağan giderken Gazelden ayrılmamıştı. Demek ki geri dönmesinin nedeni Gazeldi. Onunla tekrar birlikte olmak istiyordu. Ancak Anikanos buna izin vermeyecekti! Gazel kaderindeki adamla, yakışıklı patronu ile olacaktı. Birkan romantik olmayabilirdi, harika biri değildi. Az konuşurdu, genelde kızardı. Oldukça huysuzdu. Hiçbir şeyden memnun olmayabilirdi ancak Gazel'in kaderindeki adam ne yazık ki oydu! Onların birlikte olması gerekiyordu.

"Kağan'ın geldiğini Birkan'a hemen söylemeliyiz!" diyen Anikanos hemen dünyalıların telefonunu eline aldı. Ancak Gazel ve Helin'in aynı anda çığlık çığlığa 'hayır' demesiyle olduğu gibi durdu.

"Bunu Birkan'a söylersen çok kızar," dedi Gazel ve Anıl'ın elinden telefonu aldı. "Asıl söylemezsem kızar," dedi Anıl ve telefonunu geri aldı.

"Of Anıl! Sen bu erkek işlerinden hiç anlamıyorsun. Hangi erkek sevgilisinin eski sevgilisiyle birlikte çalıştığını bilmek ister?" diye sordu Helin. Gazel arkadaşına onay veren bir bakış attı.

"Benim patronum ister," dedi Anıl ve telefon numarasını tuşlamaya başladı. Gazel aceleyle telefonu alıp koşarak odalardan birine girdi. Genç peri ne olduğunu anlayamıyordu. Neden Birkan'ın haberinin olmaması gerekiyordu?

Bayan Dopamin'in PerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin