אז, סוף סוף החלטת להתעורר ולהיצטרף אלי, דניאל, הגיע הזמן באמת. מה זה המבט המבוהל הזה בעינייך, ילד? אל תדאג, אתה בריא ושלם, בבית. כן. זהו הבית שלך; למעשה אנחנו מרכז הסלון כרגע. מה זה? אני לא כל כך מצליח להבין את מה שאתה מנסה לומר לי עם הסמרטוט הזה על הפנים שלך, תרשה לי להוריד אותו.
היי, היי, אתה לא צריך לקלל ככה. תרגע, אנחנו חברים... מי אני? האמ, קוראים לי פליקס בודגן וכרגע אני סתם "טכנאי" בעיר, אבל התחביב שלי הוא להרוג בני אדם. וואו, אין צורך לזרוק את עצמך ככה לכל עבר, תרגע, גבר, תרגע.
מה זה? מה אני רוצה? הא זאת שאלה מסובכת, ת'מבין, אני מחפש משהו, אני סובל מתחושה שמשהו חסר בתוכי, ת'מבין, אבל פגיעה באנשים ופגיעה עצמית גורמות לי להרגיש את התחושה הזאת פחות , ת'מבין למה אני מתכוון?
או אתה לא? אין מצב! הייתי בטוח שכל בני הנוער היום בשלב כזה או אחר חותכים את עצמם וכל מיני כאלו, באסה, מסתבר שטעיתי. היי, די עם המילים המעליבו האלו כבר, גם לי יש רגשות , ת'מבין. אני אומר לך, אני לא עושה את מה שאני עושה כי ההורים התעללו בי או משהו, אני עושה את זה כי לגרום לעצמי לנזק רב מידי יהפוך אותי למוגבל, ומה הטעם בלהיות מוגבל? בדיוק בגלל זה לפגוע באחרים מרגיש כל כך נכון, ת'מבין ?למי אתה קורא זין חולני, ילד? אם הייתי במקומך קשור ככה לכיסא הייתי מתנהג הכי יפה שאפשר למי שקשר אותי לאותו הכיסא, אמא שלך לא לימדה אותך נימוסים? אפילו כששחטתי אותה היא לא קיללה כל כך הרבה.
היי, זה מה שאתה מקבל על זה שאתה מקלל את ההורים שלי, ילד. עכשיו, די כבר להתנהג כאילו יריתי בך, זה רק היה ג'אב מסכן לבטן. מה שאלת, מה עשיתי להורים שלך? אתה רואה את השמיכה הזאת על הספא מולנו, שמתי אותה שום כדי שלא תוכל לראות מה עשיתי להורים שלך; אני בספק שתוכל להתמודד עם זה. אתה עדיין רוצה לראות? אוקי, בחירה שלך!מה אמרתי לך? ידעתי שלא תצליח להתמודד עם מה שתראה, מזל שאני כבר מנוסה בדברים האלו, אם הייתי מושך את השמיכה בזמן שעמדתי לצידך הייתי מכוסה עכשיו בקיא שלך.
יו, ילד, קום, מצטער שעילפתי אותך ככה, אבל כן, הזהרתי אותך, בכל פעם שתנסה להעליב את המשפחה שלי או משהו כזה, אתה הולך לחטוף. די נו, אל תתחיל לבכות לי עכשיו. אם זה מקל על זה אז אני רוצה שתדע שקודם שיספתי את הגרונות שלהם ורק אחר כך שלפתי את הלבבות שלהם, מוות מהיר, וקליל. זין חולני, אה? אתה יודע מי באמת היה זין חולני? האיש ההוא שאתה וההורים שלך מאמינים בו. אני אלך לגיהנום על זה? נו באמת...
הנצרתי לא היה בנו של אלוהים, איך בן תמותה נחות יכול להיות בנו של האל? הוא לא יכול! חה!
כבר אמרת לי שאני הולך לגיהנום, אבל, אבל תן לי לערער על זה, אולי תיתן לי לדבר שניה מבלי שתצרח עלי לשם שינוי!? הנצרתי היה איש מזויף; הוא ניסה לעלות לגדולה על ידי שימוש בשמות של האדון העליון, וכולנו יודעים כמה טוב זה עבד לו, הוא גמר על צלב. גמר... חה. אבל ת'יודע מה? לוציפר הוא הבן האמיתי של אלוהים. אתה חושב שזה מצחיק? אז בוא תגיד לי מה יותר הגיוני, שמלאך יהיה הבן של אלוהים או שאיזה שרץ של זונה מזרח תיכונית בת טיפש-עשרה יהיה בנו של שדי?
אלוהים יעניש אותי ? לא, לא הוא לא. אלוהים לא מעניש את אלו שלוקחים חלק פעיל במופע התיאטרלי האוניברסלי שלו! אתה חושב שאני הוזה? חה! העולם עלול להיראות משעמם. אבל, אם רק תסתכל תוכל לראות שיש טונה של חרא מטורף שקורה כאן. העולם הזה הוא צורת הבידור האולטימטיבית. משהו כל כך מופרע ומדהים לא יכל לקרות בעצמו. חייב להיות מחזאי כלשהו שכותב את סיפוריהם ומחזותיהם של קרוב לשבעה מיליארד בני אדם ומחזאי שכזה אפשר לתאר רק בתור אלוהים! עכשיו, בתור אחד השחקנים המובילים במחזה שלו, אין שום סיכוי שאלוהים יעניש אותי על המעשים שלי, אלוהים מת עליהם!
