part 5.

517 40 0
                                    

Nadešel den,kdy jsem měla jít JEMU na ten fotbal.Docela jsem se těšila a tak jsem ráno vstala s úsměvem.No ráno,vstala jsem a měla jenom 1 hodinu na to,abych sem se připravila a mohla mu vyrazit na fotbal.

Udělala jsem rychlou higyenu a hodila na sebe něco,co jsem našla ve skříni,což byli černé legíny a bílé tílko se vzorem "Jump?" na to jsem si hodila tenkou mikinu a ještě se šla lehce nalíčit.Jenom černé linky,řasenka,trošku make-up a vlasy jsem si nechala rozpuštěné.

Vylítla jsem z domu a měla jsem to tak akorát. Autem jsem dojela do Prahy,měla jsem to dobře načasovaný,protože to akorát začínalo.

Bylo tam neskutěčně narváno a já si sedla asi do třetí řady,měla jsem krásný výhled.

Všichni hráči už dávno hrály a Louise jsem si všimla,ale nevěděla jsem,jestli si i ON všiml mě,ale otáčel se po stadiónu.

Jen tak jsem ta seděla a koukala,jak hraje.Nečekala jsem,že bude až tak dobrý.Dal asi cca 5 gólů a přitom občas kouknul po mě.Ano všimnul si mě,takže každou chvilku na mě koukal.

Konečně byl konec a já se mohla vydat k východu,ale něčí ruce mě zatáhli do neznáma.Měla jsem chuť ječet,jak jsem se lekla,ale to nemělo cenu,protože za mnou stál ON! Nechápu,jak se mohl tak rychle převléknout do čistého a tak vonícího oblečení! Zase ta vůně,ta krásná vůně,která mě k němu táhla.

"Ahoj.Nakonec jsi přišla." promluvil,když jsme spolu byli osamotě a vycházeli zadním východem ze stadiónu.

"Ano,přišla jsem.Nenechám si to přeci ujít a zrovna takovou příležitost." kurva,co to plácám? Příležitost?

"A jakej jsem byl?"  udělal na mě lišácký úsměv a zabouchal si pěstí do hrudi,jako gorila.

"Nečekala jsem,že až tak dobrej." pousmála jsem se.Byl fakt vtipný,když se začal smát.

"Ty jsi to nečekala jo?...Tak a teď jsem uražený." dal si ruce v bok a trucoval.

Nenapadlo mě,co mám jako teď udělat.Nemohla jsem ho obejmout.

"Netrucuj,není to hezký." polochtala jsem ho.On má tak krásný úsměv!

Chytil mě za ruku a táhl mě do svého auta.

"Ale já tady mám auto!" varovala jsem ho,ale kdybych s ním odjela,jak moje auto dostanu domu?

"Tak pojedeme teda tvým a kámoš mi ho odveze domu!" otočil se zpátky ke mě a šli jsme k mému autu.Nasedla jsem a mohli jsme vyrazit. 

Občas jsme prohodili pár slov,ale jinak nic moc.Chtěla bych sem se od něj dozvědět tolik,ale nikdy jsem nevěděla jak začít.

Odvezla jsem ho domu a pak jela k sobě,měla jsem to jen kousek,bydlíme od sebe vážně kousek.

Dneska jsem ulehla do postele hodně brzo a stále jsem myslela na to,co se dneska všechno stalo? Proč zrovna já?Proč zrovna se mnou se začal bavit? s tímhle pocitem jsem usínala.

Pohled Louise:

Jsem ve škole nový,ale jako nic na tom nemění to,že se zase změním! Možná,že jsem předtím byl grázl a dělal různé věci,které byli proti zákonu,ale už konečně chci začít nový život od úplného začátku! S mojí partou jsem se přestěhovali do Čr a doufám,že to tam bude jiný,ale je tu problém! Potkal jsem JI!

ONA je dokonalá,ale nevím jak s ní mám začít mluvit,protože se bojím,že něco prozradím. Nemůže zjistit jaký jsem byl a možná že ještě stále jsem.To mě bude pronásledovat celý život! Nemůžu za to,že se to stalo a hledá mě policie a kluky taky,prostě se to stalo,ale moje vina to nebila,ale co s tím! Jsem grázl a zmetek! A s tím budu žít!

Ale ONA? ONA je jiná jiná než ostatní.Chová se normálně a i tak se obléká.Nemaluje se jako kurva a to se mi líbí..!

Když jsem s ní promluvil a pozval jsem jí na můj fotbal,jako kdyby mi hned jediným slůvkem zamotala hlavu.

Chci jí poznat blíž,ale ONA se nesmí dozvědět nic o mě! Budu muset lhát,i když lhaní nesnášim,ale ONA mi za to všechno úsilí stojí!

"Hej!Louisi?" mával přede mnou rukou Harry, "Vrať se na Zem!" okřikl mě po chvilce.

Vrhnul jsem po něm vražedný pohled, "Coje?" otázal jsem se.

"Nic!Jen jsem nevěděl,jestli jsi ještě mezi náma." To je idiot! Mrsknul jsem po něm polštář,který jsem měl hned vedle sebe na gauči.

Začala polštářová bitka....Ne kecám! Odešel jsem od nich se vysprchovat a ulehnout do postele,neměl jsem na ně nervy,už tak mi stačí,že zítra mají nastoupit do školy a to pak bude sranda.Nabude tam o 4 grázly navíc!

Ráno jsme všichni vyrazili do školy.Byla to fakt sranda koukat na to,jak se všichni otáčí a přeměřují si nás.

Než jsem vešel do třídy,srazil jsem se s jednou holkou a jí upadli věci na zem.Sklonil jsem se k ní a pomohl jí je sebrat.

"Promiň,nekoukal jsem na cestu." začal jsem se omlouvat,ale když jsem se jí podíval do obličeje.ONA!

"Ahoj Louisi,v pohodě i já jsem nekoukala kam jdu." věnovala mi ten svůj krásný zařivý úsměv.Byl tak zatraceně nádherný.

"Áá Louis si našel kořist." strčil do mě Niall a začal se smát a kluci se přidali.

"Padej." dal jsem mu pěstí do ramene.Jsou to kreténi.

"Kdo to je?" zeptala se mě.Tak,a teď to přijde,Co jí řeknu?

"To jsou moji kámoši.Jak jsem ti řikal,že jsem se sem přestěhoval s kámošema,tak to jsou oni,ale nastoupili až dneska,nějak se jim do tohodle ústavu nechtělo." oba jsem vyprskly smíchy.

"Tak to mě pak musíš seznámit." Začala zvonit na hodinu a oba jsme se otočili a vlezli do třídy.

Všichni se na nás otočili a ty kreténi,kteří se stále smáli.

Sedli jsme si na svá místa a učitelka přišla na hodinu.

"Milí žáci,chtěla bych vám představit 4 nové žáky,kteří se sem přestěhovali a začali chodit na naší školy a ovšem do vaší třídy." Kluci vstali a přesunuli se k ní.

Kluci se postupně začali představovat.

"Harry Styles," "Liam Payne," "Niall Horan," "Zayn Malik," "Leo Mark," a "Lucas Bark."

"Tyto žáci budou chodit do vaší třídy." řekla učitelka a kluci se vrátili na svá místa a hodina pokračovala jako obvykle.

Neuvěříte,ale co se stalo potom....

Tak,tady je další díl:3 Omlouvám se,že jsem dlouho nepřidala,ale musela jsem se učit a taky jsem neměla žádné nápady! Hodně lidí mi psalo,že mám dál pokračovat v příběhu "Never end?" ale já nevím,jak by to mělo dál pokračovat,stále nad tím přemýšlim a moje kámoška mi dává hodně nápadů a snad dám něco dohromady,tak kdo se těší na další pokračování "Never end?" tak určitě bude!Máte se na co těšit! Vrátím se k tomuhle příběhu...je to teprve začátek,ale už se to pomalu začíná rozjíždět! Co si teda myslíte o Louisovi a co podle vás udělal tak vážného? A co si myslíte o Abbie?

The Coup! - Cz (One Direction)Kde žijí příběhy. Začni objevovat