האם אי פעם הרגשתם את השיניים שלכם מגרדות?
אני לא מדבר על התחושה הזאת כאילו יש משהו תקוע בין השניים, או הידיעה המעצבנת על זה שהן מכוסות במשקע דנטלי. אני מדבר על תחושת הגירוד האמיתית, אחת שמגיע מתוך מעמקי שורש השן עצמה, כאילו העצבים נדלקים וקורנים בצורך להיות מגורדים.
בהתחלה הייתי בטוח שאולי אני צריך לצחצח את השיניים. ציחצחתי, השתשמשתי בחוט דנטלי ואפילו במיי פה, אבל שום דבר לא עזר. ניסיתי להעביר את אחת הציפורניים שלי על פני אחת השיניים הקדמיות שלי, הרגשתי מגע מסוים אבל הוא לא היה קרוב למספיק על מנת להרגיע את תחושת הגירוד הפנימית. מתוך ייאוש התחלתי לחרוק את שיניי, הלחץ שנוצר על שיניי הצליח להקל על תחושת הגירוד הבלתי נגמרת באופן זמני, אבל ברגע שהפסקתי להפעיל לחץ על הלסת, תחושת הגירוד חזרה אלי בשיאה.
ניסיתי להיתעלם מהתחושה. שמתי קרח בפה כדי להרדים את הלסת, אבל זה רק הכאיב לי בשניים בגלל הקור. לעסתי מסטיק. ומצצתי סוכריות קשות. אפילו שיחקתי משחקי מחשב שעות על גבי שעות בנסיון להיתעלם מהתחושה מתוך התקווה שאם אתעלם ממנה היא תפסיק. לבסוף, ניסיתי ללכת לישון על מנת להתעורר כשהתחושה איננה יותר בבוקר.
לישון עם גירוד שאינך מסוגל לגרד, זה הרבה יותר קל לומר מלעשות. הסתובבתי והתגלגלתי במיטה, חרקתי את שיניי, נשכתי את הכרית ואפילו לעסתי את האגרוף שלי - הכל בנסיון להפסיק את התחושה המקוללת הזאת. אחרי לילה שלם ללא מנוחה, הלכתי לעבודה כרגיל והשלמתי את המנוחה שהפסדתי בעזרת שתיית קפה מרובה. נגררתי במהלך יום העבודה עם פרצוף כאוב.
התקשרתי לרופא השיניים שלי וקבעתי תור לעוד שבוע, הייתי בטוח שאוכל לשרוד עד אז. אבל, אחרי שני לילות נוספים ללא שינה, עמדתי לפני נקודת השבירה שלי. חיפשתי בגוגל כל דבר שיכולתי למצוא על טיפול דנטלי ואז החלטתי להעיף מבט על השיניים שלי. גיליתי שאחת הטוחנות האחוריות שלי סדוקה, וכשנגעתי בשן המדוברת, כאב חד חצה את הלסת שלי. הנחתי שכנראה חרקתי עליה קצת חזק מדי בזמן השינה הנוראית שלי. עכשיו, זהו השלב שבו הגעתי להחלטתי הרדיקלית. אם רופא השיניים לא יעזור לי? אין בעיה, חשבתי לעצמי, מונע על ידי המחסור בשינה וגירוד מטריף. אני פשוט צריך לעזור לעצמי.
לעקור לעצמך שן זה משהו שלא הייתי ממליץ עליו לעולם. רק לעלות על כל הלוגיסטיקה הנדרשת מסובך נורא, וזה לקח לי כמה נסיונות לשלוף את השן ממקומה, וכשהצלחתי, הפה שלי כבר די התמלא בדם. אחרי שניקיתי את הדם, בדקתי את השן. היא הייתה סדוקה בודאות, כל הדרך עד למרכזה, אז הנחתי שגם ככה הייתי צריך לעקור אותה. הפכתי אותה כדי לבדוק את השורש ואז הבחנתי במשהו ממש... מוזר.
