ברי, אל תמחק את זה!
אני יודעת שאתה שונא אותי, אבל היינו פעם חברים הכי טובים ואני צריכה שתקרא את זה. אני חושבת שאני בצרות ואין שום דבר שאתה יכול לעשות, אבל אני צריכה שתקרא את זה לפחות שתבין.
אני יודעת שלא דיברנו מאז הקטע ההוא. זה היה לפני נצח, אבל מה שקרה לך לא היה באשמתי. לפחות זה לא היה לגמרי באשמתי. אני יודעת שכולם חושבים שזה היה, אבל לא הייתי עושה שום דבר כדי לפגוע בך.
זה הולך להישמע מטורף, אבל אני צריכה להגיד לך את זה כדי שמישהו ידע.
זה התחיל כשהיינו בכיתה ח. זה היה ערב לפני תחרות הקריסטל קלאסי (תחרות החלקה על הקרח). הייתי בבית ולא הצלחתי לישון כי הייתי כל כך עצבנית על המתחרים. ובכן, לקחתי את המחשב, והתחלתי לשוטט באינטרנט וכאלה, אבל לא יכלתי להתרכז בשום דבר, פשוט ישבתי שם, אז החלטתי לחפש את עצמי בגוגל.
לא הייתי צריכה לעשות את זה, ברי. בהתחלה זה היה כל הדברים הרגילים שאתה מוצא כשאתה מחפש את עצמך, ואז מצאתי קישור לדף ויקיפדיה עלי.
חשבתי שהמועדון שלנו עשה את זה או את אבא שלי או משהו כזה, כי לא היה שם הרבה, רק כמה עובדות בסיסיות על החלקה, על איזו עיר חייתי, אבל הדבר שתפס אותי זה שהיה כתוב שזכיתי בקריסטל קלאסי של השנה.
צחקתי, חשבתי שמישהו פשוט עשה את זה כדי לעודד אותי. שאלתי את אבא שלי על זה, אבל הוא הכחיש.
כאשר זכיתי בתחרות למחרת, הייתי כל כך מאושרת. זו היתה התחרות הראשונה שאי פעם זכיתי בה וזה הרגיש כל כך טוב. אתה בטח זוכר כמה קשה עבדתי אחרי זה. שההורים שלי שכרו את סרגיי כדי להדריך אותי. אתה יודע יותר טוב ממני כמה זה עלה.
אחרי זה, הייתי בודקת את הדף שלי לפני כל תחרות וזה תמיד סיפר את התוצאה של התחרויות. היה כתוב שאני ינצח את רגילונדס בגיל 15, וכל זה קרה. אחרי זה, סרגיי שכנע את אמא ואבא שלי שיש לי יכולת אמיתית להתמודד באולימפיאדה, אז הם הוציאו אותי מבית הספר.
החלקתי כל יום, אבל אני פשוט לא התקדמתי כפי שאמר סרגיי שאני צריכה אם אני רוצה לנצח באליפות. עבדתי כל כך קשה ואני החלקתי היטב, אבל סרגיי עדיין אמר שזה לא מספיק טוב.
כאשר באו התחרויות. כל מה שיכולתי לחשוב עליו היה לנצח, אז עשיתי משהו שלא הייתי צריכה. כולם אמרו שאתה המועדף והרגשתי כאילו כבר איבדתי את התחרות, אז עשיתי חשבון בויקיפדיה וניסיתי לעדכן את הדף שלי כדי לכתוב שאני אנצח.
העניין הוא שאחרי שניסיתי לעדכן את הדף, בדקתי את זה וכל מה שהיה כתוב: אנורה פטרובה היא כלבה אנוכית קטנה שמקבלת את מה שמגיע לה".
נשברתי. בגלל זה נראיתי כל כך נורא למחרת. הייתי בהלם. אני זוכרת שצפיתי בך וראיתי את הלהב שלך והדבר הבא שאני זוכרת, הייתי על האדמה ופני היו מכוסות דם מהמקום שבו עף הלהב וחתך את המצח שלי. אחר כך אמרו לי שזו אשמתי כי הנעליים שלך היו ברשותי קודם. ברי, אני באמת לא עשיתי שום דבר על הנעלי החלקה שלך - רציתי לנצח, אבל לא הייתי עושה שום דבר כדי לפגוע בך.
YOU ARE READING
00:00 ומעלה - אימה
Terror*אזהרה* ספר זה מכיל קטעים מטרידים, מפחידים, ומעוררי צמרמורת אשר עלולים לגרום לבחילות, התקפי חרדה, סיוטים ודיכאון. הקריאה הינה על אחריותכם בלבד. קריפיפסטות, צ'יסבטים, סיפורי אימה, תאוריות. קרדיט ל- AmoraTheEnchantres על הכריכה הקריפית