"...je mrtví." Řekla Kelly.
Ne, tohle nemůže být pravda. Není mrtví, vždyť neměl ani pohřeb, nic. A matka by mi něco řekla, doufám.
"Je mi to líto, Abbie. Ale je opravdu mrtví," litovala mě Kelly a Amber mě držela za ruku.
"Nemůže být mrtví. Co všechno ještě nevím?" Měla jsem tolik otázek a jenom holky znali pravdu.
Ten pocit, když jste si mysleli, že ty lidi znáte, ale neznáte je ani trochu.
"Řekneme ti nejdříve pravdu o tvým tátovi," otočila se Kelly na Holly a Holly kývla na souhlas a začala.
"Tvůj táta kdysi měl hroznou práci a tak mu nějací lidi dali nabídku, kterou nemohl odmítnout. Byla to těžká práce a někteří by jí odmítli, ale neměli jste tolik peněz a tvoji rodiče se snažili strašně moc, aby něco ušetřili a tak tu práci tvůj táta přijmul. Problém byl v tom, že musel být často pryč a pašovat drogy. Ano drogy. Nikdo nečekal, že by do toho šel, ale musel. Rodina pro něj znamena moc. Pašoval drogy do všech koutů světa a dostával za ně balík peněz. Jenom že toho měl potom hodně a snažil se z toho dostat. Požádal nás, aby jsme mu pomohli. Byla to moc velká pomoc, která se ani nám nezdařila. Tvého tátu zajali a nechtěli ho pustit. Snažili jsme se hrozně moc, ale bylo to nad naše síli. Zabili ho za porušení pracovních podmínek a za to, že to řekl nám. Jednu dobu se nás snažili taky dostat, ale pak zjistili, že by z toho nic neměli," řekla Holly.
"Tvoje matka z toho byla celá zdrcená, ale musela přijmout to, co bylo. Udělal se tajný pohřeb a řeklo se, že se to ty nesmíš nikdy dozvědět. Pro nás to bylo horší. Jsme nejlepší kámošky a čekalo se, že si budeme říkat všechno a tohle jsme prostě nemohli za nic říct. Bylo by po nás a tvojí matku by zabili taky. Celé to všechno bylo jen na nás a tak jsme nic neřekli, jinak by jste všichni umřeli."
Byl to šok tohle všechno zjistit. Nečekala jsem, že by se táta zapletl s drogovými dealery a už vůbec ne s drogama. Dnes toho bylo na mě moc.
Vzala jsem Amber ruku a pořádně jsem jí držela a snažila se, aby mi nevrhkli slzy do očí. Nechtěla jsem brečet, dnes ne!
"Abbie, omlouváme se," holky byli vážně zdrcený, ale co by mohli čekat. Pro mě tohle bylo nový.
"Jakou roli v tom hraje Louis?" věděla jsem, že v tomhle musel být i on.
"Louis?" Kelly už nevěděla jak dál vysvětlovat. Bylo to čím dál tím víc horší a horší. A já to čím dál tím víc hůř chápala.
"Když přišel na školy, všechny jsme čekali, že tohle bude to pravé ořechové. Věděli jsme, jaká byla jeho minulost a čekali jsme od něj výpomoc jak ti tohle všechno sdělit. Trochu se to však zvrtlo a ty ses do něj zamilovala. Začali jsme vymýšlet jiný plán, ale Louis v tom byl taky až pouši. Najednou se vše obrátilo k dobrému. Ty jsi odjela a začala jsi nově, Louis jel za tebou a taky bylo vše v pohodě. Horší bylo, že tvoje matka se do teď nevrátila a my nevíme do teď kde je. Stratila se nám a nejsme si jistý, jestli se jí něco nestalo. Musíme jí najít."
Tak tohle bylo ještě horší.
"Jaký máte plán?" podívala jsem se na Holly.
"Chce se pokusit vypravit tam, kam měla namířeno."
"A to je kam?"
"Do Brazílie!" promluvila Jenny.
"Město, kde všechno začalo," řekla jsemOmlouvám se, že jsem dlouho nic nepřidala a že je tohle hodně krátký. Co nejdřív přidám další díl. Dřív než tento :)
ČTEŠ
The Coup! - Cz (One Direction)
FanfictionAbbie Hools je velmi křehká dívka.Má dlouhé hnědé vlasy,které má do pasu.Modré oči v kterých se dokáže každý stratit a úsměv,kterým každého okouzlí.Ale je tu jeden problém! Nikdy neměla kluka. Její nejlepší kámošky jsou Kelly,Holly,Amber a Jenny. Vž...