İyi okumalar 🧡
4.BÖLÜM
Bana hala aynı alayla bakan Taner'e yaklaşıp kısık bir ses tonuyla konuştum.
"Sevmediğin ot burnunun dibinde bitermiş." Dedikten sonra Taner'e pis bakışlarımı da gönderdiğimde elini omzuma atıp "Koçum ayıp oluyor ama!" diye alayla konuştu. Biraz cıvık bir çocuktu. Belki birazdan biraz fazla...
Elini omzumdan itekledim.
"O zaman birinci grupla başlayalım. Basit bir konu olsun istiyorum. Basit dediysem sevinmeyin çünkü basit konularla etkilemek daha zordur. Unutmayın en etkili grubun en iyisi 30 ek puan alacaklar. Diğerleri de 30 olmasa da hak ettiklerini alacak. Ciddiye almayan, standartların altında kalan, afallayan da -30 puan. Sınavlarımı biliyorsunuz. 30 puan sizin için tabiri caizse resmen hazine."
En azından saçmalamamalıyım. 30 puanı alamasam bile -30 puandan kaçınmak zorundayım.
"İlk grubun konusu, Kızı etkilemek. Şöyle ki Ezgi kafası karışık bir kız. Hayatında iki erkek var ve tercih yapamıyor. Siz de tercihini sizden yana yapması için çabalayacaksınız. Fakat bunu atışmalarla desteklemenizi istiyorum. Ne kadar çaba o kadar başarı. Yani yalnızca Ezgi'yi değil seyirciyi de etkileyeceksiniz."
Aman ne Ezgi'ymiş. Kafası karışıkmış, öylesini ben ne yapayım? Seven adamın, ya da kadının kafası mı karışırmış Allah Allah!
Neyse artık, uyacaktık kurallara.
Oyun başlamadan kısa bir münakaşa yaptık ve nasıl başlayacağımıza karar verdik. Başlarken ortak hareket edip devamında doğaçlama yapacaktık.
Sözde, ikimiz de Ezgi'yi ders çıkışı bir yere davet edecektik ama aynı anda davet edince Ezgi kararsız kalmış.
"Bakın, böyle yapmanız beni zor durumda bırakıyor beyler. İkiniz de benim için çok kıymetlisiniz. Sizi üzmek istemiyorum." Dediğinde Taner "Zaten bir tercih yaptığında biri tek üzülecek ve bu kişinin ben olmayacağımı ikimiz de biliyoruz bebeğim." Deyip Ezgi'nin yanağına işaret parmağının tersini sürtünce Ezgi'nin ürperdiğini hissettim. Öküz işte. Böyle tiplerin kız tavlaması da ancak böyle olurdu. Neyse ki bir kız olarak Ezgi'yi anlama konusunda avantajım vardı.
Taner'in elini itip "Birincisi arkadaşım, pençelerini çek kızın üzerinden. Şimdi sorsam yılların tecrübeli playboyuyum dersin ama daha bir kadına izni olmadan dokunulmayacağını öğrenememişsin. Her kadını aynı taktiklerle tavlayacağını ve her kadının gittiğin barlardaki gibi olduğunu sanıyorsan yanılıyorsun. İkincisi eğer birini tercih edecekse seni tercih etsin, çünkü ben bir tercih değilim. Ve ben akıllı olduğu için Ezgi'den etkilendim. Eğer seni tercih ederse üzülmem, çünkü bu aklı hakkında yanıldığımı kanıtlar." Dediğimde sınıftan kahkahalar yükseldi. Taner'in suratı asılırken Ezgi'nin de konuşma boyunca asılmış olan yüzü aydınlandı.
"Yani, ben Ezgi'nin akıllı biri olduğuna eminim, o yüzden boşuna parazit yapma." Deyip Ezgi'ye göz kırptım. Elimi uzattığımda ilk başta anlamsızca baksa da elini elime bıraktı. Gözlerimle izin alıp dudaklarımı elinin tersine dokundurdum. Ardından Taner'e diktim bakışlarımı 'Öyle dokunulmaz, böyle dokunulur' diye.
Ezgi'nin ince narin sesi duyuldu o sıra, "Sence de fazla egolu değil misin? Seni tercih etmemin akıllıca olduğunu düşünüyorsun ya!"
Damon gibi gülümsedim. Bu gülüş beni bile etkilediyse her kızı etkilerdi.
"Ego? Bunun ego olduğunu sanmıyorum. Sadece kendimi biliyorum. Ayrıca tercih olmadığı söylemiştim diye hatırlıyorum. Fazla oyalandık. Bu kadar zamanı seninle baş başa geçirmeyi tercih ederdim, bununla değil." Deyip kaşlarımla Taner'i gösterdiğimde onu ilk gördüğüm günden beri ilk defa böyle sinirli gördüm. Egosunu zedelemiştim anlaşılan kazanovanın.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜZEL DELİKANLI(TAMAMLANDI)
Genel KurguBu hikaye bir kadının hikayesi değildi. Bu hikaye bir erkeğin hikayesi de değildi. Bu hikaye erkek kılığına giren bir kadının hikayesiydi. Bu hikaye ikiz kardeşi Deniz'in kılığına giren Derya'nın hikayesiydi. Mükemmel planının tek kusuruydu Fırat...