צינון

678 41 33
                                    

שמי צ'ארלס וולוויץ אני גר בקליפורניה ופתחתי את הרשומה הציבורית הזו כי אין לי מה לעשות. אני די מצונן ומכיוון שבת הזוג הקודמת שלי נפרדה ממני לפני שבועיים אני כרגע גם גר לבד, זה לא יומן או משהו כזה אני סתם אכתוב מה אני עושה מדי פעם ואולי אסיק כמה מסקנות בקול (או ליתר דיוק בכתב).

יום ראשון 12 בצהריים
כפי שאתם בטח רואים קמתי יחסית מוקדם למרות שאני חולה, במשך שעתיים עברתי על פוסטים בפייסבוק ועכשיו אני סתם שומע מוזיקה בזמן העדכון. הפסיכולוג שלי טוען שאני בדיכאון בגלל הפרידה ובגלל זה אני גם חלש פיזית שזה כביכול הסיבה לצינון שלי, למרות שאני יודע שזה בכלל בגלל המנהל שלי שהביא את הבת המצוננת מהגן לעבודה ובטח כשהייתי בהפסקות היא נגעה לי במחשב עם הידיים המנוזלות שלה, רק המחשבה על זה גורמת לי להיות חולה.

15:00
צפיתי בטלוויזיה עד עכשיו וכרגע אני מחמם את ארוחת הערב רק שהמיקרוגל שלי משום מה מפסיק לעבוד באמצע החימום כל רגע, בכל מקרה נזכרתי שיש לי אופציה להוסיף תגובות ככה שאם מישהו מעוניין בלשעשע אותי אני פתוח להצעות. אפתח את האופציה לתגובות עוד מעט כרגע אני אלך לאכול.

תגובה מ: שטן כחול
סידרת את המיקרו בסוף? אני כרגע עורך בפוטושופ ככה שמדי פעם כשאין מוזה אני עובר על הרשומה שלך

15:32
וואו טוב לדעת שמישהו באמת מתעניין זה אפילו קצת מוזר כי עד עכשיו לא קרה דבר מעניין. לשאלתך, המיקרוגל עדיין לא עובד וזה די מעצבן כי הייתי צריך לאכול פסטה קרה, נראה לי שזה בעיה בחשמל עצמו כי גם נשרפה לי הנורה בחדר והטלוויזיה מדי פעם מחשיכה, התקשרתי לחברת החשמל אבל הם אמרו שיוכלו לשלוח טכנאי רק בסביבות עשר אחד עשרה אז כרגע אני תקוע עם חשמל מקרטע וצינון מעצבן.

&))) 16:12

בערך עשר דקות אחרי ההעלאה הקודמת נפל החשמל לגמרי אז כרגע אני ממשיך לכתוב מהטלפון וזה עושה הרבה באגים כי האתר לא ממש 7₪? עזבמותאם. אני לא ממש יודע מה לכתוב כי אני אפילו לא עושה כלום ואני רק מחכה שהטכנאי המפגר הזה יבוא אז אני פשוט יושב עם בירה ושומע מוזיקה כן פינק פלויד הם אדירים...

16:23

התחלתי לחשוב על נינה (האקסית הנוכחית שלי) ובדיוק נגמרה לי הבירה אני אביא לי עוד שתיים שלוש כי זה בהחלט נושא שמתאים בשבילו בירות.

חזרתי ועכשיו שמתי לב שאפילו לא העליתי את מה שכתבתי לפני שניה ל. נינה הייתה מושלמת היא הצחיקה אותי והתאימה לי והכל בה היה מושלם כלכך שהיה צריך פשוט להשאר ככה, הבירות נגמרות מהר מדי ועוד מעט אני כבר ברביעית אה ושטן כחול אל תדאג זה סתם בירה אני לא אשתכר עכשיו.

לכ!7ה באר||

16:39

היא רצתה ללכת היא ברחה ממני! אני רק רציתי שתשאר מושלמת כמו שהיא אני לא יכלתי שתעזוב. נינה יקירתי תחזרי להיות כמו פעם כשהיינו מאושרים.

אני חוגב שקצת קצצ קת הגזמתי עם השתיה אבל בובבפוג זה מצחיק

17:20

התכנאי יכל לקדים ל9 ווהוווווווו

והיא בכל זאת ברח כי הא אמרה שאני מפחיד אותה ושזה מסוכן סכין אני לא זוכר משם הרבהכואב המוזיקה חלשה.

ילדה יפה, ילדה קפואה.

20:00

נרדמתי לי קצת והטכנאי בא בקרוב אז אני מסדר קצת את הבית.

יש מלא בגדים ושמיכות מפוזרות אני כל כך מבולגן אלוהים

ראיתי אותה, אני בטוח שראיתי אותה, היא עמדה לה שם קפואה מחכה שאבוא אליה.

אני מאבד את זה. נינה יקירתי מה עשיתי לך מה גרם לזה איך זה נעלם כל כך מהר מצידך איך יכולת! איך יכולת! איך יכולתי

20:13

אני גרמתי לזה ועכשיו אני אענש.

סכין מרוחה בדם.

//קרדיט לL Black//

---

L

00:00 ומעלה - אימהWhere stories live. Discover now