לחיות עם המתים

256 24 31
                                    

-המקרה הבא אמיתי-

ב19 בספטמבר 2016, המשטרה הוזעקה לבית באגם ווייט בר, מינסוטה, לאחר ששכן דיווח על תחושות של אי-נוחות לגבי המצב ההולך ומחמיר שקורא בבית מולו. הדשא לא נקצר הרבה זמן, והיה מעט מאוד סימנים שבמקום היה אנשים חיים, מה שהיה מאוד מוזר במיוחד עבור בית שככל הנראה עדיין מאוכלס. כשהגיעו השוטרים, הם הסתכלו דרך חלון בקומה הראשונה... ודרכו ראו גופה.

"ראיתי אותם מוציאים לאט לאט גופה אחת", אמר אחד השכנים. "ואז הסתכלתי וראיתי אותם חוזרים לבית עם האלונקה ריקה, אז ידעתי אז שיש שם עוד אחד".

גופותיהם של ריצ'רד ג'ון קופלר בן החמישים ותשע ואמו, אוולין לוסיל קופלר בת התשעים, נמצאו בבית באותו יום, כששניהם היו מלאים בריקבון חמור. חוקר רפואי אמר מאוחר יותר, שבגלל הריקבון המתקדם קשה מאוד לדעת בוודאות, אבל נראה שמתו כנראה מסיבות טבעיות מתישהו באוגוסט של 2015.
אם זה היה מקרה פשוט של שתי גוויות נשכחות, ייתכן שהסיפור הזה נשכח.
אבל כפי שקרה, הם לא היו לבד.

רוברט ג'יימס קופלר, אחיו התאום של ריצ'רד, עדיין היה בבית- והיה חי- כשהמשטרה הגיעה למקום. כשנשאל, התוודה קופלר על כך שהוא חי עם בני משפחתו המתים מזה יותר משנה. הוא טען כי הוא "עבר טראומה" מפטירתה של אמו, ולא היה מסוגל לדווח על מותה ... אבל הצהרה זו הועלתה בספק כאשר הוא הודה מאוחר יותר שאחיו מת ראשון.

קופלר נעצר במקום ולאחר מכן שוחרר ללא הגשת כתב אישום נגדו. עם זאת, ב6 באוקטובר, הוא הואשם בהזנחה ועל חוסר דיווח מותם של בני משפחתו לרשויות, ועל התעלמות מגופה או סצינה של מוות. אם היה מורשע, העונש המרבי היה שנה בכלא וקנס של 3,000 דולר.

דווח על ידי Paloma Faraón

__
עלה לי רעיון לעשות ספר שלם על מקרים מטרידים/
לא מוסברים כמו המקרה הזה
אבל כנראה שלא אעשה את זה כי זה פרויקטים שלמים כל פרק מחדש

נחנק קצת
L

00:00 ומעלה - אימהWhere stories live. Discover now