כל שנה מתבצעת ספירת גופות באאוקיגאהארה מתוקף העובדה שאנשים מסיבה כלשהי מעדיפים לקחת את חייהם במקום המדובר. בספירה השנתית נמצאו תשע עשרה גופות חדשות. עשרה זכרים בני עשרים עד ארבעים ותשעה נשים מאותה קבוצת הגיל. שמונה עשרה מתוך התשע העשרה לקחו את חייהם בשיטה הנפוצה ביותר כאן, תלייה. הגופה הנותרת כנראה שייכת לאדם שהחליט ליטול תרופות כדי לגמור את חייו מכיוון שלא מצאנו שום סימני טראומה על גופו. סיבה נוספת להשערה שהוא נטל מנת יתר היא התוכן שמצאנו במקלט שהיה בין חפציו של המנוח, מקלט שנותר דלוק לאחר מותו - האיש המסכן כנראה לקח את חייו בין יום ליומיים לפני שהגענו לבצע את ספירת הגופות השנתית.
בכל אופן, כנראה מדובר באדם שחלה בנפשו מכיוון שהתוכן שהקליט המנוח נשמע כאילו הוא הוזה וסובל מהפרעות פרנויאידיות מאוד קשות שהמנוח לא הצליח להתמודד עימן, למרות העובדה שהגיע ליער במטרה לחקור אותו ולווא דווקא ליטול בו את חייו.
תוכן הקלטות קשה להאזנה ולכן שיקול דעתם של המאזינים נחוץ.
ההקלטות
הקלטה 1# - 28/3/1974 17:38
"מדבר קומוקאזי שינג'י ואני נמצא בתוך הג'וקאי, הגעתי לכאן כדי לנסות להבין מדובר היער הזה כל כך מיוחד. אני רוצה להבין מה מוביל אנשים כה רבים להביא סוף לחייהם דווקא במקום הספציפי הזה. הסתובבתי בתוך אאוקיגאהארה במשך כתשע שעות ועד עכשו לא ראיתי שום דבר מוזר, חוץ מהעובדה שדי שקט כאן. אולי אני צריך להיכנס עמוק יותר לתוך היער כדי להבין מה כל כך מיוחד במקום הזה."
הקלטה 2# - 29/3/1974 18:16
"אתמול בלילה שמעתי גניחות אנחות מוזרות בזמן שניסיתי להירדם, אבל אני מניח שמדובר באיזו בעל חיים שחיי כאן, למען האמת ביחס ליער שנקרא 'ים של עצים' יש כאן די מעט חיים שאפשר לשים לב עליהם, בייחוד בשעות היום. אולי השקט כאן הוא הסיבה שבגללה כל כך הרבה אנשים מגיעים לכאן כדי לסיים את חייהם, כי השקט הזה, למען האמת נורא מקל את תחושת בית הקברות שאמורה להיות שרוייה במקום כזה, אותה תחושה שחוויתי מעט לפני שנכנסתי ליער. אני אצטרך להישאר כאן עוד כמה ימים כדי להבין סופית מדוע זה הוא המקום שבו כל כך הרבה אנשים מוצאים את סופם.
אני רק מקווה שהקולות ששמעתי אתמול בלילה לא היו קולות הסבל של איזה בן אנוש מסכן שניסה להתאבד אך המוות לא מיהר לקחת אותו."
הקלטה 3# - 31/3/1974 02:03
"השעה כרגע בערך שתיים לפנות בוקר ואני מחפש אחר מקור האור המוזר שראיתי לפני כחצי שעה, אני אומר מוזר בגלל שזה נראה כמו קרן אור שנפלטה מפנס אבל ברגע שקראתי לכיוון ממנו מגיע האור כדי לברר מי שם האור פשוט נעלם. מי יודע, אולי זה איזה מישהו שמתכוון להתאבד כאן - אם כך כדאי לי להגיע למקור האור, ואולי אצליח למנוע התאבדות.
"ואם כבר מדברים על מוזר, פגשתי אתמול בצהריים אדם שנראה כמו נזיר בודהיסטי יחסית מבוגר, האיש אמר לי שכדאי לי לעזוב את היער, שאלתי אותו למה והוא אמר שהרוחות כאן לא אוהבות אנשים חטטנים. אני מניח שכל אדם שחיי כמה שנים בבדידות באזור הזה היה מתחיל להאמין ברוחות ושדים. אבל למה להיות ג.....
