7~Makarna

4.3K 544 82
                                    

Bölüm 7~

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Bölüm 7~

Anikanos, Birkan'ın güzel evinin zilini ard arda üçüncü kez çaldı. En sonunda kapıyı açan kişi Nesih oldu. Saçları her zamanki gibi dağınıktı, üstünde salaş eşofmanları vardı. Genç peri ona çok dikkat etmeden aceleyle içeriye girip, "Patron nerede?" diye sordu acelesi olduğunu belli eden bir ses tonuyla.

"İçeride."

Hızlı adımlarla Birkan'ın artık yerini bildiği odasına yöneldi. Bir yandan da yanındaki Odana'nın heyecanlı konuşmasını dinliyordu. "Birkanda o ışık varsa eğer işin çok kolay Anikanos."

"Elbette ışık olacak. Gazel gibi biri ondan hoşlanmışken o neden Gazelden hoşlanmasın?" dedi Anikanos kendi kendine. Neyse ki Nesih peşinden gelmiyordu. Yoksa kendi kendine konuşan bir deli olduğunu düşünürdü. Aslında öyle sayılırdı. İki peri heyecanlı bir şekilde Birkan'ın odasına girip tam karşılarındaki Birkan'a bakmaya başladı.

Anikanos, Birkan'ın gözlerine bakarken, "Benim gördüğümü de sende görüyor musun?" diye sordu Odana şaşkın bir şekilde. Anikanos mavi gözlerini kırpıştırırken mırıldandı. "Hiçbir şey göremiyorum. Işık yok. "

O sırada odasına izinsiz giren genç kıza bakan Birkan, "Bir şey mi oldu Anıl? Niye öyle bakıyorsun?" diye sordu. Kaşları şüpheyle havaya kalkmış, yeşil gözlerini kızın üstüne dikmişti.

"Hiç bir şey olmadı." diyen Anıl bir an duraksadıktan sonra, "Aslında bunu söylemeyecektim ama arkadaşım Gazel senden baya hoşlanıyor."

Odana, "Ne dedin sen? Ne yapıyorsun?" derken; Birkan da aynı anda "Ne dedin sen?! "dedi şaşkınlıkla. Bu kız neden kendini deli gibi hissettiriyordu?

"Arkadaşım Gazel var ya, senden hoşlanıyor!"

"Bunu o mu söyledi?"

Odana heyecanlı bir şekilde Anikanos'un önüne geçip, "Periler aşkına sakın bir şey söyleme!" diye bağırdı. Anikanos dudağını büzmemek için direndi. Cezalı peri kendinden emin bir şekilde "Hayır o söylemedi. Ben gözlerinden anladım," dedi.

Birkan gözlerini devirip iç çekti. "Saçmalayacağın başka bir şey yoksa odamdan çıkar mısın?"

"Ama senin gözlerinde ondan hoşlandığını göremiyorum. Ondan hoşlanıyor musun patron?"

Birkan Anıl'ın çok ileri gittiğine karar verdi. Yanında neden bu kadar rahattı?! Onun patronuydu, askerlik arkadaşı değil! "Sanane! Farkında mısın bilmiyorum ama ben senin patronunum!"

O sırada Odana sinirli bir şekilde, "Daha fazla işleri mahvetmeden çık şu odadan!" dedi. Anikanos hem Odanaya hem Birkan'a somurtarak, "Peki gidiyorum. Ama siz bunu yine de bir düşünün," dedi ve odadan çıkıp kapıyı kapadı.

Derin bir nefes verirken kapının hemen yanındaki Nesih'in konuşması ile irkildi ve yerinde sıçradı. "Sen gerçekten o güzel kızı abime yapmaya çalışıyorsun."

Bayan Dopamin'in PerileriHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin