İyi okumalar 🧡
12.BÖLÜM
Tüm sınıf da bu skandal hakkında benimle hemfikir olacak ki diğer skandalların aksine herkes sus pus olmuş videoyu izliyordu. Çünkü bu video diğerlerinin aksine sessiz değildi. Bu videonun asıl can alıcı kısmıydı içindeki konuşmalar.
Ecrin put gibi donup kalmıştı. Elindeki telefon yerle buluşunca tüm bakışlar videodan ona döndü. Bakışlarını bana çeviren Ecrin'in gözleri doluydu. Belki şoktan ağlayamadığı için belki de ağlamamk için direndiği için içleri kıpkırmızıydı.
"Ben bunu yapmamak için çok çabaladım ama sen de yapmam için elinden geleni yaptın." Dedim biraz da pişmanlık içinde. Sınıfta sinsice gülen de çoktu, Ecrin'e acıyan da.
"Se-Sen-" dedi ama devamını getiremedi.
Onun için üzülmemiştim de, bu çok kötü bir durumdu. Böyle bir şey yapması ayrı acınasıydı, bunu başkalarının görmesi ayrı.
Birden bir gürültü koptu sınıfta ve Fırat'ı üstüme uçarken gördüm. Ani bir refleksle bana doğru kaldırdığı yumruktan korunmak için elimi yüzüme siper etmiştim ki bir takım hışırtıların ardından gelmeyen yumruktan sonra kollarımı hafifçe indirdiğimde Taner'in Fırat'ın elini tuttuğunu ve aramıza girdiğini gördüm. Elimi tamamen indirip Fırat'ın böğürmelerini dinledim.
"Çekil lan önümden! koruyacak başka birini mi bulamadın? Derdin ne senin?"
Taner hala onu benden uzaklaştırmaya çalışırken o söylenmeye devam ediyordu. "Taner bırak dedim! Yoksa sana geçireceğim bu yumruğu."
"Tamam abicim bana geçirirsin. Uzaklaş şimdi. El kadar çocuk, yüzü daha iyileşmemiş bile." Dediğinde Taner'e şaşkınlıkla baktım. Az önce benim yerime ona vurmasını mı söylemişti?
"Ne diyorsun oğlum sen? Sen kesilen parmağa işemezsin bu ne yardımseverlik?" dediğinde ben de Taner'e merakla baktım. Bence de öyle biriydi. Bu gerçekten çok tuhaftı.
"Yeter abicim, saçmalama artık! Ne hakla vuracaksın çocuğa! Tüm bunları yapmakta haklı! Biz yaptık başta aynısını ona. Soyup kameranın önüne koyan da tüm okula izlettiren de bizdik! Niye böyle tepki veriyorsunuz? Aynısını biz ona yaptığımızda hiç yumruk yedin mi ondan?"
"Bize yapsaydı o zaman! Kızlardan ne istedi?" diye bana bakarak bağırınca araya girdim. "Niye? Kızlar bana yapınca kötü değil, ben kızlara yapınca mı kötü oluyorum? Niye bu kadar cinsiyetçisiniz? Erkekler kızlara karşı ne olursa olsun centilmen olmalı ama kızlar istediğini yapsın! Yok ya!"
"Deniz, lütfen daha fazla tatsızlık çıkmasın." Diyen Taner'e diktim bakışlarımı. Tam ona 'Daha ne kadar tatsızlaşabilir durum, zehir zemberek oldu.' Diyecektim ki Ecrin'in bedeni yere yıkıldı ve hıçkırarak ağlamaya başladı. Fırat'ın eğilip onu yerden kucaklamasını ve sınıftan çıkarmasını film gibi izledim. Biliyordum böyle olacağını. Yayınlamak istememem birazcık da bu yüzdendi. Biraz Ecrin'e üzüldüğüm için, biraz videonun içeriği için biraz da bu yüzdendi. İkisini ben yakınlaştırmıştım. Ecrin'in yalvararak başaramadığını ben bir mesajla başarmıştım.
Tüm sınıfın bakışları bana dönünce Taner'e döndüm.
"Taner biraz konuşalım." Deyip sınıfın çıkışına yöneldim. Böyle olmamalıydı. Ben intikamımı aldığım için bu kadar mutsuz olmamalıydım.
------
Fakültenin çimlerinin üstünde Taner'le yan yana oturmuş sessizlik senfonisi yaşarken daha fazla dayanamayıp konuştum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL DELİKANLI(TAMAMLANDI)
General FictionBu hikaye bir kadının hikayesi değildi. Bu hikaye bir erkeğin hikayesi de değildi. Bu hikaye erkek kılığına giren bir kadının hikayesiydi. Bu hikaye ikiz kardeşi Deniz'in kılığına giren Derya'nın hikayesiydi. Mükemmel planının tek kusuruydu Fırat...