"Zlato vstávej." ten budíček byl nějak moc živej. Pootevřela jsem oči a podívala se na tu osobu.
Aha,máma.
"Vstávej Abbie.Dneska je krásně." strhla ze mě máma mojí deku.
"Mě se nechce do školy." pomalu jsem vyšla z postele se do kuchyně nasnídat.
Máma přede mne dala omeletu a já jí v rychlosi snědla. "Ty jsi ale hladová." vykulila na mě oči máma.
Jenom jsem přikývla a odebrala jsem se k sobě do pokoje,kde jsem se převlékla do modrých kraťásků a bílého tílka s potiskem "Sexy" ,nad potiskem jsem se lehce usmála.V koupelně jsem udělala ranní hygienu a odebrala se do školy.
"Ahoj Abbie." s obětím mě pozdravila,obětí jsem jí opětovala a obě jsme se vrátili do obyčejného dne ve škole.
Zrovna jsme měli angličtinu a ten kluk seděl zase za náma.Měla jsem pocit,že mě k němu něco přitahuje a ty jeho oči? Bylo v nich ukryto tolik tajemství,že jsem měla chuť za každou cenu zjistit,co ukrývá,že ani nepromluví a tím jsem dneska chtěla zaájit svůj den.
Opratrně jsem k němu v jídelně přistoupila. "Ahoj,můžu si přisednout?" Podíval se na mě a nic na sobě nenechal znát.V obličeji měl zvláštní výraz,jakoby chtěl někoho zavrhnout. Jenom na mě kývnul a jí si přisedla.Měla jsem na srdci tolik otázek na něj,ale nevěděla jsem jak začít.
"Jsem Abbie,chodím s tebou skoro na každou hodinu." začala jsem s úsměvem,ale on se na mě jenom díval nebo se věnoval obědu. Musela jsem začít jinak,přici ho musím nějak donutit,aby začal taky mluvit.
"Kolik ti vlastně je?" hrozná otázka,pomyslela jsem si.
Nic neřekla.Vzal si oběd a odešel.S otevřenou pusou jsem na něj koukala jak odchází z jídelny a venku nasedá do auta a odjíždí pryč.
"To nemyslí vážně." bědovala jsem si pro sebe.
"Abbie,co se děje?" přisedli si ke mě holky.
"Ale nic." odpověděla jsem a dojedla poslední kousek oběda.
"Abbie,všechny vidíme,že se ti nás tajemník líbí." pousála se na mě Amber.
"Do toho vám nic není."zakřenila jsem se na ně, "Jenom chci slyšet,jak mluv,to je vše." odnesla jsem oběd,ale někdo mě chytil za paži a otočil.
"Mám nápad Abbie," promluvila Kelly s úsměvem a ostatní holky k nám přišli. "Dneska už je pátek a chtěli jsme vyrazit někam zapařit,ale ty půjdeš s náma." nevěděla jsem co na to odpovědět,ale když už jsem chtěla něco říct,dala mi Kelly prst přes pusu, "Půjdeš s náma a tečka.Za 2 hodinky k tobě přijdeme a všechny se připravíme." zasmláli se o odešli.
Tak dobře,co kdyby jsem ho tam potkala? Nebo tam půjdu a trochu se tam uklidním,už jsem přici dlouho nikde nebyla a potřebuju si taky něco užít než všechny někam odejdeme na vyskou a dlouho se neuvidíme.
Doma jsem se ani nestihla převléknout a holky už zvonili u dveří.Mamka ji otevřela,ony pozdravili a odešli ke mě do pokoje.
"Tak jo,jdeme na to!" začala dnešní večer Jenny.
Všechny holky si přinesli svoje oblečení a všechno k tomu,ale já se stále nemohla rozhodnout,co si vezmu na sebe.
"Abbie,co se děje?" přišla ke mě Holly,která už byla oblečená do černých krátkých kra´tasů a tmavě modrého tílka s kapsičkou na levém prsu.Vlasy měla vyčesané do drdolu.
"Nevím,co bych si vzala na sebe." vrátila jsem se k šatníku a začala jsem se prohrabovat věcma.
Najednou ke mě přišli holky,odtáhli mě od šatníku a začali vybírat oblečení.Něco okomentovali a odhodili stranou a něco je zaujalo a hodili zase na druhou stranu.Takhle to šlo asi 10 minut,než se všechny společně dohodli,ale nakonec my vybrali černé úplé džíny s béžovým tílkem se třpytkami a k tomu bílé vansky.Vypadalo to božsky.K tomu my nechali rozpuštěné vlasy.
"Vypadáš prostě nádherně," zatočila se mnou Kelly, "dneska už konečně musíš někoho sbalit,prostě musíš." To slovo sbalit více zdůraznila a já se nad ním jenom pousmála.
Všechny jsme se odebrali do nějakého baru,který znala Jenny.Ono se to nezdá,ale tahle holka to prostě umí rozbalit.
Když jsem si po velké tancovačce došla pro nějaké to alkoholické pití,uviděla jsem ho.
Seděl tam a bavil se s barmanem.To bylo poprvé,kdy jsem ho slyšela mluvit.
Měl tak krásný hlas.Mluvil tak jemně a zárověň tvrdě,drsně a zároveň láskyplně.
Chtěla jsem ho oslovit,ale nejdříve jsem do sebe kopla pár panáků a vyšla jsem k němu.
"Ahoj Louisi." oslovila jsem ho a sesunula jsem se vedle něho na židli.
"Ehm,ahoj Abbie." Jooo,sláva.Promluvil na mě.
Byla jsem vážně šťastná.Sakra,už ze mě mluví alkohol.
"Co tady děláš?" ptal se.
"Jsem tu s holka a tancujeme a popíjíme." najednou k nám někdo přišel a chytil Louise za paži a odmrštil ho ze židle.Ten hned vstal a a vlepil mu pěstí.
"Odejdi,hned teď." okřikl mě.Otočil se zpátky na toho muže a vrazil mu další a další pěst.
Nevěděla jsem,co mám dělat.Radši jsem se otočila a bez přemýšlení jsem viběhla ven na temnou a prázdnou ulici.Běžela jsem domu,vzala jsem to skratkou a doufala,že mě tam nebude nic čekat,ale to jsem se asi hodně zmýlila.
Chytl mě za pusu a otočil k sobě.Neviděla jsem ho,ale věděla jsem,že ho neznám.To snad ne!
"Mlč!" přikázal my.Měl u sebe pistoli,kterou na mě mířil. "A nic se ti nestane." dokončil.
Tohle byl můj konec. Z poza stromů se někdo ukázal a vlepil mu pěstí.Svalila jsem se na zem a dala si velkou ránu do hlavy.Snažila jsem se vstát,ale němohla jsem,hrozně se my motala hlava a najednou jsem viděla jenom černo.
Ááá typněte si,co bude dál :DDD Doufám,že se bude líbit a dáte nějaký ten komentík a votes,abych se my další díly psali krásně s měla pocit,že to někdo čte. :33
Dee
ČTEŠ
The Coup! - Cz (One Direction)
FanfictionAbbie Hools je velmi křehká dívka.Má dlouhé hnědé vlasy,které má do pasu.Modré oči v kterých se dokáže každý stratit a úsměv,kterým každého okouzlí.Ale je tu jeden problém! Nikdy neměla kluka. Její nejlepší kámošky jsou Kelly,Holly,Amber a Jenny. Vž...