פורנו נורמלי, לאנשים נורמלים.

410 18 26
                                    

רק אציין שזה אחת הקריפיפסטות הדוחות ביותר שהעלתי, בהצלחה:)
__________________


כולם יודעים שאם אתה גולש באינטרנט, אתה תמצא חרא ממש חולני. זה נכון במיוחד אם תלך לצד האפל של האינטרנט. הייתי שם וראיתי כמה וכמה דברים ממש מגעילים וממש מטרידים, אבל זה לא משנה כ"כ עכשיו. 

אתר אחד אני זוכר ותמיד אזכור מהצד האפל של האינטרנט, קוראים לו: "normalpornfornormalpeople.com"

 או בעברית "פורנו נורמלי לאנשים נורמלים.קום" 

הדבר המוזר הראשון על האתר הזה הוא שלא משנה כמה חיפשתי אותו, לא מצאתי עליו כלום.

יום אחד קיבלתי הודעת שרשרת די סטנדרטית במייל שלי,וזה מה שהיה רשום שם:

"היי,

מצאתי את האתר הנחמד הזה וחשבתי שאתה תאהב אותו

normalpornfornormalpeople.com

תעביר את זה הלאה לטובת האנושות"

כמו שאמרתי, מכתב שרשרת די רגיל, אך כתובת האתר וההערה האחרונה עוררו את סקרנותי. באותו היום שקיבלתי את הודעת השרשרת הזו, היה לי יום ממש משעמם ולא מצאתי מה לעשות, אז בדקתי שהאנטי-ווירוס שלי פועל בצורה חלקה ולחצתי על הקישור המסקרן..

זה היה אתר ממוצע מאוד, וזה נראה כאילו יוצר  האתר זרק זין על לשפר את העיצוב של האתר ועל מה שיהפוך את האתר ליותר מקצועי.

בגלל הדקדוק השגוי ושגיאות הכתיב הרבות שהיו באתר, הבנתי שכנראה למחבר האתר הייתה הבנה מאוד גרועה באנגלית.

בדף הראשון הייתה טקסט עצבני, ארוך, משעמם ובעיקר לא מובן. באתר היו תגים כמו: "פורנו נורמלי לאנשים נורמליים, אתר המוקדש לאנשים בעלי מיניות חריגה" ומהדרך שבה זה נשמע, לא הבנתי אם אני באתר פורנו או אם נתקלתי בסוג של תוכנית להשבחת גזע. בכל מקרה, הייתי ממש סקרן לגבי איזה "אנשים נורמליים" מבלים כאן זמן טוב. עברתי על כל העמוד הראשון ועל כל הטקסט העצבני הזה ולא מצאתי כלום! אבל מהר מאוד גיליתי שלכל מילה היה קישור משל עצמה, אז לחצתי על מילה רנדומלית, ונשלחתי לדף לבן עם קישורים בסגנון:
"normalpornfornormalpeople.com/AjfY3FKk"

עצרתי לרגע ואמרתי לעצמי "אלוהים יודע כמה זמן אני עומד ללחוץ על לינקים רנדומלים עד שאקבל וירוס שיאנוס את המחשב שלי!". הבנתי שאולי אני צריך לנסות את זה ללפחות עוד חמש דקות, כדי לראות אם משהו יעלה.
לחצתי על אחד מהקישורים וזה שלח אותי לדף שבו הכתובת שונה מהרגיל.

כמעט אמרתי זין על זה כשלחצתי על הקישור השלישי, ואז ישר קפץ לי חלון הורדה של סרטון בשם:
"peanut.avi"

זה היה סרטון של חצי שעה, שבו היה גבר, אישה וכלב. האישה הכינה כריך עם חמאת בוטנים והגבר נתן את זה לכלב. וכן, זה מה שקרה במשך 30 דקות. והיה די ברור שהצלם היה חייב לחכות עד שהכלב יהיה מוכן לאכול שוב, הכלב נראה די חולה בסוף הסרטון.

00:00 ומעלה - אימהWhere stories live. Discover now