השן הייתה חלולה, ממש כמו ביצת הפתעה מאכזבת. זאת הייתה בסך הכל קליפת אמייל לבנה עם שום עומק או תוכן, היו כמה סימנים בצד הפנימי שלה, אבל היא בכל זאת הייתה חלולה לגמרי. ס'עמק, חשבתי לעצמי, כנראה שהשארתי חלק מהשן בתוך הפה. פתחתי אותו שוב כדי לבדוק את העניין ומה שראיתי שם, הדהים אותי.
גבעול קטן וצהוב ניצנץ לו אל מחוץ לחניכיים שלי, הוא התפטל לו מתוך החניכיים שלי כמו צמח ים מן השורה, התנדנד לו בעדינות עם כל נשימה שלי. נגעתי בקצה הגבעול בתהייה בעזרת ציפורן רועדת, והרגשתי את הברכיים שלי קורסות תחתי. אני לא מסוגל לתאר אפילו את התחושה העצומה הזאת שנמצאת בתוך החלקיק הקטנטן הזה שלי. זה הרגיש כאילו גירדתי כל גירוד שהיה לי אי פעם בו בזמן שבו אני חווה אורגזמה משתקת; בסך הכל, הדבר המספק ביותר שחוויתי אי פעם.
בעודי עדיין רועד מהחוויה, הבנתי משהו, הגירוד שהגיע מהשן שלי הפסיק לגמרי, במקומו הייתה תחושה של שביעות רצון רגועה. שאר השיניים שלי עדיין הטרידו אותי נורא, אבל בחלק הזה של שפת החניכיים שלי, הרגשתי את ההקלה אותה חיפשתי במשך ימים. התחלתי לדמוע בזמן שאני מחליק את הלשון על קצת העצב החשוף, רועד קדימה ואחורה בהנעה. עכשו כששן אחת שוכחה, השאר החלו לפעום בחיוב כלפי הצורך לקבל טיפול זהה. הזעתי כשלקחתי את הפלייר לידיים שוב, אבל אחרי עוד כמה נגיעות עם הלשון בקצה העצב החשוף, ידעתי שלא הייתה לי ברירה.
מסתבר שכל השיניים שלי היו חלולות בצורה זהה לשן הראשונה שהוצאתי, ושקצוות העצבים עדיין בולטים מתוך החניכיים שלי כמו גדילי אפונה מדהימים. אני ממשיך להעביר את הלשון על פניהם של העצבים החשופים שבפי, ואני רועד בכל פעם שהאיבר נוגע בגבעולים הללו. אני מסוגל להרגיש אותם נעים בפה שלי, מתנדנדים וחיים, ואיכשהו אני מרגיש גאווה אמהית כלפי עצמי.
החלק הכי חשוב הוא, שהשיניים שלי הפסיקו לגרד. בקרוב בת הזוג שלי תהיה בבית, והיא מתלוננת על בעיות דנטליות בזמן האחרון גם כן. אני מחייך, ומרגיש את האוויר הצח נושק לקצוות העצבים החשופים שלי, בזמן שאני חושב שאולי גם בת הזוג שלי תרוויח משהו מהטיפול החדשני הזה שגיליתי.
//קרדיט לbloodySpaghetti//
_________________________________
אני כבר מרגיש כאילו יש לי מין גירוד מוזר בתוך השן
גם אתם?
כוכב, תגובה =)
☆
L
YOU ARE READING
00:00 ומעלה - אימה
Horror*אזהרה* ספר זה מכיל קטעים מטרידים, מפחידים, ומעוררי צמרמורת אשר עלולים לגרום לבחילות, התקפי חרדה, סיוטים ודיכאון. הקריאה הינה על אחריותכם בלבד. קריפיפסטות, צ'יסבטים, סיפורי אימה, תאוריות. קרדיט ל- AmoraTheEnchantres על הכריכה הקריפית