Pohled Abbie:
"Zlato?" Volala na mě máme z kuchyně. "Ano,mami?" ozvala jsem se. "Dneska se mi nechce moc vařit,nechceš si dojít do restaurace?Už jsme tam spolu dlouho nebyli," měla pravdu,nevybavuje se mi vzpomínka,kdy jsme tam spolu byli,je to opravdu hodně dávno.Snad ještě,když rodiče byli spolu.
"To je dobrý nápad,jenom chvilku počkej.Převléknu se." Zavolala jsem na ní,aby chvilku počkala.Hodila jsem na sebe černé legíny,bíle tílko a přes to šedivý svetřík.Na nohách jsem měla bíle Vansky a mohli jsme vyrazit.Sešla jsem schody a mámě mě uchvátila.Oblečená v černom a přes sebe měla hozený bílí šátek a podpadky.Moc jí to slušelo,ale takhle oblečená byla naposledy,když jsme šli na večeři s tátou.Zase hodně dávno.Ty čase rychle utíkají.
"Můžeme vyrazit," řekla a otevřela dveře.Vyšli jsme k autu a odjeli do jedné malé restaurace.
"Nejak se mi to začíná nelíbit." Podívala jsem se na máma,když jsme vystupovali.
"Proč? Chceš jet někam jinam?" A takhle to začíná.
"Nechceš mi něco říct?" Vždycky,když mě zve do restaurace,má nějaký důvod.Ne,že se jí nechce vařit,ale vždy v tom něco zapeklitého je.
"Mám hlad." Odsekla a obě jsme šli do restauračky.
Sedli jsme si tam a hned si obědnali naše oblíbené jídlo.U mě samozřejmě smažený sýr a tatarka + cola,máma má to samé.Jsme v tomhle jako dvojčata.
"Vážně se nic neděje?" optala jsem se a ukrojila si kousek sýra,který nám hned přinesli.
"A co by se mělo dít?To nemůžu jít na večeři se svojí jedinou dcerou?" Napila se coly.
"Vždycky,když jdeme do restaurace,tak se něco děje,tak to vyklop na talíř!" Pokračovala jsem.
"Máš pravdu," sklopila oči a dala si malý kousek do pusy, "Musím na pár dní,možná měsíců odjet mimo zemi!" Málem jsem vyprska jídlo s pitím na mámu.Cože?
"Proč?"
"Kvůli práci,bude to asi na 3-6 měsíců do Austrálie.Máš možnost jet taky,ale vím,že ty nebudeš chtít opustit svoje kámoše a tuhle zemi."
"Jednou opustím tuhle zemi,ale máš pravdu.Zůstanu tady." Dopila jsem colu a obědnala jsem si další.
"Jedu tam už zítra brzo ráno." Utřela si pusu do obrousku a pokračovala, "Vím,je to narychlo,ale budeš to tu muset vydržet,pravidelně ti budu volat a psát,ale je to vážně hodně důležitý a snad se tady o sebe dokážeš postarat,jseš na to už hodně vyspělá." Měla pravdu,když už budu chtít sama vycestovat,budu se muset naučit žít sama a zrovna teď je moje velká přítelžitost.A kdo by nechtěl být sám doma 3-6 měsíců? Samožřejmě,že já.
O DEN POZDĚJI:
Pohled Louise:
"Hale,dneska chceme jít do klubu,půjdeš?" křičel na mě Harry přez televizi.
"Jo,šel bych." Zní to dobře a je na čase se opít,jasně,že do nálady.
Něco jsem na sebe hodil a mohli jsme vyrazit.
V klubu bylo docela narváno.Kdo by se divil v sobotu večer. Odpojil jsem se od kluků a šel jsem rovnou k baru.
"Čau Thomasi." Pozdravil jsem barmana.Znám ho dlouho a hned jsem si obědnal jednu whisky.
Jen jsem se otočil,lepila se na mě jedna sexy kočka.
"Nech mě být," odpálkoval jsem jí,ale ona se nenechala.
"Kurva,vypal ode mě." Zařval jsem.Konečně odešla.
"Kdo to byl?" Zeptal se Thomas!
"Ani nevím,ale nesnáším tyhle typy holek,které se nabízejí za peníze,aby tě jenom ošukali a nic víc.Já už chci konečně vztah."
"Ale víš,že pro to něco musíš udělat a pak jí nakonec říct,co jsi zač!" Asi to nevim! Nejsem blbej,právě proto se bojím s kýmkoliv zavázat.
"Á naše hvězda přichází." Zvolal Thomas někam za mě a měl úsměv od ucha k uchu.Otočil jsem jí a byla tu ONA! Co tu dělá a takhle pozdě?
To bych měl říkat i já sobě.
"Co si dáme?" optal se.
"Dvakrát vodku a toniq," řekla si.Thomas jí to namíchal a podal.
"Ahoj Louisi." Usmála se na mě.
"Ahoj,co ty tady?" vyklopil jsem do sebe whisky a Thomas mi nalil další.
"To bych sem se mohla ptát i já tebe." Věnovala mi další svůj krásný a zářivý úsměv.
Otočila se na svých botech a odkráčela někam do davu.Nemohl jsem být víc okouzlenější,než jí samotnou.Vyklopil jsem do sebe whisky a vykročil jsem za ní.
Viděl jsem,jak tancuje s nějakým klukem a pak asi s jejíma kámoškama.Byla tak neskutečně sexy,když tancuje.Jak kroutí tím svým zadečkem a svými boky! Bože! Ta byla tááák sexy! ( :D )
Svými pohyby se pohybovala směrem ke mě a já jí dal ruce na její krásně vytvarované boky.Kroutila se do rytmu a sem tam na mě hodila očko.
Přišel jsem k ní,chytil jsem jí za ruku a udělal s ní otočku.Přitiskl jsem jí k sobě a sklonil jsem jí dolu a udělal otočku. Byla tak blízko mě.Nemohl jsem to vydržet,
Ty její oči,úsměv,ďolíčky a rty,které se skláněly k polibku.
Miloval jsem jí! Nikdo si nedokáže představit jak moc,ale ten pocit,říct jí kdo jsem a co jsem napáchal.Nechtěla by mě.
Ale jak jí dokázat,že už takový nejsem? Nikdy by mi nevěřila!
Lehce jsem jí prstem sjel po jejím rtu a ona zasténala. Její rty se tak moc nabízeli,ale pocit,že bych jí ublížil byl větší!
I tak jsem nemohl odolat.
Přitiskl jsem svoje rty na ty její.Měla je tak dokonalé.
Lehce jsme se od sebe odtrhli a ona z ničeho nic odešla......
Tady je další díl.Omlouvám se,že jsem dlouho nepřidávala,ale neměla jsem čas a žádné nápady,teď už konečně jo a zítra se pokusím přidat další.Dyštak promiňte,že jsou příběhy tak krátké :3
ČTEŠ
The Coup! - Cz (One Direction)
FanfictionAbbie Hools je velmi křehká dívka.Má dlouhé hnědé vlasy,které má do pasu.Modré oči v kterých se dokáže každý stratit a úsměv,kterým každého okouzlí.Ale je tu jeden problém! Nikdy neměla kluka. Její nejlepší kámošky jsou Kelly,Holly,Amber a Jenny. Vž...