"Néé!" s křikem jsem vypnula budík,který mi zvonil už potřetí.Lenivě jsem vstala z postele a dokopala jsem se do koupelny.Udělala jsem ranní hygienu a oblékla se do slušného oblečení.Už přeci jdu zase do školy.Ze skříně jsem vytáhla bílé legíny a modré tílko.
Podívala jsem se na hodiny. "Sakra." měla jsem spoždění.
seběhla jsem schody,vzala si ze stolu svačinu,políbila mamku na tvář a vyletěla ven.Směr škola.
"Ahooj zlatko.Máš spoždění." objali mě Kelly a Amber.
Kelly je blonďatá holka s polodlouhýma vlasama sahající trochu pod ramena.Má nádherné oči,takové zelené s černou.Vždycky si dávala na oči tužku a řasenku a i tak jí to moc slušelo.
Zato Amber,která má černé vlasy ostříhané na mikádo a hodně hubená,jsou obě skoro stejně praštěné.
Objetí jsem opětovala oboum a rozhlížela jsem se, "Kde je Jenny a Holly?Ty holky tu vždycky byli dřív než my dohromady!" Jo,byla to pravda.Oni dvě milovali školu a vždycky tu stepovali asi hodinu před školou.
"Kelly prej přijde za chvilku," oddychla si, "zdržela jí máma." dokončila Holly.
"A Amber?" stačilo,když jsem dořekla její jméno a za mími zády na nás volala.
Objali jsme si a ještě počkali na Kelly,která se přiřítila hned po ní.
Všichni jsme vyrazili do toho ústavu.
Škola byla obrovská,ale tak už to tady máme hodně projitý,když tu studujeme poslední rok a konečně maturita,ale všichni jsme se rozhodli ještě pro Vysokou,takže to týrání jen tak nepřestane.
Sesunula jsem se na židli vedle Kelly a čekali na zvonění.
Na hodinu přišla paní Hadersová,která učí dějiny.Je to příšerná učitelka.
Je lepší si k ní vůbec nesedat do předu,jinak by vás poslintala,jak mluví.
"Žáci,chtěla bych vám představit vašeho nového spolužáka." Všichni strnuli.Do třídy vešel kluk s hnědýma vlasama vyčesanými nahoru.Měl krásně modré oči,ale né až tak moc. "Tohle je Louis Tomlinson." představila ho.
Ten kluk se ani nepromluvil a jen tam stál vedle ní.Hadersová se rozhlížela kam ho posadí a nakonec ho posadila do zadní lavice přesně za nás s Kelly.Když procházel okolo nás,upřeně se na mě podíval.
Byl opravdu zajímavý,ale ještě jsem ho neslyšela vůbec promluvit ani jediný slovo.
Musela jsem opustit můj svět myšlenek a začít si skládat věci,zvonilo.
Po konci vyučování jsem čekala s Amber na holky a vypravili jsme se na kafe.
"Ten novej kluk je vážně divnej." řekla mezi zuby Holly.
"To teda." kývla jí na to Kelly, "celou hodinu jenom mlčí."
Obědnali jsme si kafe a dál si o něm povídali.
"Jenom by mě zajímalo,proč se tak chová." usrkla jsem kafe a podívala se ven z okna.
"Ááá,ten kluk tě nějak moc zajímá Abbie." zařechtala se Holly a ostaní se přidali.
"Holky,ale neříkejte,že vás ani trochu nezajímá co skrývá." vrhla jsem na ně odpudivý výraz.
"Ono to je složitý Abbie.Docela se ho začínám bát." sklopila hlavu Amber a dopila své kafe.
Všechny se před kavárnou rozloučili a odešli domu.
U mě doma nikdo nebyl,máma byla v práci a tátu moc neznám.Rodiče se rozvedli,když jsem byla ještě mrňous a nějak jsem se o něj nezajímala.
Je to teprve začátek,ale snad vás další díly zaujmou více.
Prosím o nějaké votes a komenty,jestli to má cenu psát :33 I když je to teprve začátek :)
Dee
ČTEŠ
The Coup! - Cz (One Direction)
FanfictionAbbie Hools je velmi křehká dívka.Má dlouhé hnědé vlasy,které má do pasu.Modré oči v kterých se dokáže každý stratit a úsměv,kterým každého okouzlí.Ale je tu jeden problém! Nikdy neměla kluka. Její nejlepší kámošky jsou Kelly,Holly,Amber a Jenny. Vž...