יום שישי
לפחות אני חושב שזה יום שישי. שברתי את כל המכשירים האלקטרוניים. ניפצתי את המחשב לרסיסים. כל דבר שיכול להיות דרכו גישה לרשת, יכול להיות גרוע מזה. אני מתכנת, אני יודע. שכל פיסת מידע קטנה שנתתי מאז שהדבר הזה התחיל - השם שלי, הדוא"ל שלי, המיקום שלי - אף אחד מהם לא נאמר מבחוץ עד שנתתי אותו. חזרתי על מה שכתבתי. אני פוסע הלוך וחזור, חווה פחד אדיר וחוסר אמון. אני בטוח לחלוטין שאיזו ישות רפאים קבעה מטרה לגרום לי לצאת החוצה. בהתחלה, בשיחת הטלפון מאיימי, היא ביקשה ממני לפתוח את הדלת ולצאת החוצה.
אני ממשיך להריץ את זה בראש שלי. נקודת מבט אחת אומרת שאני מתנהג כמו מטורף, וכל זה הוא צירוף מקרים קיצוני - שאף פעם לא ראיתי אפילו אדם אחד, קיבלתי דוא"ל שטות אקראי שסתם אמור לעשות וירוס למחשב בדיוק בזמן הנכון. נקודת מבט אחרת אומרת שצירוף מקרים קיצוני זה הסיבה שמה שיש שם לא תפס אותי כבר. אני חושב כל הזמן: מעולם לא פתחתי את החלון בקומה השלישית. מעולם לא פתחתי את הדלת הכניסה, רק בפעלול הדבילי להפליא הזה עם המצלמה הנסתרת שאחריו רצתי ישר לחדר שלי וטרקתי את הדלת. לא פתחתי את הדלת שלי מאז שפתחתי את הדלת הקדמית של הבניין. מה שיש שם - אם יש משהו שם בחוץ - הוא לא עשה כלום בבניין עד שפתחתי את הדלת הקדמית. אולי הסיבה שבגללה הוא עוד לא היה בבניין, זה בגלל שהיה במקומות אחרים וזה מנסה לתפוס את כולם... זה חיכה, עד שטעיתי בניסיון להתקשר לאיימי... שיחה שלא עבדה, עד שהיא התקשרה אלי ושאלה את שמי...
הטרור מציף אותי בכל פעם שאני מנסה לחבר את הסיוט הזה יחד. דוא"ל קצר, מנותק - שהיה ממישהו שמנסה להוציא את המילה החוצה? איזה קול ידידותי נואש מנסה להזהיר אותי לפני שזה מגיע? לראות בעיניים שלי, לא לסמוך עליהם - בדיוק כל מה חשדתי בו כל כך. זה יכול לשלוט בדברים אלקטרוניים, יצור הונאה ערמומי שמנסה לעבוד עלי כדי לגרום לי לצאת החוצה. למה זה לא יכול להיכנס? זה דפק על הדלת - בטח זה יצור פיזי אם זה לא הצליח להכנס... דרך הדלת ... התמונה של הדלתות האלה במסדרון העליון כמו מקדש שמירה עתיק הבזיקו במוחי בכל פעם שאני חושב על זה שלא הצליח להכנס בדלת. אם יש איזו ישות רפאים שמנסה לגרום לי לצאת החוצה, אולי היא לא יכולה לעבור את הדלתות. אני כל הזמן חושב על כל הספרים שקראתי או סרטים שראיתי, מנסה ליצור הסבר לכך. דלתות היו תמיד מוקדים כה אינטנסיביים של דמיון אנושי, שנראו תמיד כמחלקות או בפורטלים בעלי חשיבות מיוחדת. או אולי הדלת פשוט עבה מדי? אני יודעת שלא יכולתי לפרוץ דרך כל הדלתות בבניין הזה, שלא לדבר על המרתפים הכבדים. חוץ מזה, השאלה האמיתית היא, למה זה רוצה אותי? אם רק רצה להרוג אותי, זה יכול לעשות את זה בכמה דרכים, כולל רק לחכות עד שאמות ברעב. מה אם הוא לא רוצה להרוג אותי? מה אם יש לו איזה גורל מחריד הרבה יותר בשבילי? אלוהים, מה אוכל לעשות כדי להימלט מהסיוט הזה ?!
YOU ARE READING
00:00 ומעלה - אימה
Horror*אזהרה* ספר זה מכיל קטעים מטרידים, מפחידים, ומעוררי צמרמורת אשר עלולים לגרום לבחילות, התקפי חרדה, סיוטים ודיכאון. הקריאה הינה על אחריותכם בלבד. קריפיפסטות, צ'יסבטים, סיפורי אימה, תאוריות. קרדיט ל- AmoraTheEnchantres על הכריכה הקריפית