Bölüm 15~
Bugün çok önemli bir gündü. Birkan ve Nesih'in kuzeni Tuna'nın sekiz yıllık sevgilisi ile düğünü vardı. Anikanos Birkan'ın da bu yavaşlıkla ilerlemesinden korkuyordu. Sekiz yıl sevgili olmakta neydi?
"Hazır mısın Anıl?" diyen Gazel nihayet odasından çıkıp genç perinin yanına gelmişti. Anikanos iyice dünyalılar gibi düşünmeye başladığı için, "Ben zaten on dakikadır hazır bir şekilde burada oturuyorum Gazel. Asıl sen hazır mısın?" dedi. Mavi, bacağından yırtmacı olan bir elbise giymişti cezalı peri. Bu elbise gözlerini ön plana çıkarmış, turuncu saçlarına çok uymuştu. Fazlasıyla ilgi çekici duruyordu.
Gazel heyecanlı bir şekilde, "Özür dilerim saçımı yapmak çok uzun sürdü. Birkan'ın ailesiyle tanışacağım düşünsene! Kuaföre mi gitseydim acaba?" dedi. Anikanosta Nesih'in ailesi ile tanışacaktı. Ancak onda bu denli bir heyecan yoktu.
O sırada Helin yan odadan aniden çıkıp geldi. "Artık çok geç. Erkekleriniz arabadan iniyor."
Bu sözlerinin üstüne Anikanosta heyecanlandı. Sevgili olalı daha iki hafta olmuştu. Odana her ne kadar başının etini yese de yaptığından pişman değildi. Hatta gayet iyi ilerliyorlardı. En azından eskisi kadar rezil olmuyordu. Bunu düşündüğünde aklına birden Nesih'e yemek yapmak isterken yaktığı tava geldi. Neyse ki arkadaşları çok kızmamıştı. Neden böyle işlere girişirdi ki? Hep o aldığı 'Nasıl Sevgili Olunur' adlı kitap yüzündendi. Dünyalı kitapları hiç peri kitaplarına benzemiyordu. Bir kere yazılanlar tamamen doğru değildi.
Kapı çalmadan kapıdan çıkıp hazır bir şekilde apartmanın merdiveninden inmeye başladılar. Anikanos şu topuklu denilen şeylere hala alışamıyordu. Dünyaya bile alışmıştı ancak buna alışamıyordu. Lanetli Eros aşkına! Kim icat etmişti bunu?
Zar zor merdivenden inip siyah renkli Range Rover'a doğru ilerlediler. Birkan, Gazel'in kapısını nazik bir şekilde açarken Anikanostan tam not almıştı. Nesihte onunkini açmaya yeltenmişti ancak genç peri çoktan arabaya binmişti. Halbuki bu topuklularla arabaya binmek ne kadar da zordu!
Arabaya bindiklerinde Birkan arabayı çalıştırırken Nesih arka koltuğa dönüp, "Evet hanımlar, çok şıksınız," dedi. Bunu derken sürekli Anikanos'a baktığı için genç peri insancıl bir şekilde utandı. Dünya en iyi öğrendiği duygu utanmaktı. Çok garip bir duyguydu. Vücudunun ısısında hızlı bir yükselme ve yanaklarında garip hareketlilik oluyordu. Ve asla insanların gözüne bakamıyordu.
Gazel sevimli bir şekilde, "Teşekkürler Nesih," dedi. Ardından araba hareket etmeye başladı.
✨✨✨
Burası harika bir yere benziyordu. Her yer ışık ve çiçekle doluydu. Anikanos hayranlıkla etrafı izlerken, Nesih'in elini tuttuğunu fark etmemişti bile. Burası peri diyarını andıran bir yerdi. Hava oldukça sıcaktı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Bayan Dopamin'in Perileri
FantasyHer insan hata yapabilir. Ancak bir peri böyle bir ayrıcalığa sahip midir? Anikanos bu soruyu düşünmüyordu elbette. Sıkıcı mitoloji ve felsefe derslerinin bitmesini, mezun oluşunu kutluyordu. Tam olarak mezun olamadığını anlaması ise oldukça kısa...