לעזאזל...."
הקלטה 4# - 31/3/1974 05:11
(שינג'י נשמע מתנשף): "עכשו בערך חמש ועשרה בבוקר, הסיבה שבגללה עצרתי את ההקלטה הקודמת היא האיש ההוא, או יותר נכון הגופה שלו... (הפסקה של כמה שניות)
"הקאתי את כל מה שהיה בתוך הקיבה שלי ברגע שראיתי את הגופה שהייתה מושענת על גזע עץ עבה. נהיית לי בחילה מרק לחשוב על זה, היה בה חור - כאילו שיפדו את האיש בבטנו. וחוץ מזה חלק ממעיו היו שלופים אל מחוץ לחלל הבטן שלו. (נשמע רפלקס הקאה שנבלם על ידי שינג'י) הדבר הכי נורא נעשה לגופה הזאת היה כיסוי עינייה ומילוי פיה על ידי המעיים של עצמה.... (שינג'י נשמע מקיא)
"מצטער על זה, באמת שהמחזה הזה היה עד כדי כך מבחיל שאפילו רק הזיכרון שלו גורם לי להקיא... אני לא יודע מה קרה או קורה כאן, אבל אני חייב לעזוב את היער המחורבן הזה. אחרי שראיתי את מה שראיתי חזרתי אל המחנה שלי, לקחתי את כל הדברים שלי והתחלתי לברוח, ללכת מהר מאוד רק כדי לצאת מהמקום הזה, אני מסתובב ככה כבר כמה שעות, מסתבר שנכנסתי יותר עמוק ממה שחשבתי. היער הזה פשוט לא נגמר. לא פלא שהוא זכה לכינוי 'ים של עצים'.
"חוץ מהעובדה שאני מפחד פחד מוות בגלל שמסתובב כאן רוצח חולני כלשהו שחשב שזה רעיון טוב לעשות מהקורבן שלו סוג של דוגמא מוחשית לביטוי 'מה שלא יודעים לא כואב' גם נהיה נורא קר כאן בשעות האחרונות, וזה לא קור של השעות המוקדמות של הבוקר.לא, הקור הזה חודר לעצמות שלי, הוא מפחיד אותי... משהו לא בסדר במקום הזה. מבלי לשים לב, עצרתי במקומי לפני כמה רגעים ואני פשוט עומד פה ומדבר לתוך המקלט, אני אפילו לא מבין למה עצ...
"היי! (נשמע קול נפילה של משהו גדול) מה... מה... מה...
"מה... את... ת... ת... ת... ת... ת... תה?"
(נשמע קול הפרעה סטטית למשך כמה שניות, לאחר מכן נשמע צליל בליעה, לאחר צליל הבליעה לא נשמע יותר דבר מלבד קולותיו של יער האאוקיגאהארה)
_________________________________________
מי שרוצה לדעת מה הוא היער ג'וקאי אני אתן תיאור קצר ממה שאני יודע
ג'וקאי הוא יער שבו המון תושבי יפן (לפעמים גם תיירים) מבצעים התאבדויות, בגלל שהוא מנותק וגדול נורא בדרך כלל לא יוצא לאנשים לראות סימני חיים אנושיים חוץ מעצמם וכך יש המון מקרים שאנשים מתים גם בגלל שהם נאבדים בתוך היער. סביב היער יש גם שמועות על יצורים מפחידים שרוצחים את האנשים שנמצאים בו.
תמשיכו להגיב ולככב את הפרקים כי זה תמיד נחמד לראות
☆
L
YOU ARE READING
00:00 ומעלה - אימה
Horror*אזהרה* ספר זה מכיל קטעים מטרידים, מפחידים, ומעוררי צמרמורת אשר עלולים לגרום לבחילות, התקפי חרדה, סיוטים ודיכאון. הקריאה הינה על אחריותכם בלבד. קריפיפסטות, צ'יסבטים, סיפורי אימה, תאוריות. קרדיט ל- AmoraTheEnchantres על הכריכה הקריפית