שוב עם העלבונות האלו. אוקי, אז אתה חושב שאלוהים לא אוהב סבל, צרחות, דם וכאב, למה שלא יאהב את כל הדברים האלו? דרמה מעולה תמיד כוללת משהו נוראי שקורה לאחת הדמויות, אחרת הסיפור פשוט משעמם, קראת פעם מחזה של סופוקלס? אדיפוס הוא לא בדיוק סיפר קומי, האיש רוצח את אבא שלו ומשריץ ילדים עם האמא שלו, וזה נחשב לאחת מהקלאסיקות הספרותיות שיש ברשותו של האדם, אז אם אנחנו, בני האדם הנחותים נהנים מתועוות שכאלו, למה שאלוהים לא יהנה מהן?
איך אני מעז להשוות את עצמי לאלוהים אתה שואל? ובכן הוא הרי יצר אותי בצלמו ובדמותו, ת'אמור לדעת את זה כבר. אוקי, כבר הגיע הזמן לתלוש את הלב שלך ממקומו. תוודא שאתה מוסר ד"ש להורים כשתפגוש אותם בגיהנום.
ואו ילדון, יש לך חתיכת נגיחה, אתה ממש כמו קרנף, לא ראיתי את זה בא בכלל, באמת... אבל כן, אני מניח שלא תוכל לפלוט עוד תגובות מתגרות עכשיו כשאתה מתקשה לנשום כמו שצריך. מה? מה אמרת? תפסיק להשתעל ותחזור על זה, למה אני לוקח לבבות? כדי לזמן את מצילינו ומושיענו כת'ולהו כמובן! סתם... סתם... אני צוחק, זה משהו סמלי בשבילי, זה ואני מאכיל אותם לכלב שלי, הוא אוהב את המרקם של בשר נע, ת'מבין? ואם כבר מדברים על כלבים, שלך לא הפסיק לנבוח עלי אז נאלצתי להרדים אותו, מצטער!
מה? אני לא מצליח להבין את מה שאתה מנסה לומר בגלל כל הבכי הזה. אתה הולך לברוח מכאן? באמת? אם כך אתה צריך להיות טוב כמו הודיני בעצמו, קדימה בוא תראה לי איך אתה משחרר מהכבלים האלו, בוא נראה אותך.
אתה מקווה שאני הולך להירקב בשאול? כבר אמרתי לך שזה לא ממש סביר, מה שכן, אני הולך בסופו של דבר להירקב שש רגל מתחת לאדמה אם כבר.
אתה מקווה שאאנס למוות על ידי חבורה של אסירים צמאי מין בתא קטן? כמה מקורי מצידך, ילדון, אתה קורע! למרות שיש לך פה קצת מנובל לגילך, אבל כן, השוטרים לעולם לא יצליחו להגיע אלי אם הם ימשיכו להתנהל כמו שהם מתנהלים עכשיו.
חכה רק רגע, יש לי רעיון! ג - א - ו - נ - י
אני אשחרר אותך עכשיו, ואתה, אתה תלך ותלשין עלי לשוטרים, תספר להם הכל, וככה הם יצליחו להגיע עלי סוף סוף. עכשיו לגמרי ירדתי מהפסים? לא... כבר אמרתי לך, אני מחפש משהו מאוד ספציפי, לגרום לאנשים להרגיש רע גורם לי להרגיש טוב, יותר טוב אפילו מלקבל זיקפה. אני ממש מכור לבידור המקולל הזה.
הנה, חתכתי את הכבלים, עוף מפה.
כן! באמת!
כן, כן, אני נותן לך ללכת, 'זדיין מכאן כבר, ילדון.
נו באמת, תפסיק לבכות כבר ולך תדווח למשטרה על איך שהתעללתי בך, 'ספר להם שזיינתי את הגופה של אבא שלך או משהו, תגזים.
ואל תיתן לדלת לפגוע בך איפה שהאדון הטוב שם לך חריץ, מתוקי!
חה חה חה חה חה חה חה!
חה חה חה חה חה חה חה!
חה חה חה חה חה חה חה!
לא באמת חשבת שאני עומד לתת לך ללכת, נכון? די! זה מה שאתה מקבל על זה שאתה כל כך תמים, ילדון, סכין שנתקע לך ישר בין השכמות בגב! או המבט בעיניים האלו שלך! כמה הייתי רוצה שתוכל לראות אותו עכשיו, פשוט אימה צרופה!
מדהים!
היי, תן לי ללמד אותך דבר אחד אחרון לפני שאני שולח אותך לעולם שמעבר, אימה בצורתה הטהורה ביותר איננה מצב סטתי אלא מצב דינמי. ככל שהפחד עז יותר כך מתות באדם יותר רגשות. הרגע שבו כל טיפת תקווה אחרונה הופכת ליאוש, זהו הרגע שבו נולדת אימה צרופה. ואני חיי בשביל רגעים כאלו!
לעזאזל איתי; אני פשוט מכור לבידור המקולל הזה.
תהיה ילד טוב ותאמר להורים שדוד פליקס מוסר ד"ש כשתראה אותם בגיהנום, אה!?//קרדיט ל-לא ידוע-//
________
הסיפור הובא מקריפי-ויקי
זה כלכך נחמד להכנס לוואטפד ולראות כלכך הרבה התראות ממכם והספר אשכרה נמצא במקום ממש גבוה בז'אנר, אז תעשו כוכב אם אהבתם ותגיבו אם יש לכם מה להגיד
✮
L
YOU ARE READING
00:00 ומעלה - אימה
Horor*אזהרה* ספר זה מכיל קטעים מטרידים, מפחידים, ומעוררי צמרמורת אשר עלולים לגרום לבחילות, התקפי חרדה, סיוטים ודיכאון. הקריאה הינה על אחריותכם בלבד. קריפיפסטות, צ'יסבטים, סיפורי אימה, תאוריות. קרדיט ל- AmoraTheEnchantres על הכריכה הקריפית